Disney Fans gezocht voor ervaringen/weetjes/nieuwtjes

08-08-2018 18:33 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben een disney fan (welliswaar een man, raar maar toch:) ) en ga sinds kort jaarlijks er naar toe.
Ik vind het leuk om ervaringen/nieuwtjes/weetjes te delen met elkaar en heb bedacht om een telegram groep te starten voor een ieder die ook een fan is van disney en het leuk vinden om in een groep te zitten om zo ervaringen/weetjes/reizen met elkaar te delen die jullie zullen maken.

Ik hoop dat er mensen zijn die interesse hebben en dit leuk vinden.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik beschouw mezelf niet als Disney fan maar ben desalniettemin wel in Disneyland Parijs geweest, in Orlando in alle Disneyparken en zwemparken en in Tokyo in beide parken geweest. Ik ben met iemand die wel erg fan is ;-)
Alle reacties Link kopieren
Lostit schreef:
08-08-2018 18:35
Ik beschouw mezelf niet als Disney fan maar ben desalniettemin wel in Disneyland Parijs geweest, in Orlando in alle Disneyparken en zwemparken en in Tokyo in beide parken geweest. Ik ben met iemand die wel erg fan is ;-)
Wat leuk. Dat zijn er inderdaad wel veel zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben jammer genoeg nog nooit in Disneyland geweest, maar! erge Disney fan hier!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Kohaku schreef:
08-08-2018 18:45
Ik ben jammer genoeg nog nooit in Disneyland geweest, maar! erge Disney fan hier!
Zo dan ga jij zeker veel genieten van je eerste keer!

1 tip, spaar wel goed voor het eten en drinken en alles. Het is er wel verschrikkelijk duur, maar goed.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat zal vast :p Plus alle merchandise is ook duur, en ik weet zeker dat ik dat niet kan weerstaan!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Kohaku schreef:
08-08-2018 18:52
Ja dat zal vast :p Plus alle merchandise is ook duur, en ik weet zeker dat ik dat niet kan weerstaan!
Nee precies. Maar je hebt er ook zoveel winkels niet normaal.
Zoveel spullen en dan wil je gewoon ook wat kopen.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn genoeg Facebook groepen voor Disney fans

Ken je deze groep ook?
http://themepark.nl/ubb/ubbthreads.php/ ... arken.html

http://www.magicforum.eu/index.php?action=forum

https://www.cafemickey.com/forum/portal.php
disney1 wijzigde dit bericht op 08-08-2018 19:03
11.63% gewijzigd
Hier ook Disney fan! Helaas nog niets bezocht. :|

Komt nog wel en dan kom ik waarschijnlijk blut terug. :D
Wibi? Ben jij het? Op het Viva-forum? :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
Hier ook wel een Disneyfan. Als kind in de parken, magic kingdom, Hollywood studios, animal kingdom en een van die waterparken in Florida en Californië geweest. En ik deed m’n spreekbeurt op de basisschool over Disney.. 😜 We hadden ook zo’n videoband van het park.
Ook al veel Disney winkels bezocht.
Verder ken ik veel liedjes van de films uit mijn hoofd.
Op dit moment valt de gekte wel mee.. heb een vriend die er niet zo mee opgegroeid is als ik en niet veel met pretparken heeft. Nog nooit in Disneyland parijs geweest. Mn vriend moet me überhaupt nog een keer naar Parijs nemen.. En anders ga ik binnen een paar jaar gewoon met vriendinnen. Haha
Alle reacties Link kopieren
Groot Disney fan hier en ga ik het najaar voor het eerst naar Disneyland! Dus ik volg hier even.
Ik hou van Disney. Ben afgelopen jaar naar Disney World Orlando geweest tijdens de Halloweentijd. Alleen jammer dat ze daar de Indiana Jones attractie (zoals in Disney LA) niet hebben.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
08-08-2018 19:21
Groot Disney fan hier en ga ik het najaar voor het eerst naar Disneyland! Dus ik volg hier even.
Leuk!

Vergeet niet het vuurwerkshow en illumunation te bekijken rond 23:00, raad je aan om echt vooraan te staan dan is het echt mooi om te beleven.

Ik weet niet of je in een disney hotel verblijft?

Als je met figuren op de foto wilt is het handig om het programma boekje door te nemen, ze staan er op bepaalde tijden.
Alle reacties Link kopieren
sachin1988 schreef:
08-08-2018 21:12
Leuk!

Vergeet niet het vuurwerkshow en illumunation te bekijken rond 23:00, raad je aan om echt vooraan te staan dan is het echt mooi om te beleven.

Ik weet niet of je in een disney hotel verblijft?

Als je met figuren op de foto wilt is het handig om het programma boekje door te nemen, ze staan er op bepaalde tijden.
Tot eind aug tot 23h open daarna steeds iets vroeger
Alle reacties Link kopieren
Ik ga pas in November, dan is het park veel eerder dicht dus volgens mij is het vuurwerk ook veel eerder.
Ik slaap in Newport Bay, ik heb de app al gedownload: staat het programma van de figuren daar ook in?
Alle reacties Link kopieren
Voor de kenners: waar kan je het beste eten?
Volgens mij is het overal duur en slecht, dus dan maar naar Vapiano’s? Of is er een tentje in het park waar de prijs/kwaliteit verhouding wel een beetje klopt?
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
08-08-2018 22:44
Voor de kenners: waar kan je het beste eten?
Volgens mij is het overal duur en slecht, dus dan maar naar Vapiano’s? Of is er een tentje in het park waar de prijs/kwaliteit verhouding wel een beetje klopt?
Aantal keren in het park geweest (mijn moeder is fan haha). Eten is iets minder duur in Disney Village dan in de parken zelf. Rainforest café is leuk! En voor overdag in het park hadden we altijd zelf gewoon lekkere dingen mee, anders ga je echt failliet. Leuker om van dat geld wat prullen in de winkels te kopen om mee te nemen ;)
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
08-08-2018 22:33
Ik ga pas in November, dan is het park veel eerder dicht dus volgens mij is het vuurwerk ook veel eerder.
Ik slaap in Newport Bay, ik heb de app al gedownload: staat het programma van de figuren daar ook in?

5 tot en met 30 nov geopend tot 19h. In het weekend later, zaterdag 22h, zondag 21h.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook binnenkort! Naar Disney in Parijs :D
We gaan (waarschijnlijk) één dag, en kamperen op een camping in de buurt.
Is het de moeite waard om 1dag-2 parken te doen? Of beter gewoon alleen Disneyland? Wil niet het gevoel hebben dat ik door 2 parken heen moet rennen om alles te kunnen zien en doen....
Alle reacties Link kopieren
De leukste attracties vind ik in het studio's park, maar de meeste sfeer in het Disneyland park.
Is het nog zo dat je ook met een 1 parkticket de laatste uren het andere park in mag?
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
15-08-2018 20:29
De leukste attracties vind ik in het studio's park, maar de meeste sfeer in het Disneyland park.
Is het nog zo dat je ook met een 1 parkticket de laatste uren het andere park in mag?
Nee, dat kan niet
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
08-08-2018 22:44
Voor de kenners: waar kan je het beste eten?
Volgens mij is het overal duur en slecht, dus dan maar naar Vapiano’s? Of is er een tentje in het park waar de prijs/kwaliteit verhouding wel een beetje klopt?
in disney village zit een american diner met bediening op rolschaatsen
Kost je geloof ik ruim 20 euro voor een hamburger met frietjes en wat te drinken
maar wel bediening op rolschaatsen ;)

op de website kun je schiften op prijsklasse en zien wat een beetje in de normalere prijsklasse zit, maar je komt idd snel uit bij vapiano's, de pizza-tentjes en sandwiches
Alle reacties Link kopieren
Polarvide schreef:
15-08-2018 19:59
Ik ga ook binnenkort! Naar Disney in Parijs :D
We gaan (waarschijnlijk) één dag, en kamperen op een camping in de buurt.
Is het de moeite waard om 1dag-2 parken te doen? Of beter gewoon alleen Disneyland? Wil niet het gevoel hebben dat ik door 2 parken heen moet rennen om alles te kunnen zien en doen....
Ligt eraan hoe druk het is ;)
Andes koop je een ticket voor 1 park en kan je nog altijd extra bijbetalen voor naar het andere park te gaan
Alle reacties Link kopieren
disney1 schreef:
15-08-2018 21:16
Ligt eraan hoe druk het is ;)
Andes koop je een ticket voor 1 park en kan je nog altijd extra bijbetalen voor naar het andere park te gaan
We gaan op een doordeweekse dag, ná de Franse Zomervakantie dus hoop dat het met de drukte mee valt dan :)
Kan dat? Dat we bijvoorbeeld voor Disney tickets kopen, en bij wijze van al om 15.00 klaar zijn daar.. dat we dan nog met korting naar de tweede kunnen? Of betaal je dan weer volle pond voor dat andere park? Ik ben bang dat ons budget dat niet aankan ;)

Ik ben over het algemeen wel erg fan van thrill attracties, maar ga toch meer naar Disney land voor de sfeer/het gevoel, dan voor de rides.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven