Vakantiepark zomer

09-08-2018 01:20 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben twee weken logeetjes gehad deze vakantie. Het is enorm goed bevallen. Zelfs zo goed, dat we volgend jaar twee weken met ze op vakantie willen gaan. Naar een vakantiepark. Het idee is niet al te ver weg te gaan, dus liefst in Nederland, maar België kan ook. We hebben al even de wensen met elkaar doorgesproken en komen op luxe, schoon huisje, zwemmeer of loopafstand van zee, groot en modern binnenzwembad, binnenspeeltuin, diverse speeltuintjes op het park, fijne supermarkt, wat restaurantjes op het park en fietsverhuur. Met mijn beperkte kennis van vakantieparken, kom ik uit op hof van Saksen. Daar ben ik al eens geweest, dus ik zou het fijn vinden om eens een ander park te bezoeken. Wie heeft een goede tip. Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Elfenmeer ?
Alle reacties Link kopieren
Nu even geen tips maar Elfenmeer of elk ander park van de Oostappen groep; niet doen!!! Daar komt echt alleen maar tokkievolk, alles is er vies en het personeel is jong en onaardig. Ben nu per ongeluk op 2 van hun parken terecht gekomen en een goede vriendin heeft dezelfde ervaring met een derde park van die keten.
Alle reacties Link kopieren
Nee, die gast zit inderdaad om de haverklap bij Groeten van Max (ja, ik weet het, guilty pleasure) zijn excuses aan te bieden vanwege schimmel, vieze zwembaden en onlangs zelfs schurft :-o
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Wat is de leeftijd van je logeetjes?
Als ik het goed lees wil je een vakantiepark waar alles op en aan zit en waar je niet af hoeft.

Toen mijn kinderen klein waren was Landal favoriet. Op hun site kun je filteren op voorzieningen op het park.
Alle reacties Link kopieren
Brrrrrr..... dat klinkt echt goor. Dat zoeken we dus zeker niet. Hof van Saksen vinden we zo fijn omdat het alles biedt wat je nodig hebt. Zowel met goed als met minder goed weer. Het hele park ziet er goed uit en is schoon.
Ik ben al eens eerder op zoek geweest naar het ideale park, maar kon toen niets vinden. Nu ben ik zeer gemotiveerd om toch een mooi park te vinden, omwille van de logeetjes. Het zijn nog jonge kleuters en ze verheugen zich erop.
Het liefst inderdaad alle faciliteiten op het park. Dat geeft een stuk gemak.
Alle reacties Link kopieren
Roompot beach resort misschien?
Alle reacties Link kopieren
Het park van Landal in Nieuwvliet misschien?
Hof van Saksen is het allerbeste wat je kan vinden in Nederland op bungalowpark gebied. Beter zal het niet snel zijn.
Alle reacties Link kopieren
Al op zover gekeken?
https://www.zoover.nl/vakantieparken/ne ... ore&page=0
Rabbit Hill op de Veluwe (Landal) en Hof Domburg (Roompot) ben ik ook tevreden over. Beter dan Hof van Saksen ben ik inderdaad ook niet tegengekomen.
Ben een paar jaar geleden op het Park van Roompot opTexel geweest met peuter. Zwembad ziet er wat gedateerd uit, en de bungalow die we hadden ook, maar park was prima, strand en dorpje op loopafstand en zo’ n eiland geeft wel vakantiegevoel. Wij hadden ook fietsen mee en hebben heerlijk gefietst; het was geen strandweer die vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Sunparks De Haan aan Zee in België ook leuk. In de buurt van Brugge, Sealife is daar ook in de buurt, strand vlakbij, leuk zwembad en indoor speeltuin.
Alle reacties Link kopieren
Gedateerd zwembad en huisje wil ik niet. Dat geeft me geen fijn vakantiegevoel. Ik hoor ook positieve geluiden over de leistert, maar ik vind het zwembad er op de foto’s niet zo geweldig uitzien. Kent iemand van jullie dit park? Hof van Saksen is dus wel erg goed voor vakantieparkbegrippen begrijp ik. Is er ook een hof van Saksen achtig iets vlak over de grens?
Alle reacties Link kopieren
De gegeven suggesties ga ik opzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Stouken schreef:
10-08-2018 21:23
Gedateerd zwembad en huisje wil ik niet. Dat geeft me geen fijn vakantiegevoel. Ik hoor ook positieve geluiden over de leistert, maar ik vind het zwembad er op de foto’s niet zo geweldig uitzien. Kent iemand van jullie dit park? Hof van Saksen is dus wel erg goed voor vakantieparkbegrippen begrijp ik. Is er ook een hof van Saksen achtig iets vlak over de grens?
De leistert is vergelijkbaar met Hof van Saksen, ook qua binnenbad, misschien iets kleiner. Maar mooie luxe huisjes, buiten en binnenspeeltuin. Buiten en binnenbad en zwemmer. Animatie in de zomer!
Alle reacties Link kopieren
Lente19251003 schreef:
10-08-2018 19:12
Ik vind Sunparks De Haan aan Zee in België ook leuk. In de buurt van Brugge, Sealife is daar ook in de buurt, strand vlakbij, leuk zwembad en indoor speeltuin.
Hoe zijn de huisjes daar?
Alle reacties Link kopieren
remedialteacher schreef:
11-08-2018 12:02
Hoe zijn de huisjes daar?
Wij hadden daar een prima huisje, schoon en netjes. Mijn broertje had er een keer een minder huisje. Dus tja..
Afhankelijk van de leeftijd: duinrell of de berenkuil
Alle reacties Link kopieren
Nee, Duinrell park is echt slecht!
remedialteacher schreef:
11-08-2018 17:17
Nee, Duinrell park is echt slecht!
Ik moet toegeven dat ik de huisjes niet ken, wij hebben er meerdere keren met ons caravannetje gestaan en hebben genoten. Ook mooie omgeving en vlakbij Wassenaarse slag.
Alle reacties Link kopieren
Wij huren trouwens binnenkort een villa op camping De kleine Wolf, zoiets is misschien ook een optie?
Alle reacties Link kopieren
Centerparcs? En jeetje het pas volgend jaar zijn die kleuters dat dan al niet vergeten?
De leistert is echt top! Wij zijn er 2 keer geweest nu. Hele mooie huizen en het park vind ik zelf ook erg leuk. Lekker restaurant, zwembad is leuk voor kinderen. Er zijn 2 glijbanen en een stroomversnelling, peuterbad en bubbelbaden. Hof van saksen is met de uitbreiding met glijbanen wel wat spectaculairder volgens mij. Maar ik vind het zwembad zelf met die donkere tegels niet aantrekkelijk eruit zien. Ik gruwel van donker water, dus ben hier dan ook nog nooit geweest. Ook vanwege de prijs overigens.
Wij gaan in de meivakantie naar park Marveld. Hebben daar een vijvervilla gehuurd, die zijn net nieuw. Ziet er ook echt super mooi uit zo op de foto’s en het zwembad daar is ook wel leuk volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Lente19251003 schreef:
11-08-2018 17:56
Wij huren trouwens binnenkort een villa op camping De kleine Wolf, zoiets is misschien ook een optie?
Zoek ik even op.
Alle reacties Link kopieren
remedialteacher schreef:
11-08-2018 08:46
De leistert is vergelijkbaar met Hof van Saksen, ook qua binnenbad, misschien iets kleiner. Maar mooie luxe huisjes, buiten en binnenspeeltuin. Buiten en binnenbad en zwemmer. Animatie in de zomer!
Ah, goed te horen. Dat is dan dus misschien wel een optie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven