Midweek naar de zon, tips?

09-08-2018 09:33 11 berichten
Eind augustus hebben mijn vriend en ik nog 4 dagen tijd en zin in 4 dagen naar de zon. Korte vlucht, hotel, boulevard, strand. Niet bij een grote stad als Barcelona, maar wat kleinschaliger. Wie heeft tips?
Palma de Mallorca
Malaga
Valencia

Of zoek je echt iets veel kleiners? Vaak zijn rustigere plekken wat verder bij een vliegveld vandaan, waardoor je reistijd misschien erg lang wordt voor 4 dagen.
Alle reacties Link kopieren
Sicilië!
Wij zitten er nu een week,we blijven nog een week,en ik zou er daarna nog weken kunnen blijven.

Wij zitten aan de oostkust,nog niet zo massaal overstroomd met toerisme

Eten is heerlijk,weer is prachtig en de mensen zijn ontzettend hartelijk

Wij komen hier zeker terug
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Valencia en Malaga inderdaad!
Toulon in Frankrijk is ook de moeite waard. Wel veel muggen... maar heerlijke mooie stranden met vooral veel Fransen.
Thessaloniki in Griekenland. Mooie stad en niet heel toeristisch. Lekker eten. Strandje in de buurt. Je kunt met de trein richting meteora als je iets groots wil om te bezoeken.
Lagos of Faro in Portugal is ook heel tof!
Alle reacties Link kopieren
Porto! Net terug, wat een heerlijke stad!

(Geen idee alleen of het weer daar eind augustus nog voldoende warm is)
Dank jullie wel! Toulon spreekt me wel aan, vroeger vaak in de buurt gekampeerd. Heeft Toulon ook een fijn strand? En Nice? Ik ga ook even googlen op Malaga 😀
Alle reacties Link kopieren
ninia schreef:
09-08-2018 23:10
Dank jullie wel! Toulon spreekt me wel aan, vroeger vaak in de buurt gekampeerd. Heeft Toulon ook een fijn strand? En Nice? Ik ga ook even googlen op Malaga 😀
Steentjes/zand! Het zijn drie baaien naast elkaar. Leuke boulevard met veel eettentjes ook! Cote d'azur. Echt prachtig. Ook een baai met trappetjes zodat het net een zwembad lijkt. In de buurt van Frejus heb je wel zandstranden. Cassis in de buurt is ook mooi!
Kos of Paphos
Bilbao
Alicante, Malaga (Torremolinos) of evt Valencia
Malaga is heerlijk! niet zo groot als barcelona ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven