Peterborough saai?

16-08-2018 20:09 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey :)

Over 2 weken vetrek ik met mijn vriend naar Peterborough (engeland) voor een evenement. Dat evenent duurt 3 dagen en is buiten, ik wil zo’n 1,5 dag gaan maar als het regent wil ik toch nog andere opties hebben.

Nou heb ik dus gekeken, maar man wat is het saai daar in die buurt, of zoek ik nou helemaal verkeerd?! Er zijn veel kerken, gebouwen en museus te bezoeken, dat is nou net niet wat we leuk vinden. Verder vinden we alles wel leuk.Weet iemand wat leuks daar te doen in de buurt? Iets als een leuk cafetje, lekker restaurantje. Een soort dolfinarium, leuke dierentuin of een gave musical. We kunnen ook de metro pakken en het verder opzoeken, ik ben benieuwd naar de leuke ideeën!
littlelion198 wijzigde dit bericht op 16-08-2018 22:33
12.40% gewijzigd
Klinkt als een normale stad :rofl: of vind je Parijs ook saai?
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar meen je dit nu echt? Jullie vinden 'alles' wel leuk, behalve cultuur, kunst, architectuur...
misschien is er een snackbar?
Er is een indoor trampolinecentrum https://www.tripadvisor.nl/Attraction_R ... gland.html
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, ik vraag gewoon om leuke dingen in de buurt. Misschien is er een restaurantje die we niet mogen missen of moeten we echt door die straat/stad. Volgensmij zijn er wel meer jongeren die kunst en architectur niet leuk vinden.
littlelion198 wijzigde dit bericht op 16-08-2018 20:46
18.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
:rofl:

Die OP, me tranen gelachen!

Kerken, musea, oude gebouwen, maar wij willen een zwemparadijs.
Bedankt TO!
Alle reacties Link kopieren
Er is ook een kinderboerderij ! https://www.tripadvisor.nl/Attraction_R ... gland.html
(sorry TO ;-D )
nounou
Alle reacties Link kopieren
En een metro ? Weet je dat wel zeker ? Zo te zien is het geen wereldstad.
nounou
Ehm metro in Peterborough? Ligt best ver van Londen, de tube reikt echt niet zo ver.

Ik zou naar Cambridge gaan, maar ja da’s wel veel cultuur en architectuur en zo.
karin6789 schreef:
16-08-2018 20:44
:rofl:

Die OP, me tranen gelachen!

Kerken, musea, oude gebouwen, maar wij willen een zwemparadijs.
Bedankt TO!
Gelukkig is niet iedereen hetzelfde. Niets mis met iemand die niks geeft om kunst of architectuur lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Kijk op TripAdvisor en zoek dan wat de beste bar is.
Metro? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
16-08-2018 20:44
:rofl:

Die OP, me tranen gelachen!

Kerken, musea, oude gebouwen, maar wij willen een zwemparadijs.
Bedankt TO!
Of karten :P
S-Meds schreef:
16-08-2018 20:34
Er is een indoor trampolinecentrum https://www.tripadvisor.nl/Attraction_R ... gland.html
:rofl:

Verkeerde quote. Doelde op de snackbar.
anoniem_374390 wijzigde dit bericht op 16-08-2018 21:16
7.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
16-08-2018 20:55
Gelukkig is niet iedereen hetzelfde. Niets mis met iemand die niks geeft om kunst of architectuur lijkt me.

Hé Manta, je motto :proud:
nounou
https://www.themonsteruk.com

Gaan jullie hierheen TO? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als mijn Amerikaanse achternichtje en haar vriendin die ‘Europe’ wilden bezoeken ‘but if we had, like, Disneyland, ‘cause they didn’t really care about old buildings and stuff, so..’

@TO: ik ben er nooit geweest maar vind het van foto’s echt een beeldig stadje, dus staat op m’n lijst. Het allerlaatste dat ik er zou doen is karten, daarvoor hoef ik niet naar het buitenland, maar alles kan er hoor: http://theraceclubkartinguk.com. 50 minuutjes met OV, maar hé, wel een berg leuker dan die suffe gebouwen en musea.

Er bestaat iets heel handigs op internet, het heet Google. Tik Peterborough Kart in en gij wordt op uw wenken bediend :thumbsup:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Star² schreef:
16-08-2018 21:02
https://www.themonsteruk.com

Gaan jullie hierheen TO? :rofl:
Gaaf wel!
Ik ben er wel eens geweest, Peterborough. Het is een soort van Veendam, maar dan groter. Behalve de kathedraal is er niet zoveel. Ja, er was een gigantisch misbruikschandaal ooit, maar dat is ook niet wat je zoekt.
Ik zit daar nu in de buurt. Idd niet de meest denderende regio van Engeland.
Veel platteland en kleine dorpjes. Wij zijn in Cambridge geweest en in Colchester en in London.
Je moet wel een auto hebben anders kom je nergens en een tube hebben ze daar niet 😂

Er zijn wel mooie kastelen en leuke kleine musea maar daar hou je niet van.

Een zwemparadijs kan je wel vergeten. Deze regio is super onhip zeg maar.
De tijd heeft er stil gestaan.

Wat voor evenement gaan jullie?
zazamaenade schreef:
16-08-2018 20:58
Hé Manta, je motto :proud:
Dankjewel... Haha!
Alle reacties Link kopieren
We gaan naar Burghley horse trials. Ik heb de OP niet helemaal geschreven zoals het echt gaat, werd anders zo’n lang saai verhaal wat niemand boeit. Maar aangezien ik hier grotendeels afgezeken word: Gaan met een grote groep vrienden naar dat evenement, waar we ook mee gaan karten/escaperoom ect. Houden ook wat tijd vrij voor ons samen, waarin wij ook wat leuks willen doen/zien/ontdekken. Zoals leuk restaurantje/dorpje/iets aparts wat je in die buurt nou echt moet doen? Ik vind op tripadvisor alleen museums, kerken ect, ect. Ik dacht misschien draait er wel een hele gave musical, is er een soort amsterdam dungeon in de buurt, soort dolfinarium weet ik het hahah.
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
16-08-2018 20:50
En een metro ? Weet je dat wel zeker ? Zo te zien is het geen wereldstad.

Oeps, je ziet hoeveel verstand ik ervan heb.. Maar fijn dat ik dat nu weet! Even informeren om een autotje te huren.
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
16-08-2018 20:50
En een metro ? Weet je dat wel zeker ? Zo te zien is het geen wereldstad.

Oeps, je ziet hoeveel verstand ik ervan heb.. Maar fijn dat ik dat nu weet! Even informeren om een autotje te huren.
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
16-08-2018 20:50
En een metro ? Weet je dat wel zeker ? Zo te zien is het geen wereldstad.

Oeps, je ziet hoeveel verstand ik ervan heb.. Maar fijn dat ik dat nu weet! Even informeren om een autotje te huren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven