Hulp bij overnachtingen National parken West-Amerika met 3 k

07-09-2018 09:00 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben tickets geboekt, schema gemaakt.

Nu willen we allereerst de hotels/motels van de national parken gaan vastleggen omdat het snel gaat.
Maar ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer.

Wij willen bij voorkeur op het park zelf. Maar mocht dat uitverkocht zijn of echt te duur worden, dan net buiten het park.
Het liefst met zwembad voor de 3 kinderen.

We gaan naar
Yosemite
Zion
Bryce
Moab Arches/canyonlands
Monument valley
Lake powell
Grand Canyon

Hebben jullie tips voor zoeken voor bovenstaande plekken????

Alvast bedankt.
Monument Valley -> The View!
Bryce -> Ruby's Inn (Best Western)
Alle reacties Link kopieren
Wij hey in het plaatsje moab zelf geslapen. Volgens mij in het best western. Was heel dicht bij arches en niet zo heel ver van canyonlands.

Er ligt daar ook een motel 6. Daar hebben we ergens anders geslapen. Heel basic, maar was ons goed bevallen.
anoniem_244877 wijzigde dit bericht op 07-09-2018 09:32
28.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zion - Zion Motel of de iets duurdere Bumbleberry Inn
Moab - Red Cliffs Lodge
GC - Bright Angel Lodge (geen zwembad)
In GC zaten we in 'n BW in Tusyan
In Moab een eenvoudig motel met Red in de naam vanwaar we te voet het dorpje in konden
In Mariposa (Yosemite) 'n BW met zwembad
In Lee Vining (Monolake/Bodie)

Zoek via Tripadvisor, dan kun je gelijk prijzen zien en instellen dat je accommodatie met zwembad wil.
zion: zion park motel
yosemite: housekeeping camp
moab: fairfiels inn and suites
monument valley: san juan of hat rock inn in mexican hat.
GC; bright angel lodge
Bryce: Ruby's

Vooral in Yosemite zou ik zorgen dat je in het park zelf zit, het in en uit rijden kost anders heel veel tijd. idem voor GC.
Bij Zion zit je in springdale, en bij Arches in Moab waar voldoende keuze is. maar wees overal op tijd met boeken.

en hou komend jaar de prijzen in de gaten, ik heb drie weken voor vertrek hotels opnieuw geboekt en dat scheelde opeens meerdere tientjes.
Alle reacties Link kopieren
@Lisbeth, Ik ben aan het kijken voor housekeeping camp, maar op de site zelf lukt het niet.
We willen 3-8 -19 aankomen voor 2 nachten. dat is op travelyosemite

Weet jij waar ik kan kijken?

@redbulletje, wow the view prachtig, die ga ik doen.

via welke site hebben jullie geboekt, zodat je alles weer opnieuw evt kon boeken en het oude laten annuleren.
Kan je bij best western via hun site ook annuleren?
Meestal booking.com maar in de NPs via een aparte site waarvan de naam me even ontschoten is.
the view is naar mijn weten niet zo maar annuleerbaar. dat was 1 van de redenen dat wij dat niet gebeokt hebben. daarbij vond ik het extreem duur.

ik denk dat de site van travelyosemite eruit ligt. probeer het over een paar uurtjes nog eens.
Alle reacties Link kopieren
yosemite - Tenaya Lodge (cozy cottage)
Bryce - Bryce Canyon lodge (western cabin)

Deze vonden wij geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Dit staat er bij het the view:

Cancellation Policy:
• 10% cancellation fee for any cancellation.
25% fee within 45 days of arrival.
• No cancellations within 72 hours of arrival.
• Anything canceled within 72 hours of arrival will be charged 1st night room and tax.

Dat betekent toch als ik annuleer tot 45 dagen ervoor dat het me 10% kost van die 250 dollar zeg maar???
Het is inderdaad prijzig. Maar zooo mooi. Waar heb jij overnacht dan?

Traveltyosemite heb jij dus wel geboekt voor die housekeeping camp

redbulletje, ja dacht al via booking.com
Je hebt dus niet via best western zelf geboekt?
The View is wel de beste locatie om MV te beleven vanaf t moment dat de zon opkomt. Heerlijke kamers ook. Idd prijzig maar ik had op deze tot de verbeelding sprekende locatie niet met een goedkoop motel genoegen willen nemen.
Via booking.com kun je makkelijker annuleren en t is vaak goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Als je in de parken zelf wil overnachten kan dat alleen via xanterra.com
Bij parken net erbuiten boek ik altijd via Booking.com.
Arizona15 schreef:
07-09-2018 10:35
Als je in de parken zelf wil overnachten kan dat alleen via xanterra.com
Ja die bedoelde ik!
Alle reacties Link kopieren
Moab - Bowen Motel
Yosemite - Half Dome Village (vroeger Curry Village) en dan een tent cabin
Monument Valley - een cabin bij https://www.gouldings.com/the-lodge/ Ook duur, maar waarschijnlijk goedkoper dan The View. Het is gewoon zo'n Pipowagen, maar wel grappig. En je hebt alsnog 's ochtends vroeg een adembenemend uitzicht op The Mittens.
Zion - Zion Park Motel in Springdale. Niet zo achterlijk duur (in 2010 althans niet), wel retro, maar het heeft iig een zwembad en de kamers zijn lekker ruim.
Arizona15 schreef:
07-09-2018 10:35
Als je in de parken zelf wil overnachten kan dat alleen via xanterra.com
Bij parken net erbuiten boek ik altijd via Booking.com.
Dat is niet altijd zo
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu aan het kijken voor half dome village.
Wie verbleef er in een canvas tent cabin of Yosemite Cabins without Bath
Hoe beviel dat?
Volgens mij de beste plekken van yosemite met kids.
Volgens mij heb je alleen geen stroom voor je telefoon. Hoe deden jullie dat?
Je powerbanks gebruiken en opladen in de auto. Koop zo'n multistekker die meerdere gsms tegelijk oplaadt in het autostopcontact.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar in 2010 geslapen maar had toen nog zo'n opklaptelefoon die het gewoon vier dagen bleef doen en geen internet had. Wij hadden een heated tent cabin (die heeft houten zijwandjes voor het canvas staan aan de binnenkant, maar de verwarming doet het in de zomer niet), kan me niet herinneren of er een stopcontact was. Maar de oplader van mijn telefoon was toen volgens mij ook niet geschikt voor 110 volt. Opladen deden wij inderdaad in de auto.
heavydrizzle wijzigde dit bericht op 07-09-2018 15:13
10.73% gewijzigd
Wij zaten in hoysekeeping camp, daar was gewoon stroom
Alle reacties Link kopieren
Lake Powell Resorts & Marinas

Wij zaten op de camping er naast maar dit hotel zag er heel goed uit en de locatie is top.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind net dit op internet bij iemand:


De tentcabin was niet onze eerste keus voor een overnachting in Yosemite, maar het was de enige accommodatie die nog beschikbaar was op onze data. Wel hebben we een verwarmde tent en dat is handig. Niet dat we die verwarming nodig hebben - het is bijna dertig graden en de heater staat dan ook uit - maar tenten met een heater hebben een stopcontact en dat is handig om alle apparatuur op te kunnen laden.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan zou het heel goed kunnen dat het wel een stopcontact heeft inderdaad! Goed uitkijken dan welke tent je boekt.

Oh ja, houd er ook rekening mee dat je daar alles met een geurtje - voedsel, maar ook cosmetica, tot aan het kleinste geurmonstertje uit een tijdschrift aan toe - uit je auto moet halen en in de bearproof box naast je tent moet stoppen. Wij zagen daar elke ochtend wel weer auto's met kapotte ramen omdat de beren de snoepjes in het dashboardkastje hadden geroken en dan de auto openbreken. Geloof me, dat wil je niet. En ook niet in je tent!
Daar zijn bearlockers voor. Bij houdekeeping camp was het leuke dat je echt tussen de Amerikanen zat. We kregen brandhout, we konden mee ontbijten, we kregen een lesje marshmallows bakken. En direct naast de rivier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven