Tips voor een leuk hotel in NL met familiekamer

10-09-2018 12:05 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen augustus ben ik geopereerd. Vandaag te horen gekregen dat alles er goed uitziet en dat ik de dagelijkse dingen weer mag oppakken! Omdat ik in de zomervakantie van de kinderen letterlijk plat heb gelegen en niets met ze heb kunnen ondernemen, lijkt het me leuk om een weekend weg te plannen. Heeft iemand tips voor een leuk hotel (liefst met zwembad) waar ze familiekamers hebben? Wij hebben 3 meisjes van 10, 6 en 5 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Hotel schlyge op terschelling heeft familiekamers met 2 aparte slaapkamers en een woongedeelte.
Alle reacties Link kopieren
Wil je perse een hotel? Anders naar een centerparcs of roompot park?
Alle reacties Link kopieren
bieslookje schreef:
10-09-2018 12:21
Wil je perse een hotel? Anders naar een centerparcs of roompot park?
Dit, bij CP kun je van alles bijboeken (ontbijt en diner),zodat je ook daar geen werk van hebt.
Alle reacties Link kopieren
Van der Valk duiven bij arnhem.
Familiekamers, bubbelbad , roomservice en een zwembad.
Goede uitvalsbasis .
Veel plezier !
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een hotel juist leuk vinden, ontbijtbuffet, ontvangst hij de receptie.. op de een of andere manier heb ik daar zin in 😁
In december gaan we altijd naar landal park, dus dat is 'bekend ' terrein.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een paar maanden geleden bij Holiday Inn in Leiden geweest. Zwembad, speelruimte, mooie binnentuin met buffet. Familiekamer, echter met 4 slaapplekken. Wellicht dat er nog een bed bijgezet kan worden.
https://www.valkverrast.nl/familiekamers

https://www.valkexclusief.nl/faciliteit ... liekamers/

Sowieso heerlijke hotels, de Valken en super ontbijt!
(De kindjes moeten zich wel een beetje kunnen gedragen bij zoveel heerlijks...)
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een Van der Valk fan. De familiekamers van het nieuwe hotel in Leeuwarden zien er tof uit. Kun je zelfs 4 kinderen in kwijt.
Efteling hotel en dan een thema-suite,
geweldig!!
Alle reacties Link kopieren
Hotel Blooming in Bergen. Het heeft een zwembad, je kunt er fietsen naar het strand en het beschikt over kamers met kinderbedsteden met televisietjes en grote bubbelbaden!
Van der Valk concern.......absoluut familiewaardig!
Alle reacties Link kopieren
Die Van der Valk kamers zijn echt prachtig! Ik ga deze onderzoeken. Andere tips ook welkom!
Ik hoop dat je iets leuks kunt boeken en ervan kunt genieten! Veel plezier!
Van der Valk Nijmegen Lent met twee aparte kamers (soort appartement), Leeuwarden en Haarlem ook mooie familiekamers/appartementen waar je met 5en terecht kunt.
Alle reacties Link kopieren
Die kamers bij vd Valk zijn inderdaad mooi en ruim, maar die hotels liggen toch doorgaans niet bepaald gezellig. Uitvalswegen, grote parkeerplaatsen, massale restaurants. Zou ik voor niet erg gezellig vinden - al vermoed ik trouwens dat mijn dochters zich in ieder hotel best zouden vermaken want spannend en croissants bij t ontbijt :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven