Handbagage trolly < €100,00 met 4 wielen die lekker rij

13-09-2018 20:24 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op het topic wat hiet onlangs was over welke koffer prettig in gebruik was, heb ik nu de volgende vraag;

Welke ZACHTE handbagage trolly (55x35x20/KLM) van onder de €100,00 met 4 wielen rijdt lekker?

Ik zie er genoeg op internet staan, maar heb eens een testrit gemaakt met een goedkoper modelletje dan pak ‘m beet een Samsonite en dat ding wilde alle kanten uit, behalve de goede.

Mijn laatste optie is een Samsonite, maar gezien het feit dat de trolly maar ongeveer één keer per jaar van stal zal komen, wil ik eerst even kijken of er een goedkoper, maar toch goed alternatief is.

Alvast dank!
Alle reacties Link kopieren
Heb je al een princess geprobeerd, ik was positief verrast.
Misschien heeft American Tourister er eentje? Ik heb daar een grote zachte koffer van die erg fijn rijd met 4 wieltjes. En ik heb begrepen dat het een goedkoper merk is van Samsonite.
Alle reacties Link kopieren
Beide merken nog niet getest, maar bedankt voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf 2 x een eastpack handbagage koffer. Deze heeft wel maar 2 wielen en rijd heerlijk soepel en licht.

En ze zijn niet zo duur
Geen zachte maar erg tevreden over mijn suit suit handbagage trolley . Rijdt heerlijk de grote koffers er van ook trouwens.
Waarom persé 4 wielen?
Met twee gaat ‘ie toch juist altijd makkelijk achter je aan? En bovendien zijn twee wielen meestal steviger, omdat die als het ware meer in je koffer zitten dan dat ze er onder hangen.
south schreef:
13-09-2018 20:53
Waarom persé 4 wielen?
Met twee gaat ‘ie toch juist altijd makkelijk achter je aan? En bovendien zijn twee wielen meestal steviger, omdat die als het ware meer in je koffer zitten dan dat ze er onder hangen.
Ahum.... ik zie dat ze tegenwoordig bijna allemaal 4 wielen hebben.
Ik ben hopeloos achterhaald.
Maarrrr.... ik heb mijne ooit bij de makro gekocht en zie dat ze daar nu nog steeds best een aantal stevig uitziende “zachte” trolleys hebben. (Met vier wielen dus)
Wat ik fijn vond aan vier wielen is dat je hem rechtop naast je kan rollen en er dan nog een tas of rugzak op kan zetten. Heb ook een harde koffer met 2 wielen en daar krijg ik sneller een lamme arm van omdat je die toch schuin achter je aan trekt.
Alle reacties Link kopieren
De Makro is een goede, daar hebben we een pasje van en een filiaal in de buurt.

Waarom 4 wielen? Wat Tsumtsum al zegt en bij mij gaat een trolley op 2 wielen altijd achter me slingeren en “dansen”. Er fijn als je best een eindje van station naar hotel moet lopen...not!
Kijk even goed op Amazon.de. Daar heb ik een Samsonite voor (net) < 100€ gekocht. En gratis bezorgd.
Alle reacties Link kopieren
Erizon schreef:
13-09-2018 21:14
Kijk even goed op Amazon.de. Daar heb ik een Samsonite voor (net) < 100€ gekocht. En gratis bezorgd.

Net even gekeken; die prijzen liggen idd een stukje gunstiger :-D ! Wat was ongeveer de levertijd en welke pakketdienst werd er gebruikt? Alvast bedankt!
Levertijd was paar dagen en geloof dat het via UPS kwam. Maar dat is afhankelijk van bij wie je exact bestelt (Amazon.de heeft ook externe verkopers).

KLM hanteert 55 x 35 x 25 cm, maar ik reis altijd met 55 x 40 x 20 cm en heb nog nooit problemen gehad. Het is uiteindelijk ook dezelfde omvang: 115 cm opgeteld. Dus ik zou me niet blindstaren op die officiële maten.

Zag een aanbieding bij Travelbags voor de Samsonite X'Blade (55 x 40 x 20 cm, blauwe versie). Is iets meer dan 100€, maar dan heb je ècht een goede. En nee, heb geen connecties met dat bedrijf.
Alle reacties Link kopieren
Heb je ING rentepunten, daar hebben ze een Samsonite koffer die geschikt is voor handbagage. Ik heb dezelfde, maar dan met 2 wielen. Hij is iets boven je budget. https://www.ing.nl/punten/productdetail ... r-55cm-EXP
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven