Tips voor Kefalonia

17-09-2018 12:24 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen vertrek ik in m'n up naar Kefalonia. Heel veel zin in!
Ik zit wel een beetje in een uithoek (in de buurt van Lixouri) maar heb een huurautootje.
Wie heeft er tips? Wat moet ik absoluut gaan zien en wat niet? Leuke restaurantjes, etc. Mijn dank is groot!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
- Een keer met de veerboot naar Argostoli, lekker shoppen en kijk in de haven bij de vissersboten naar de zeeschildpadden!
- Eten bij Captain Nicholas in Vatsa, vlakbij Lixouri
- als je een wegenkaart meekrijgt; probeer niet een route uit te stippelen over de witte weggetjes, dat is niet te doen, alleen over gele en rode wegen rijden
- In Lixouri aan het plein in het centrum zit een geweldige ijssalon waar je (dus) heerlijk ijs kunt eten, maar ook het gebak en de koffie zijn heerlijk!
- Petani beach is geweldig
- verder doorrijden is ook Myrtos beach ook fantastisch.
Ik vind het een super eiland, waar verblijf je?
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
hallekie schreef:
17-09-2018 13:13
- Een keer met de veerboot naar Argostoli, lekker shoppen en kijk in de haven bij de vissersboten naar de zeeschildpadden!
- Eten bij Captain Nicholas in Vatsa, vlakbij Lixouri
- als je een wegenkaart meekrijgt; probeer niet een route uit te stippelen over de witte weggetjes, dat is niet te doen, alleen over gele en rode wegen rijden
- In Lixouri aan het plein in het centrum zit een geweldige ijssalon waar je (dus) heerlijk ijs kunt eten, maar ook het gebak en de koffie zijn heerlijk!
- Petani beach is geweldig
- verder doorrijden is ook Myrtos beach ook fantastisch.
Ik vind het een super eiland, waar verblijf je?
Ik zit in Nautilus Studios. Dank! Goede tips!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh zo'n leuk restaurantje, ik weet niet meer hoe het heet.. Ik ga kijken of ik het kan terugvinden!

Veel plezier!
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Djoels schreef:
18-09-2018 06:43
Ohhh zo'n leuk restaurantje, ik weet niet meer hoe het heet.. Ik ga kijken of ik het kan terugvinden!

Veel plezier!
Fishbone?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het verder, afgezien van de bulten?
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
F

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven