Paar dagen weg herfstvakantie

23-09-2018 12:01 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wij hebben vanaf 13 oktober een weekje vakantie en zouden graag een paar daagjes weg willen. Het liefst een week naar een plek waar het nog redelijk goed weer is, maar ik ben 8 weken zwanger en in die week hebben we de 12 weken echo, wat ik erg belangrijk vindt.

Tips? Ideeen? Altijd welkom :-)
Alle reacties Link kopieren
Je wilt een weekje weg maar je hebt dan een echo? Dan kan je toch niet weg?
Alle reacties Link kopieren
Zuid Spanje (Costa del Sol) of Algarve, Carvoero is een leuk plaatsje, Sardinië is ook een aanrader anders wellicht de Canarische eilanden of Madeira (geen zandstrand).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
12 weken echo een week later doen en lekker een paar dagen naar Ibiza of Mallorca.

of

Gewoon thuisblijven en naar je echo.
Dan maar thuisblijven dus.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
23-09-2018 12:06
Je wilt een weekje weg maar je hebt dan een echo? Dan kan je toch niet weg?
Nee daarom schrijf ik een paar dagen.
Alle reacties Link kopieren
Zou graag een paar dagen weg willen. 3 dagen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom kan je echo niet een week later?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
3 dagen is 1 dag heen vliegen, 1 dag vakantie en en dag terug vliegen. Lijkt mij niet echt ontspannen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Anoniem0894 schreef:
23-09-2018 12:10
Zou graag een paar dagen weg willen. 3 dagen.
Te weinig om te gaan vliegen. 2 reisdagen en 1 effectieve dag vakantie. Gewoon een paar dagen aan zee of op de Veluwe gaan zitten.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
23-09-2018 12:11
Waarom kan je echo niet een week later?
Dat willen we zelf niet aangezien dir erg belangrijk is. Het hoeft ook niet een hele vakantie te zijn, maar gewoon een weekend/paar dagen er tussen uit.
Alle reacties Link kopieren
Weekendje Schier!
nouschi wijzigde dit bericht op 23-09-2018 12:17
3.03% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Anoniem0894 schreef:
23-09-2018 12:09
Nee daarom schrijf ik een paar dagen.
Het liefst een week schrijf je toch?
Alle reacties Link kopieren
Anoniem0894 schreef:
23-09-2018 12:14
Dat willen we zelf niet aangezien dir erg belangrijk is. Het hoeft ook niet een hele vakantie te zijn, maar gewoon een weekend/paar dagen er tussen uit.
Je bedoelt de termijn echo denk ik.
Die hoeft niet op exact 12 weken. Ik had hem bij 10+6. Je kan even kijken of je hem al rond de 11 weken kan krijgen. Als je verloskundigepraktijk die echo's zelf maakt maar niet kan in die week, kun je ook uitwijken naar een echo Centrum. Op die manier kun je toch een weekje weggaan als je wil.
Valencia! Super leuke stad heb ik vorige week ondervonden.

Verzet je echo gewoon zodat die niet in de weg zit van je laatste vakantiekans.
Dus, je wilt een paar dagen/weekendje weg naar een plek waar het mooi weer is? Dat wordt niks.

Boek een (luxere) B&B of hotel ergens in Nederland en geniet van het samen-zijn, ontspan en maak een wandeling.
Alle reacties Link kopieren
Tjemig. Wat maakt het verzetten van die echo nou uit?
Boek een weekje Griekenland en doe die echo met 11 of 13 weken.
Alle reacties Link kopieren
Valencia is leuk ja. Ooit eens met vriendin geweest, zaterdagmorgen vroeg heen en maandagavond terug. Was een lekker uitje.
Alle reacties Link kopieren
Valencia is wel leuk voor een dag of 4.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Anoniem0894 schreef:
23-09-2018 12:14
Dat willen we zelf niet aangezien dir erg belangrijk is. Het hoeft ook niet een hele vakantie te zijn, maar gewoon een weekend/paar dagen er tussen uit.

Een week later of eerder is die echo nog steeds belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Valencia of Sevilla.
Alle reacties Link kopieren
Madrid of Sevilla
Rome
Lissabon
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
.
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 23-09-2018 13:15
0.00% gewijzigd
Mijn 12-weken echo, was met 11 weken al. Ja logisch. Kan je dat niet aanvragen?
Alle reacties Link kopieren
Gezien je reacties in dit topic, heb ik je even geloept, mijn advies: thuis blijven en naar de echo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven