Monaco Meivakantie

24-09-2018 19:49 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de meivakantie willen wij een weekje naar Zuid-Frankrijk, met een dagje Monaco als uitstapje. Is het rond die tijd al leuk in Monaco? Of is er nog niet zoveel te beleven? En moeten we er dan op een weekenddag heen, of is er doordeweeks ook al genoeg te zien? Wij gaan om ons te vergapen aan auto's, boten en de rijken der aarde :-)
Alle reacties Link kopieren
Oppassen met de grand prix, zal zeer druk zijn, ook de week ervoor met opbouw etc

https://www.monacograndprixticket.com/formula1monaco/
Alle reacties Link kopieren
Het circus dat je wilt zien, kan je in vrijwel elk jaargetijde zien in Monaco. Er rijden altijd dure auto's, er liggen altijd jachten en er zijn talloze onbetaalbare terrassen waar de beau-monde of de would-be's zich vermaken. Ik heb zelf in Monaco op school gezeten, dus ken het gebeuren.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Volgens mij valt de grand prix tegelijk met filmfestival in Cannes en is dat na de meivakantie.
Ik ben nog nooit in de meivakantie in Monaco geweest maar kan je wel vertellen dat het er in de zomer zo druk is dat ik veel liever in de meivakantie zou gaan.

Omgeving Cannes/Nice is gewoon druk in mei.
Grand Prix en filmfestival Cannes; genoeg te doen, ook al vol gok ik.
Alle reacties Link kopieren
ik was er voor twee weken terug, het is vol met jachten, dure auto`s, terrasjes enzenz
Het oude gedeelte is leuk om te bekijken, aan de linkerkant van de haven, heb je een parkeergarage , daar kan je met ligt en roltrap naar boven en sta je vlak bij Martien Museum en de Botanische tuin.
Het paleis en de kerk waar de familiegraven zijn, is dan een paar minuten lopen.
In het weekend is het behoorlijk druk.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor alle reacties, we gaan het gewoon doen! De Grand Prix is pas eind mei, dus dan zijn wij alweer thuis :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven