Zomervakantie 2019 Safaritent

26-09-2018 08:27 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, wij zoeken een safaritent voor de vakantie van volgend jaar. Vorig jaar waar we te laat, en eindigden we weer in een stacaravan. Maar nu zie ik dat veel campings pas vanaf 1 november te boeken zijn. We hebben kinderen van 3 en 5 jaar

Wat we zoeken;
- safaritent voor 4 personen
- gesitueerd rond of langs een veldje met een speeltoestel
- camping met een zwembad
- kinderclub/disco mag, hoeft niet perse
- middelgrote camping, tussen de 50 en 200 plaatsen
- in Duitsland, Zuid-Engeland, Slovenië, Kroatië of België.
- man wil graag naar een ‘gezellige’ camping.

Wie heeft de gouden tip?

Alvast bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij Flower campings. wij kamperen altijd met eigen tent, maar op die campings heb ik veel safari tenten gezien. Ik kan je niet helpen met die landen, want wij eindigen op de één of andere manier meestal in Frankrijk.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Belle73 schreef:
26-09-2018 08:38
Kijk eens bij Flower campings. wij kamperen altijd met eigen tent, maar op die campings heb ik veel safari tenten gezien. Ik kan je niet helpen met die landen, want wij eindigen op de één of andere manier meestal in Frankrijk.
Ga ik doen, dank je. Wij dus ook. Vandaar dit topic :)
Alle reacties Link kopieren
Greencamp heeft mooie tenten en mooie campings
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee. Flower campings is alleen in Frankrijk, Greencamp voornamelijk. Het vinden van een safaritent in een ander land is net iets lastiger.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben dit jaar via Eurocamp een safaritent (xl) geboekt op 2 verschillende campings. Ik weet dat zij sowieso ook in Kroatië en Duitsland zitten qua campings, weet niet of overal ook safaritenten staan .
Mooie ruime tent op vlonders, geen eigen sanitair, maar vonden we geen probleem. Erg goed bevallen, dus willen volgend jaar weer zo'n tent (maar dan in Italië/Oostenrijk/Slovenië)

Wij waren in juni en hebben pas een week van tevoren geboekt, maar in hoogseizoen moet je wel op tijd zijn (geloof dat ie nu al kunt boeken).

Andere handige tip: www.huurtent.nl Hier kun je zoeken op campings met huuraccomodatie en aangeven dat je een safaritent zoekt.

Succes met zoeken!
Alle reacties Link kopieren
Landal (camping) warsberg Duitsland

Super gave safaritenten aan de rand van het bungalowpark.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven