Staking Ryanair

28-09-2018 12:33 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog mensen hier de die dupe zijn van de staking?
Wanneer wist je dat je vlucht geannuleerd was?
De staking was toch al vanaf dinsdag bekend? Ik wist dat een kennis op vakantie ging deze week en dat ze vloog met Ryanair. Nadat ik haar een app je stuurde heeft ze meteen de klantenservice gebeld om te proberen iets te regelen. Geen idee of dat gelukt is.
Alle reacties Link kopieren
Waarom boeken mensen überhaupt bij een maatschappij die zijn personeel zo uitknijpt? Dat is toch hetzelfde als kleding kopen die in een sweatshop is gemaakt?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Meestal wordt dat een paar dagen van te voren bekend gemaakt.

Dat is tegenwoordig het risico van vliegen met zulke bedrijven (Ryanair aan kop). Wil je dat niet, dan moet je een andere maatschappij kiezen.
Was net op t nieuws dat mensen al door de douane waren en de gate bekend was en toen te horen kregen dat hun vlucht geannuleerd werd..
Alle reacties Link kopieren
vivajaline schreef:
28-09-2018 14:39
Was net op t nieuws dat mensen al door de douane waren en de gate bekend was en toen te horen kregen dat hun vlucht geannuleerd werd..
Dat vind ik dus echt niet kunnen. Blijkbaar wisten zij dit echt niet 3 dagen van te voren.
mamaak schreef:
28-09-2018 15:00
Dat vind ik dus echt niet kunnen. Blijkbaar wisten zij dit echt niet 3 dagen van te voren.

Dat gebeurt nu eenmaal, ook bij andere maatschappijen. Een vlucht kan altijd geannuleerd worden, zelfs als er al een gate bekend is of als je al in het vliegtuig zit. Soms is er gewoon geen andere optie.

Het Ryanair gebeuren is natuurlijk een heel ander verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Ryanair loopt al weken te roepen en te staken. Als ik nu een ticket had zou ik eerst contact zoeken met de vraag of mijn vlucht wel doorgaat..

Zo langzamerhand is het hele lowcost gebeuren zwaar prut geworden. Ik betaal liever meer en heb fatsoenlijk service dan dit gedoe
Ook als je meer betaalt loop je het risico op een geannuleerde vlucht. Ik heb het laatst nog meegemaakt met KLM. Als je een ticket hebt, betekent dat niet automatisch dat de vlucht doorgaat. Er kunnen altijd onvoorziene dingen gebeuren waardoor een vlucht geannuleerd wordt.

Het rommelt al maanden bij Ryanair, ik vlieg er dan ook niet mee. Bespaart een hoop stress en gedoe.

Qua service zijn de wat duurdere maatschappijen over het algemeen wel beter, dat ben ik met je eens. Al vond ik dat voor KLM ook wel tegenvallen, eerlijk gezegd.
Ik heb ook een keer gehad dat ik al in het toestel zat en dat er een technisch probleem was. Gelukkig hadden ze het binnen een half uur opgelost en konden we alsnog de lucht in. Neem aan dat als men het niet snel op kon lossen de vlucht ook geannuleerd werd maar dat is dan logisch. Was ook Ryanair trouwens. Een keer mee gevlogen omdat een andere maatschappij geen betaalbare tickets meer had toen ik wilde boeken en ik geen zin had om het 3 dubbele te betalen. Het gaat mij niet om zo goedkoop mogelijk vliegen maar ik heb wel een budget waar ik onder wil blijven.
Ik heb een keer gehad dat we op de site van de luchthaven zagen dat er stakingen van de luchtverkeersleidingen zou zijn. Gebeld met Ryanair maar nee. Vlucht ging gewoon door. Tot de avond voordat we zouden vertrekken. Toen kregen we opeens een mail dat de vlucht geannuleerd werd.
Behoorlijk balen
Alle reacties Link kopieren
Ja ik :-( geboekt bij reisbureau en hoorde later pas dat de vlucht met Ryan air zou zijn. Gisterenavond om 17.30 een mail dat onze vlucht die wel zou gaan als nog geannuleerd was. Zou vandaag vliegen :whip: geen andere vlucht beschikbaar naar de bestemming dus zou nu lekker op terras in de zon zitten >:-(
Alle reacties Link kopieren
De prijs die je betaalt voor knieperigheid en altijd het goedkoopste willen hebben, ten koste van uitgebuit personeel.
You can never have too many hats, gloves and shoes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven