Nieuwe packingcubes

03-10-2018 10:39 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tot mijn schrik heeft Ikea zijn packing cubes veranderd.. en zijn het niet meer die fijne die ze eerst hadden.

Eagle creek vind ik te duur voor de kwaliteit (ik heb die gehad en ritsen waren zwak punt, gelukkig goede garantie maar ik moet setje erbij hebben)

Wie heeft er recente ervaringen met packing cubes die niet direct te hoofdprijs kosten ?

Op AliExpres staan er ook genoeg maar geen idee of dat wat is.

Voorheen ging ik nog wel eens naar de vrijbuiter maar die is hier gesloten helaas
Alle reacties Link kopieren
Er was laatst ook al een topic over packing cubes, ik zoek even...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst deze gekocht: https://www.vouchervandaag.nl/packing-c ... gIvcPD_BwE

Die zijn op zich wel handig, maar ik had één van die laundry pouches graag ingewisseld voor nog zo'n echte cube.

Dit ziet er ook wel goed uit:

https://www.megagadgets.nl/packing-cube ... gJCQvD_BwE
Alle reacties Link kopieren
reizen/wat-zijn-fijne-betaalbare-packin ... ges/427623
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst trouwens wel een soort inpakzakken gekocht bij Aliexpress (ze zijn voor in m'n rugzak, dus dan zijn echte cubes minder handig). Ik heb ze alleen nog niet binnen, dus ik weet niet hoe ze in het echt zijn.
Alle reacties Link kopieren
O thanks.. had al gezocht op forum maar die (&E(@!! zoekfunctie..
Ik heb ook al bij alie gekeken maar er staat zoveel op..
Alle reacties Link kopieren
ha ha.. ik zie dat ik notabene zelf ook heb gereageerd.. Die van sosterne grene bleken miskoop te zijn ;-).. 1 x wassen en doeii..
Alle reacties Link kopieren
1 keer is genoeg
zazamaenade wijzigde dit bericht op 03-10-2018 11:01
92.77% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
03-10-2018 10:52
O thanks.. had al gezocht op forum maar die (&E(@!! zoekfunctie..
Ik heb ook al bij alie gekeken maar er staat zoveel op..

Zoeken via google levert vaak meer op (steekwoorden + viva) dan de eigen zoekfunctie, die is inderdaad zwaar prut.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
03-10-2018 11:00
Zoeken via google levert vaak meer op (steekwoorden + viva) dan de eigen zoekfunctie, die is inderdaad zwaar prut.
yep.. zo prut dat ik mijn eigen reactie niet eens er tussen vond..

tijd voor fatsoenlijke viva app..maar ja..
Alle reacties Link kopieren
Je reactie staat er wel tussen, hoor ;-)
Jaren terug heb ik dit soort zakjes gekocht bij de buitensportzaak, voor weinig geld.
Door de simpele sluiting gaan ze minder snel kapot. Ze zijn zelfs eenvoudig zelf te maken, denk ik zo.

Afbeelding

Voor kleding is een slaapzakcompressiezak heel geschikt. Scheelt echt de helft in omvang, maar het kreukt wel erg :P
nounou
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
03-10-2018 11:47
Je reactie staat er wel tussen, hoor ;-)
Jaren terug heb ik dit soort zakjes gekocht bij de buitensportzaak, voor weinig geld.
Door de simpele sluiting gaan ze minder snel kapot. Ze zijn zelfs eenvoudig zelf te maken, denk ik zo.

Afbeelding

Voor kleding is een slaapzakcompressiezak heel geschikt. Scheelt echt de helft in omvang, maar het kreukt wel erg :P
ja compressie zoek ik niet . Meer dat het geordend is. Ik had van die fijne Ikea dingen maar die nieuwe variant zijn echt bagger.. Ik ga wel even bij alie kijken ;-)
Alle reacties Link kopieren
Bij de Xenos hebben ze ook vaak fijne, maar die zie ik nu niet op de site staan helaas. Misschien als je in de winkel kijkt?
Alle reacties Link kopieren
Ik kom nog altijd niet verder dan plastic tasjes. :biggrin:
Voor mijn rugzak zijn ze gewoon niet handig. Voor mijn koffer evetueel wel...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
03-10-2018 16:25
Ik kom nog altijd niet verder dan plastic tasjes. :biggrin:
Voor mijn rugzak zijn ze gewoon niet handig. Voor mijn koffer evetueel wel...
Juist in mijn backpack. Die van Ikea waren super. Maar helaas zijn ze er niet meer in die uitvoering.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een setje van SuitSuit. In de sale,
Niet goedkoop en matig pastelkleurtje maar wel fijn want stevig en ik trek mn zakelijke outfit zo aan ondanks het feit dat t opgevouwen heeft gezeten.
poldervrouw schreef:
08-10-2018 10:12
Juist in mijn backpack. Die van Ikea waren super. Maar helaas zijn ze er niet meer in die uitvoering.
Al gekeken of ze tweedehands te krijgen zijn in de oude uitvoering?
poldervrouw schreef:
03-10-2018 10:53
1 x wassen en doeii..
.
Was jij packingcubes? Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
08-10-2018 10:20
Al gekeken of ze tweedehands te krijgen zijn in de oude uitvoering?
Yep. Marktplaats :)
Alle reacties Link kopieren
Erizon schreef:
09-10-2018 08:15
.
Was jij packingcubes? Waarom?
Omdat er iets stuk gegaan was in wat had gelekt (scheurtje in fles) .. dus in de was op lage temp volgens label. Maar helaas. Ook ritsen waren niet super.
Heb een setje van 6 stuks van alieexpres voor maar 6 euro. Verschillende formaten.

Hebben 3 weken backpacken albanie overleefd en al een aantal kampeer weekendjes en wat wasbeurten.

Ze voelen wel fragiel aan maar als je ze niet helemaal vol stouwt en de rits normaal open en dicht doet gaat het prima. En zeker voor dat geld.

Erg blij mee
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels ook setje van alie binnen. Eens zien wat het is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die van Alie, ideaal hoor! Heb inmiddels ook een tweede setje erbij gekocht, omdat ik niet alle formaten fijn vind. Nu heb ik ze dus 2 keer. Kwaliteit is prima en al helemaal voor dat geld!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven