Weekendje weg, maar waarheen?

10-10-2018 17:50 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er echt aan toe om een weekendje weg te gaan met mijn partner. Even tijd voor elkaar. We willen komend weekend gaan, maar dan nu de vraag; waarheen?

Belangrijk om te weten is dat we pas vrijdag om 15.00 uur kunnen vertrekken en ik graag zondag voor Boer zoekt vrouw weer thuis wil zijn. 😂

We wonen in de Randstad en het mag echt wel eventjes rijden zijn maar i.v.m. de tijd graag maximaal 4 uurtjes.

We houden van de sauna, leuke restaurantjes, een beetje winkelen, een avondje bowlen, fietsen door de bossen of gewoon een boswandeling.

Ik heb al superveel gegoogled maar ik weet het gewoon niet.

Heeft er iemand een leuke tip voor een leuke stad met fijn hotel?
Alle reacties Link kopieren
Ohja, we zijn allebei begin 30!
Alle reacties Link kopieren
Texel?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Teruggaan voor een tv-programma is wel heel erg. Je kunt toch terugkijken?
Daar ga je je weekend toch niet op aanpassen?

Hotel van Oranje of Huis ter Duin in Noordwijk een idee? Daar is alles wat je zoekt.
Of anders een weekend Groningen?
Alle reacties Link kopieren
Bij "een avondje bowlen" ben ik afgehaakt ;-D
Alle reacties Link kopieren
"en ik graag zondag voor Boer zoekt vrouw weer thuis wil zijn."
:rofl:

De Veluwe op? https://www.weekendjeweg.nl/hotels/nl/h ... eluwe.html
Je wil voor BZV thuis zijn?! :facepalm:
quattro35 schreef:
10-10-2018 17:57
Bij "een avondje bowlen" ben ik afgehaakt ;-D
Respect voor je doorzettingsvermogen, ik moest al bij 'Boer zoekt Vrouw' hyperventilerend in een zakje blazen.
Leeuwarden, momenteel erg veel te doen ivm Culturele Hoofdstad.
Alle reacties Link kopieren
Veluwe, den Bosch, Groningen, Maastricht, Utrecht, Valkenburg, Zwolle, Gouda, Nijmegen, Eindhoven, Rotterdam, Scheveningen, Arnhem
Alle reacties Link kopieren
Texel natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Hahahhaah, mijn tweede toevoeging 'we zijn begin dertig' heb ik ook toegevoegd omdat als ik het zo terug las het ook van een stelletje 65plussers kon zijn.

En mijn Boer zoekt Vrouw stukje is een grapje. Tuurlijk neem ik het op, dan kan ik het nog minstens 3x terug kijken in een week. 😂😂

Verder is Noordwijk echt maar 15 km van mijn huis, dus iets te dichtbij.

Leeuwarden en Texel ga ik eens Googlen of de bowlingbaan nog vrij is. :nerd: :rofl:

Sorry, ik moet zo hard lachen om jullie reacties op mijn burgerlijke leventje.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kun je bij Preston Palace lekker bowlen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Benbits schreef:
10-10-2018 18:13
Volgens mij kun je bij Preston Palace lekker bowlen ;-)
Ik wilde precies hetzelfde zeggen :cheers:
Alle reacties Link kopieren
En als je nu eens op de website van Landal kijkt of er ergens dit weekend nog wat leuks vrij is? Dat je aan de hand daarvan bepaald waar je heen gaat zeg maar ;-)

Zo hebben wij in het verleden wel eens onze weekendjes weg gepland :-D
Alle reacties Link kopieren
Hou er wel rekening mee dat dit weekend de herfstvakantie begint in het zuiden van het land.
Alle reacties Link kopieren
Texel is echt het allersufste eiland. Elk ander eiland is leuker. Terschelling heeft alles, strand, bos, sauna, fijne restaurants, ok misschien geen bowlingbaan. Wel midgetgolf ;-D
En de duinen zijn echt schitterend.

Veluwe natuurlijk ook heerlijk en prachtig. Al op natuurhuisjes gezocht?

Of anders Piloersemaborg in Den Ham, klooster waar je kunt slapen met een fantastisch restaurant erbij.
moosey wijzigde dit bericht op 10-10-2018 18:20
0.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maartje2016 schreef:
10-10-2018 18:15
Ik wilde precies hetzelfde zeggen :cheers:
:cheer: :cheer: :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Egmond hotel Zuiderduin. Aan zee, bos en duin. Lief plaatsje met leuke horeca en winkeltjes, hotel heeft sauna, bowling en fietsverhuur. Dichtbij Alkmaar.
viva-amber wijzigde dit bericht op 10-10-2018 18:24
73.03% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Moosey schreef:
10-10-2018 18:19
Texel is echt het allersufste eiland. Elk ander eiland is leuker. Terschelling heeft alles, strand, bos, sauna, fijne restaurants, ok misschien geen bowlingbaan. Wel midgetgolf ;-D
En de duinen zijn echt schitterend.



Alles wat jij opnoemt heeft Texel dus ook.....en veel voordeliger overtocht, en je vaart maar 15 minuten, en je hoeft niet te reserveren
Alle reacties Link kopieren
Maartje2016 schreef:
10-10-2018 18:18
En als je nu eens op de website van Landal kijkt of er ergens dit weekend nog wat leuks vrij is? Dat je aan de hand daarvan bepaald waar je heen gaat zeg maar ;-)

Zo hebben wij in het verleden wel eens onze weekendjes weg gepland :-D



Ipv een madurodam hotelkamerje zit je dan in een volwaardig huis voor dezelfde prijs.
Ik zou het wel weten :) :jump:
Monchu69 schreef:
10-10-2018 17:56
Teruggaan voor een tv-programma is wel heel erg. Je kunt toch terugkijken?
Daar ga je je weekend toch niet op aanpassen?
Dit!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gaan voor Gent, Antwerpen of Aken. Leuke steden, kun je lekker rondwandelen. Als je een goed hotel uitzoekt, kun je daar ook zwemmen.

Andere optie is een mooi hotel op de Veluwe oid. Of neem 2 dagen vrij op en ga naar Boedapest, spa's genoeg en het is een geweldige stad.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn afgelopen weekend dagje in Leeuwarden geweest en dat was echt heel leuk! Gaan zeker terug!! Veel te doen want culturele hoofdstad van Europa
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
10-10-2018 18:04
Leeuwarden, momenteel erg veel te doen ivm Culturele Hoofdstad.
Dat dus.... ik wil graag bitterballen bij mn mosterd :-D
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven