Een week Montengro met baby van 1,5

12-11-2018 14:34 13 berichten
Wij denken erover om in de meivakantie een week naar Montenegro te gaan met onze zoon van 1,5. Hebben jullie tips waar heen te gaan? We willen graag een auto huren. Wij denken aan Kotor of het Skadar meer. Is het bijvoorbeeld leuk om naar 2 plekken te gaan in een week? Of kun je je goed vermaken op 1 plek?
Dreumes
Alle reacties Link kopieren
Een kind van 1,5 is geen baby meer en heeft ook andere behoeftes dan een baby.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn 2 weken op vakantie geweest in Kroatie/Bosnië/Montenegro. Onze zoon was toen een maand of 10. In Montengro zijn we bij de baai van Kotor geweest. Wij hebben destijds voor appartementen gekozen met een fijne tuin, mocht je een keer geen zin hebben ombmet kind op stap te gaan, je toch een fijne dag buiten kan hebben. We zijn toen 3 dagen bij Kotor in de buurt geweest (we zaten ergens tussen Kotor stad en de ferry oversteek). Opzich leuk, maar wij vonden die tijd lang genoeg. Je schijnt er een prachtige bergweg te hebben, die was bij ons gesloten ivm meerdaagse rally. Stadje zelf was mooi, niet erg groot. Ik vond het er wel erg warm en dan zijn we niet eens ergens naar boven geklommen.
Al met al een leuk plekje, al vond ik zelf Kroatië fijner (maar dat kan ook door mijn voorkeur voor 'echte' zee zijn)
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je nu dat je komende baby in mei 1,5 week of 1,5 maand oud is?
S-Groot schreef:
12-11-2018 15:41
Hoe weet je nu dat je komende baby in mei 1,5 week of 1,5 maand oud is?
Dat kan ook nog :idee: Ik dacht 1,5 jaar..
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
12-11-2018 15:47
Dat kan ook nog :idee: Ik dacht 1,5 jaar..
Als je het hebt over een kind van ..... (getal) heb je het toch altijd over jaren.

Een kind van 10 is 10 jaar, anders zeg je wel een kind van 10 maanden
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
12-11-2018 16:46
Als je het hebt over een kind van ..... (getal) heb je het toch altijd over jaren.

Een kind van 10 is 10 jaar, anders zeg je wel een kind van 10 maanden

En een baby van 10?
S-Groot schreef:
12-11-2018 15:41
Hoe weet je nu dat je komende baby in mei 1,5 week of 1,5 maand oud is?
Ik zou gokken op 1,5 jaar want als to nog zwanger is Zou ik niet verwachten dat ze zo kort op bevalling reis boekt
Haha! Ja sorry, hij is nu nog een baby en dan natuurlijk een dreumes van 1,5 jaar.
Maar bedankt voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
Montenegro is super leuk.wij zijn 1 week geweest in budva en vandaaruit de omgeving verkend!was wel in september en zonder kids.vond het echt een aanrader!vandaar ook naar skadar en kotor geweest.leuke was dat we een taxi meneer hadden gevonden die goed engels spreekt en ons echt overal mee naar toe nam.was echt superrelaxt.2 dagen met die man wezen toeren en de leukste en beste dingen dingen gezien!
Alle reacties Link kopieren
Zou ik eerder gaan voor Kroatie. Montenegro is ook leuk en heeft mooie plekken,maar Kroatie nog 10x meer
Alle reacties Link kopieren
glitglam schreef:
13-11-2018 12:38
Zou ik eerder gaan voor Kroatie. Montenegro is ook leuk en heeft mooie plekken,maar Kroatie nog 10x meer
Dat is ook een kwestie van smaak. Ik vind Kroatie mooi maar veel meer toeristisch dan Montenegro. Montenegro is prachtig op een ruige manier. Houd ik erg van!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven