Leuke kindercamping nederland of België

21-11-2018 16:00 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzoek voor de zomervakantie naar leuke kindercamping met stacaravan of bungalow.. in Nederland of België vind wel fijn als er een binnenzwembad en buitenbad is.. Onze kinderen zijn dan 6 en 2 jaar oud. Alvast bedankt
anoniem_302547 wijzigde dit bericht op 21-11-2018 16:03
2.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee.
De sprookjescamping vonden mijn meiden heel erg geslaagd vorig jaar!
Alle reacties Link kopieren
Beerze bulten vinden wij erg leuk, maar weet niet hoe de accomodaties zijn (wij hadden een campingplaats). Het is wel een grote camping.
Heeft een binnen en buitenzwembad, binnenspeeltuin, zandverstuiving met speeltuin en zwemwater en behoorlijk wat kinderanimatie (waaronder leuk theater). Zelf vond ik het wel erg druk, zeker bij minder weer zijn binnenzwembad enzo erg druk. Maar goed dat is op elke camping denk ik wel.

Hoor verder vaak positieve verhalen over De Paal.
Alle reacties Link kopieren
labello86 schreef:
21-11-2018 16:02
Ik lees mee.
De sprookjescamping vonden mijn meiden heel erg geslaagd vorig jaar!

Ik wilde ook net Sprookjescamping zeggen 😁
Het is 10 jaar geleden dat wij daar waren maar ik zing de liedjes nu nog.... hup hop hee neem je knuffel meehee 😎
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Alle reacties Link kopieren
labello86 schreef:
21-11-2018 16:02
Ik lees mee.
De sprookjescamping vonden mijn meiden heel erg geslaagd vorig jaar!
Zeker wel erg druk sprookjes camping?
Alle reacties Link kopieren
sprietgras schreef:
21-11-2018 17:13
Beerze bulten vinden wij erg leuk, maar weet niet hoe de accomodaties zijn (wij hadden een campingplaats). Het is wel een grote camping.
Heeft een binnen en buitenzwembad, binnenspeeltuin, zandverstuiving met speeltuin en zwemwater en behoorlijk wat kinderanimatie (waaronder leuk theater). Zelf vond ik het wel erg druk, zeker bij minder weer zijn binnenzwembad enzo erg druk. Maar goed dat is op elke camping denk ik wel.

Hoor verder vaak positieve verhalen over De Paal.
Ja denk dat het overal druk is ik ga even kijken op hun site dankjewel
Alle reacties Link kopieren
Ter spegelt
Alle reacties Link kopieren
Terspegelt is inderdaad leuk, wel groot. Berenkuil is ook leuk, maar heeft geen binnenzwembad, Norgerberg is ons heel goed bevallen, lekker overzichtelijk en Marveld hebben we ons ook vermaakt.
Alle reacties Link kopieren
De Kleine Wolf bij Ommen.
Sonnemaatje schreef:
21-11-2018 17:35
Ik wilde ook net Sprookjescamping zeggen 😁
Het is 10 jaar geleden dat wij daar waren maar ik zing de liedjes nu nog.... hup hop hee neem je knuffel meehee 😎
Dan gaan we met zijn allen op reis :-D!

Onze dochters vonden het ook geweldig op de sprookjescamping. Wij zijn in het voorseizoen geweest. Geen haar op mijn hoofd dat ik daar in het hoogseizoen naar toe zou gaan. Veel te massaal. Net als de beerze bulten, de paal en Terspegelt.
Wij zijn afgelopen jaar op landclub ruinen geweest. Binnenbad op de camping, buitenbad is gemeentelijk zwembad en zit dus niet bij de prijs in. Maar wij vonden het binnenbad sowieso prettiger, zeker ook met de hitte afgelopen zomer. Hele leuke camping met overal speeltuintjes, leuke binnenspeeltuin, waterspeeltuin bij het terras en op de camping zijn ze redelijk streng wat betreft muziek en herrie na 10 uur. Overdag was het dus gezellig, in de avond heerlijk rustig! Onze dochter van 6 heeft zich uitstekend vermaakt en de omgeving vonden wij ook leuk. Drouwenerzand en duinen zathe (pretparkjes met all in) zijn vlakbij en heel leuk voor die leeftijd :) net zoals wildlands trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg ook De kleine wolf!
Binnen en buitenzwembad, animatie, nette en schone camping.
watdachtjehiervan schreef:
23-11-2018 11:48
Dan gaan we met zijn allen op reis :-D!

Onze dochters vonden het ook geweldig op de sprookjescamping. Wij zijn in het voorseizoen geweest. Geen haar op mijn hoofd dat ik daar in het hoogseizoen naar toe zou gaan. Veel te massaal. Net als de beerze bulten, de paal en Terspegelt.
om over de prijzen daar nog maar te zwijgen. Ik heb eens gekeken voor het hoogseizoen, pfff! Was zo richting de €1400,- verder voor 3 weken een staplaats. Op landclub ruinen was ik de helft kwijt afgelopen jaar.
Alle reacties Link kopieren
Camping de Bronzen Emmer in Meppen, Westerbergen in Echten en de Fruithof in Klijndijk zijn erg mooie campings/vakantieparken in Drenthe ( met binnenzwembaden )
Alle reacties Link kopieren
De Roggeberg in Appelscha. Heeft als enige geen binnenzwembad, wel buiten (2x), binnenspeeltuin, veel buiten speeltoestellen en veel toeristische attracties in de omgeving.
Alle reacties Link kopieren
Tessa1980 schreef:
24-11-2018 22:26
Ik zeg ook De kleine wolf!
Binnen en buitenzwembad, animatie, nette en schone camping.
Hoe is het daar in het hoogseizoen is het te doen ?
Hoe is het zwembad ik las op zoover dat het wat aan de kleine kant is klopt dat ? En de tegels spek glad
Alle reacties Link kopieren
Het binnenzwembad is vrij klein inderdaad, maar er is ook een heel leuk buitenbad met glijbanen! Spekgladde tegels heb ik niks van gemerkt.
Alle reacties Link kopieren
Voor welke periode zoek je precies en hoe lang?
Ben bang dat de populaire campings qua huuraccomodaties al redelijk vol zitten hoor.

Wij hebben op de Kleine Wolf in de zomer gestaan. Binnenbad is vrij aardig, buitenbad ook. Maar Nederlandse zwembaden zijn niet te vergelijken met de mooie zwemparadijzen zoals in Frankrijk of Italie bijvoorbeeld.
Bij de Kleine Wolf geweldige binnenspeeltuin voor ze.

Kijk ook eens naar Marveld, fantastisch voor de kinderen. Daar wél groot binnenbad met leuke glijbanen, idem voor buiten.
Leuke buitenspeeltuin ook voor die leeftijd en animatie. In de weekenden zijn er springkussens in de sporthal.

Of Park Molenheide in België heeft ook mooi binnenbad met glijbanen en een grote binnenspeeltuin.

De Leistert is ook top voor kinderen. Binnen en buitenbad, recreatieplas, binnenspeeltuin. Veel voorzieningen dus.

Andere campings die wij heel leuk vonden zijn Terspegelt, Beerze Bulten, De Paal, Kuierpad, Beringerzand, Witterzomer, Julianahoeve, Molenhof.
Dit zijn allemaal echte kindercampings.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven