Al iets gehoord van Travelbird / SGR?

30-11-2018 23:15 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik vroeg me af of er al mensen zijn die een reis bij Travelbird hadden geboekt en al duidelijkheid hebben gekregen over hoe verder.

Wij hadden een stedentrip naar Valencia geboekt in maart 2019, maar die gaat dus niet door, als ik de website van SGR lees.

Ik heb al een claim ingediend, en ik begrijp natuurlijk dat ze het superdruk hebben, maar ik hoor er verder echt helemaal niks over.

Wel lees ik her en der wat verhalen van mensen die een vervangende reis hebben geboekt en waarvan de oorspronkelijke reis ineens toch wel doorging, en die dus met een dubbele boeking zitten.

Als ik zeker weet dat het niet doorgaat is dat prima en dan kan ik wat anders gaan zoeken, maar ik heb nog niemand gehoord die al daadwerkelijk zijn geld terug heeft gekregen.

Emailen naar SGR heeft ook geen zin; dan krijg je een automatisch antwoord met dat ze er mee bezig zijn.

Meer mensen met Travelbird/SGR ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Onze vakantie is eind sept / begin okt gecancelde vanwege staking Ryanair. Hoorden we 22 uur vantevoren.
Travelbird zou alles vergoeden...enfin failliet. Dus alles ingediend bij sgr. Inderdaad schijnen ze er mee bezig te zijn. Heb dus 2 weken vakantie incl huurauto in Juli betaald voor 2 personen en nog geen € teruggezien. ;-) Maar kan me ook voorstellen hoe druk het is dus hoop vooralsnog dat het goedkomt.
Man heeft gebeld naar sgr en die zeiden wel dat ze nog lid waren dus dat sgr inderdaad uit gaat keren.
Eu claim ook nog niet rond blijven maar mailen met vragen die allang beantwoord zijn.
Ryanair die ons alle extras (oa priority en bagage ) moet terugbetalen ook nOg niks van gehoord ....parkeerplaats die al betaald was ...kwijt ...
Vakantie verziekt en tot slot nog geen stuiver teruggezien. Erg frustrerend.
Alle reacties Link kopieren
Super balen voor jullie zeg :(
Alle reacties Link kopieren
Oh love2dance dat is echt balen, helemaal dat je het zo kort vantevoren hoorde, je bent dan al echt helemaal in vakantiemodus!
En dan al het gedoe nu voor een vakantie die al voorbij had moeten zijn, en al die extra kosten die je gemaakt had, echt rot voor jullie!

Gelukkig was het bij ons maar een kort reisje en hadden we verder nog niks geregeld.

Hopelijk horen jullie er snel meer van.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat was het inderdaad hadden zo’n zin om naar de zon te gaan. Door omstandigheden op het werk moesten we ook echt die datum gaan . Dus konden geen andere reis meer boeken omdat we dan te veel tijd kwijt waren of maar 5 a 6 dagen daar konden zijn. Je moet immers nog op ieuw bokn wachten op papieren enzo. Nu maar met auto weggegaan maar helaas alleen regen gezien.
Denk altijd maar gelukkig hadden wij nog budget om iets anders te doen legio mensen die thuis hebben moeten blijven denk ik. Maar balen was het wel.
Alle reacties Link kopieren
Kleine update: ik bedacht me dat wij met de credit card hebben betaald, dus ik heb bij Visa een verzoek tot terugbetaling gedaan, en het geld stond na een paar dagen alweer op de credit card! Superfijn dus, ik neem aan dat Visa het nu zelf gaat terughalen bij SGR, of niet, dat is aan hen.
Nu zoeken of we nog een vergelijkbaar tripje kunnen vinden in die periode. :-)
Alle reacties Link kopieren
Fijn voor jullie ! Betalen met credtvapcard dat is altijd handig. Doen wij normaal ook toevallig dit keer niet . Achteraf stom maar ja dat is te laat nu. Morgen gaat mijn man met SGR bellen kijken hoe het ervoor staat. Ook van eu claim en Ryan air zelf nog niks gehoord helaas. Als telefoontje weer weinig oplevert gaan we ook juridisch loket maar eens bellen om te kijken of er een maximale periode tot terugbetaling voor staat. Het is nu ruim 2,5 maand na geplande vakantie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven