Cuba, alleen heenreis

06-12-2018 19:21 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik ga binnenkort naar Cuba, met een rondreis. Ik reis daarna zelf nog door, ik weet alleen niet waar naar toe. Ik heb dus mijn heenvlucht geboekt, het rondreis arrangement. Ik wil mijn vlucht verder laten afhangen van waar ik dan zin in heb.

Weet iemand of dit bij de douane van Cuba problemen gaat opleveren? Het reisbureau weet het niet en raadt mij aan om nu al mijn vlucht verder te boeken.
Alle reacties Link kopieren
jufank schreef:
07-12-2018 09:47
Pas nog geweest. Je hebt echt een visum nodig en die krijg je pas als je ook je terugticket kan laten zien. Ik ben gevlogen vanaf Madrid en daar kwam je zonder visum ook het vliegtuig niet eens in. Op Havana wordt het nog een keer gecheckt.

Eerst een ticket kopen en dan visum regelen dus. Visum kun je kopen in consulaat, zit in Rotterdam.
Visum hoef je niet te kopen op de ambassade :lightbulb: dan moet je inderdaad een retourticket laten zien. Je kan het visum gewoon online bestellen of bij de Tui balie op Schiphol kopen. Dan hoef je geen retourticket te overleggen. Sterker nog dan hoef je niets te laten zien. Visum is gewoon een melkkoe, er zit geen enkele controle achter.

Een visum moet je inderdaad hebben om Cuba in te komen, een retourticket echter niet.
Alle reacties Link kopieren
retourticket was inderdaad niet nodig.
Visum was het enige. Ik was binnen 3 sec door de douane.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven