Afrika

11-12-2018 22:11 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welk land in Afrika is nou het mooiste? Ik ben benieuwd wat jullie vinden.
Alle reacties Link kopieren
Bijna geen enkel land is met elkaar te vergelijken... Ik heb rondgereisd in Afrika en heel wat landen bezocht. Waar ben je naar op zoek? Wat trekt je in een land? Dan kan ik je wellicht wat tips geven.

Ik was erg gecharmeerd van Uganda. Snap helemaal waarom ze dit de verborg en parel van Afrika noemen. Prachtig land, bijzondere mensen, verschillende landschappen, gorilla's en safari. Niet zo commercieel en veel ongerepter dan bv Kenia.
lolanu wijzigde dit bericht op 11-12-2018 23:08
Reden: Typfout
3.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als je een compact en veilig land zoekt is Malawi wellicht een optie voor je.
Alle reacties Link kopieren
Oeganda, denk ik
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Namibië
Ik heb niet alle landen van Afrika gezien. Maar van de 12 waar ik geweest ben hebben Namibië en Oeganda het meeste indruk gemaakt. Gevolgd door Zuid-Afrika en Zimbabwe.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee :-).. Voor mij tot nu toe Zuid Afrika
Alle reacties Link kopieren
Voor mij Zuid-Afrika en Zimbabwe. Of Oeganda. Of Malawi. Namibië? Nee, ik kan toch niet kiezen. Afrika is een prachtig continent met de meest uiteenlopende landschappen en natuur. Alleen Gambia had ik wat minder mee. Leuk, maar hoeft van mij niet nog een keer. Verder nog veel te ontdekken.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren
Dat is net zo'n vraag die al die Amerikanen stellen over Europa, en dat alle Europeanen zo gaan van: :facepalm:

:rofl:

Afrika heeft meer dan 50 landen.
Ik ben alleen in Kenia, Tanzania, Malawi en een stukje Zambia geweest. Ik denk dat ik Tanzania het mooist vond (heel divers, en Zanzibar is ook interessant), maar Malawi had dan weer prachtige bergachtige wandelgebieden en nóg lievere mensen.
Botswana lijkt me ook prachtig, afgaand op foto's en filmbeelden.

Het ligt er natuurlijk helemaal aan wat je zoekt en wat jij bedoelt met 'mooi'. Zelf heb ik bijvoorbeeld niet zoveel met woestijnen, terwijl andere mensen dat prachtig vinden. En voor wilde dieren moet je vooral in oostelijk en zuidelijk Afrika zijn, voor muziek meer het westen, en het noorden van Afrika is natuurlijk ook weer totaal anders.
You can never have too many hats, gloves and shoes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven