Wees er snel bij: laat een ander voor je vliegticket betalen

16-12-2018 20:49 129 berichten
Ben ik de enige die zich ergert aan die reclame hier rechts? Tickets voor 5 euro bij RyanAir? Who cares about het milieu en de arbeidsomstandigheden van het personeel...

Lekker allemaal op goedkope stedentrip, na ons de zondvloed!
Daarom vlieg ik niet met maatschappijen als Ryanair en EasyJet.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik irriteerde me er ook aan.
ik geef mn bek ook maar een douw
FiIee schreef:
16-12-2018 20:51
Daarom vlieg ik niet met maatschappijen als Ryanair en EasyJet.
Interessant feitje: vliegen is net zo milieuvervuilend met Ryanair als met KLM!
SimpeleZiel schreef:
16-12-2018 20:57
Interessant feitje: vliegen is net zo milieuvervuilend met Ryanair als met KLM!
Maar minder slecht qua personeelsbeleid.
Waarom mag iemand wel lekker naar Thailand vliegen en iemand die nooit zo ver reist niet naar Praag?
Alle reacties Link kopieren
Vind hem ook storend.
@Nitflex, waar schrijf ik dat iedereen wel lekker naar Thailand mag vliegen?

@SimpeleZiel, door die belachelijk goedkope tickets gaan er dus steeds meer mensen steeds vaker 'even' voor een weekendje weet ik waarheen. Omdat het kan. Omdat het geen drol kost.
Meestal komt er nog een pak aan toeslagen bij voor elke scheet aan comfort.
Wel creepy dat het RyanAir-bericht bij mij inmiddels uit de rij hiernaast is verdwenen...
Alle reacties Link kopieren
Installeer ad block en je bent meteen verlost van die ellende.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Jest schreef:
16-12-2018 21:28
Wel creepy dat het RyanAir-bericht bij mij inmiddels uit de rij hiernaast is verdwenen...
Gek genoeg staat het er bij mij nu juist bij, toen je dit topic opende zag ik het niet erbij staan.
Alle reacties Link kopieren
Belle73 schreef:
16-12-2018 21:38
Installeer ad block en je bent meteen verlost van die ellende.
Nee hoor...

Dit zijn advertorials. Die viva-nieuwsberichten worden in elkaar gezet door stagiaires die het concept click-bait net geleerd hebben. Helft van de gevallen is het reclame en andere helft is het genereren van slappe content om maar iets te kunnen plaatsen.
Ik zie 'm niet, dus bij mij zit het wel onder de addblock.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie die reclames niet. Ik heb een adblocker en gebruik een goede zoekmachine. (Duckduckgo)
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ryanair moet niet alleen onder adblocker...

Toevallig las ik een bericht hoe je wel succes hebt om bij Ryanair je geld terug te krijgen

https://nos.nl/artikel/2258551-ryanair- ... elegd.html
Ik heb ook een adblocker. Dit forum is geen doen zonder. Maar deze RyanAir affiliate shit staat (stond dus bij mij) onder het kopje 'lees ook'. Als er een adblocker bestaat die dat kan tegenhouden, dan hoor ik het graag.
Ik zie dat al niet eens meer. Ben al zodanig geprogrammeerd dat ik door kan klikken zonder op die lees ook te letten.
Alle reacties Link kopieren
SimpeleZiel schreef:
16-12-2018 20:57
Interessant feitje: vliegen is net zo milieuvervuilend met Ryanair als met KLM!
Helemaal waar. En ook de KLM is nog veel te goedkoop in verhouding tot de milieueffecten.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Jest schreef:
16-12-2018 22:18
Ik heb ook een adblocker. Dit forum is geen doen zonder. Maar deze RyanAir affiliate shit staat (stond dus bij mij) onder het kopje 'lees ook'. Als er een adblocker bestaat die dat kan tegenhouden, dan hoor ik het graag.
Als je uBlock hebt: wanneer je met je rechtermuisknop op het blok van de lees ook gaat staan (dus het witte blok waar alle artikeltjes instaan) krijg je daar als het goed is "block element" van je adblocker, helemaal onderin van het rechtermuisknopmenu. Daar druk je op en vervolgens kun je het element kiezen dat je niet meer weer wilt geven. Rechtsonder opent een venstertje waar je de CSS-naam ziet van het element dat je op dat moment geselecteerd hebt om te blokkeren. Typ ##.inner_sidebar in dat venstertje (dit is de CSS-naam van de lees ook) en druk op "create". Nu is een speciaal filter gecreërd dat dit element blokkeert en niet meer weergeeft. :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry. Ik zie nu pas jouw topic. Ik open net een soortgelijk ding in Actueel. Een grote schande vind ik het.
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
16-12-2018 21:47
Ik zie die reclames niet. Ik heb een adblocker en gebruik een goede zoekmachine. (Duckduckgo)
Dit zijn "nieuws"berichten van de viva-site dus worden niet weggehaald. Addblocker haalt hier zo'n 15 adds weg, maar die berichten blijven staan.
Alle reacties Link kopieren
Stampertje12 schreef:
16-12-2018 22:43
Dit zijn "nieuws"berichten van de viva-site dus worden niet weggehaald. Addblocker haalt hier zo'n 15 adds weg, maar die berichten blijven staan.
Nu je het zegt, ik zag dat een een Renault kan private leasen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Jest schreef:
16-12-2018 22:18
Ik heb ook een adblocker. Dit forum is geen doen zonder. Maar deze RyanAir affiliate shit staat (stond dus bij mij) onder het kopje 'lees ook'. Als er een adblocker bestaat die dat kan tegenhouden, dan hoor ik het graag.

Dat is redelijk eenvoudig. Bij adblock plus kun je kiezen voor 'element blokkeren' en zo regel je dat je van die vivashitzooi verlost bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit alle cookies geweigerd en de Lees Ook is voor altijd verdwenen. Ook toen ik daarna de cookies accepteerde, de lees ook is nooit meer teruggekomen!

Plus nog een addblocker en ik zie alleen maar wat ik wil zien.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven