gezellige lunchlocatie aan Veluwemeer

28-12-2018 21:59 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, met een stel vriendinnen willen we graag volgende week lekker lunchen of hightea'en. Het veluwemeer ligt daarbij voor iedereen het meest centraal. Kent iemand een gezellige locatie daar? Heb al via google wat restaurantjes bekeken, maar het ziet er vaak toch wel wat kantine achtig uit, vooral grote terassen, maar met dit weer is dat niks. Moet vooral gezellig zitten en sfeer hebben, prijs maakt ons niet zo veel uit.
Alle reacties Link kopieren
Harderwijk?
Tegenover Dolfinarium heb je een soort van boulevard. Ik ben daar afgelopen zomer geweest en vond het erg gezellig. Ik weet niet hoe levendig het daar swinters is.
Elburg en Harderwijk zijn leuke stadjes om lekker te gaan lunchen. Of ze ook high-tea's serveren weet ik niet.
De Bank in Harderwijk.
Alleen weet ik niet of ze ook high tea doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal deze adresjes eens bekijken.

Niemand een tip voor een locatie aan het Veluwemeer?
Alle reacties Link kopieren
Walhalla op stadsstrand van Harderwijk is leuk! Ik weet niet of ze daar ook HT doen. In Ermelo (dorp naast Harderwijk) zit Kaneel&Kruimels, leuk schattig tentje met lekkere HT, maar niet áán het Veluwemeer. Als je zo centraal en op een mooie locatie wilt lunchen / high tea-en is Brasserie Staverden een goede optie. Dat is ook een mooie omgeving voor een wandeling. Ligt in de bossen vlakbij Ermelo/Nunspeet, dus niet direct aan het meer. Wel centraal, lekker eten en toplocatie.

Flevopolder: vanaf Zeewolde tot aan brug Elburg zitten diverse strandtenten. Misschien zit daar wat tussen?
anoniem_367513 wijzigde dit bericht op 29-12-2018 03:57
Reden: Tiepvoutun
2.36% gewijzigd
Met een lach maak je de dag.
Flamingoroze schreef:
29-12-2018 03:55

Flevopolder: vanaf Zeewolde tot aan brug Elburg zitten diverse strandtenten. Misschien zit daar wat tussen?
Die zijn beperkt open momenteel.
Alle reacties Link kopieren
Pavlovski schreef:
29-12-2018 09:19
Die zijn beperkt open momenteel.
Daar was ik inmiddels al achter. Ik denk dat we voor een locatie in Harderwijk gaan.
BeachclubNu in Biddinghuizen.
Zit aan het meer, mooi restaurant, gezellig, lekker eten, leuke bediening en ze hebben een high tea. Is volgens mij nu een actie! Ik vind het iig een aanrader en vrienden van mij komen er ook graag.

En ze hebben ruime openingstijden ;-D
Alle reacties Link kopieren
Op FB staat dat ze pas 4 januari weer open zijn, dat is net te laat voor ons.
Dat is wel een leuke en goede tent. Kaap Flevo in Zeewolde is vergelijkbaar met Beachclub qua locatie en catering.
Harderwijk ligt niet aan het Veluwemeer hè, ik kom aan het Veluwemeer niet verder dan Babbel Beach, maar of dat leuk is in de winter weet ik niet.
In Harderwijk zou ik ook voor de Bank kiezen, of voor Graaf van Gelre.
Alle reacties Link kopieren
Harderwijk ligt aan het wolderwijd. De Bank is leuk inderdaad, net als Walhalla. Aan de vernieuwde boulevard genoeg tentjes om te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Het Olde Regthuys in Elburg. Een sfeervol restaurant in een sfeervol plaatsje.
Ze hebben een heerlijke high tea.
GenieInABottle schreef:
29-12-2018 15:54
BeachclubNu in Biddinghuizen.
Zit aan het meer, mooi restaurant, gezellig, lekker eten, leuke bediening en ze hebben een high tea. Is volgens mij nu een actie! Ik vind het iig een aanrader en vrienden van mij komen er ook graag.

En ze hebben ruime openingstijden ;-D


Aah dacht ik net DE tip hier te geven, was jij me alweer voor :proud:
Jammer dat het gesloten is tot 4 januari. De andere tenten zijn meer kantineachtig inderdaad. Je zou Bremerbaai evt kunnen proberen TO.
Waarom perse aan het meer trouwens? In Elburg en in Harderwijk zitten meerdere goeie restaurants. Iemand noemde al t Olde Regthuys, maar Le Papillon is ook een aanrader in Elburg. In Harderwijk zou ik gaan voor Ratatouille.
Marana-- schreef:
29-12-2018 22:44
Aah dacht ik net DE tip hier te geven, was jij me alweer voor :proud:
Jammer dat het gesloten is tot 4 januari. De andere tenten zijn meer kantineachtig inderdaad. Je zou Bremerbaai evt kunnen proberen TO.
:yes:
Maar helaas werd De tip een kleine Dip :$
De volgende keer dat ik in de beachclub zit, zal ik een anjer op mijn kleding spelden ;-D

Zonder gekheid, in de zomer zit ik daar minstens 1x per week.
Idris schreef:
30-12-2018 10:26
De volgende keer dat ik in de beachclub zit, zal ik een anjer op mijn kleding spelden ;-D

Zonder gekheid, in de zomer zit ik daar minstens 1x per week.
Ik wandel er heel vaak langs. Ga nu dus op opgespelde anjers letten ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven