Resort Beekse Bergen afstanden?

29-12-2018 06:32 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Volgende week gaan we (gezin - niet alle kinderen kunnen al lange afatanden lopen) een paar dagen naar het resort van de Beekse Bergen in een huisje.

Zijn hier ervaringsdeskundigen die weten hoe het zit met de afstanden aldaar tussen dieren-gedeelte/ binnenzwembad/ binnen speeltuin enzo?

Hoewel ik al op de website heb gekeken vind ik het zacht gezegd nog wat onduidelijk :-o :arrow:

Reis je per auto als je wat wilt? Of is alles te lopen? Hoe ver zitten de in de winter aantrekkelijke attracties van elkaar af?

Ik hoop dat iemand hier wat kan toelichten ☺️

Vast dank, groetjes Hani

:sherlock:
Wat is voor kind een lange afstand?
Zoals ik het me herinner is alles binnen een half uur te bereiken, maar dat is wel bijna 10 jaar geleden.
Alle reacties Link kopieren
Weet je het nummer van je accomodatie?
Het is een autoluw park, dus je kan alleen met je auto bij je huisje komen op aankomst en vertrekdagen.
rafs wijzigde dit bericht op 29-12-2018 08:23
63.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Er rijdt wel een treintje. Maar stiekem sjouw je al gauw wat af. Het safaripark is vrij uitgestrekt in elk geval. Ik zou voor de zekerheid wel een buggy meenemen
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties!

We zitten in een boomhut bij de savanne.

Treintje weet ik niet of die het doet in deze periode, ik zag ergens op de website dat die soms gesloten is.

Misschien is een bolderkar wel een idee- kunnen gelijk de tassen in :)

Kan me gewoon zo slecht een beeld vormen ondanks dat er gewoon een kaart van het resort online staat ;-D

er zou ook een zwembad zijn en een gedeelte waar je met je eigen auto in gaat (de fameuze Franse toeristen plek met de cheeta’s :facepalm: )

Je mag zelfs met de toegangspas ook nog in andere parken/ dingen in de omgeving las ik.

We gaan het sowieso ervaren.

Mocht iemand er recent geweest zijn en tips hebben hou ik me aanbevolen.

Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
HaPu schreef:
29-12-2018 08:07
Wat is voor kind een lange afstand?
Zoals ik het me herinner is alles binnen een half uur te bereiken, maar dat is wel bijna 10 jaar geleden.
Hangt af van nogal wat variabelen ;-D

Met name temperatuur en humeur en hoeveel eten erin zit :proud:

Tot 2km zou ik Mn geld erop durven zetten ongeveer..
hanimuk schreef:
29-12-2018 08:38
Hangt af van nogal wat variabelen ;-D

Met name temperatuur en humeur en hoeveel eten erin zit :proud:

Tot 2km zou ik Mn geld erop durven zetten ongeveer..
Haha, herkenbare variabelen :-D
Maar over die twee km ga je ruim heen.
Alle reacties Link kopieren
nog nooit in het nieuwe resort geweest, wel in het "oude" park. het safari park is erg groot. ik heb het idee dat het resort niet zo heel uitgestrekt is., gezien het aantal huisjes wat er staat.

in het safaripark kan je de bus, de auto (en de boot?) nemen. maar daarmee zie je niet alles.

erg leuk om naar toe te gaan (met de pas) is de dierentuin in Nuenen. Niet zo heel groot maar veel te zien.
Alle reacties Link kopieren
Dank Mikado! Klinkt leuk Nuenen :)

We zijn er meerdere dagen dus ergens anders ook heen is best een optie.

(Denk trouwens dat ik wel heel laag zat met de 2km :couple: )
Alle reacties Link kopieren
ja nuenen is klein en veel te zien.

je kan ook vaker naar het safaripark gaan. 1 keertje met de auto
1 keertje met de boot (als die vaart) en dan terug met de bus
en een keertje heen lopen en terug met de bus bijvoorbeeld).

in het oude park is ook een zwembad maar ik weet of je daar heen mag. daar kan je vlak bij de auto parkeren. zwembad is niet heel groot maar heeft wel van alles.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf de boomhutten heb je een aparte ingang naar het safarigedeelte, dan kom je midden tussen de giraffen uit.

Als je via de hoofdingang wil gaan zou ik met de auto gaan.
Het zwembad, het restaurant en de bowlingbaan kun je makkelijk te voet doen. Dat moet ook wel, want er mogen geen auto’s op het resort.

Veel plezier, het resort en de boomhutten zijn super mooi. Wij hebben vorig jaar in een safaritent aan de savanne gezeten
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je met de auto het park in gaat, vergeet dan niet om eerst een uitrijmunt voor de parkeerplaats te halen. Geen idee hoe het tegenwoordig is, vroeger kreeg je die gratis op vertoon van je combikaart.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Boomhutten staan erg dichtbij bij de ingang van het safaripark.
In het park kan je natuurlijk heen lopen en dan terug met de bus of boot.

Het ‘plaza’ gedeelte is niet ver van de huisjes vandaan. Je mag ook niet met de auto daarheen vanaf je huisje
Alle reacties Link kopieren
Dank allen :)

De voorpret barst nu extra los met die goede tips van jullie!

Het lijkt ook nog eens redelijk goed weer te worden :) :sun:
Alle reacties Link kopieren
Juniper_ schreef:
29-12-2018 09:52


Veel plezier, het resort en de boomhutten zijn super mooi. Wij hebben vorig jaar in een safaritent aan de savanne gezeten
Dank juniper. Safaritent klinkt ook super (en toepasselijk) voor wat warmere periode in het jaar!
Alle reacties Link kopieren
Er zit een leuk zwembad op het park! Geen subtropisch zwemparadijs maar leuk voor paar uurtjes zwemplezier. Je kunt er zelf eten en drinken meenemen en leuk zitten.

Verder leuk in de omgeving: loonse en drunense duinen (kijk bij het genieten kaatsheuvel of de roestelberg ook kaatsheuvel). Oisterwijk (dorp zelf, maar ook bijv natuurspeelbos Oer bij Groot Speijk) den bosch met de kerststal in de sint jan. Klimbos goirle (als dat nu open is). Efteling natuurlijk! Ontdekstation tilburg of textielmuseum of natuurmuseum allemaal Tilburg en erg leuk. Er is superveel te doen in die omgeving!
Alle reacties Link kopieren
Oh ook leuk: in veel dorpen hebben ze nu schaatsbanen aangelegd. Bijv udenhout. Goirle ook volgens mij. Ook erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Dank snoepzak!

Wat een boel super leuke tips

:yes:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven