Beste landen voor op vakantie te gaan

07-01-2019 19:56 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik vroeg me af welke landen jullie aanraden om op vakantie te gaan. (een week)
Budget rond de 500€ p.p
Liefst zonnig, waar het avontuurlijk is en waar je wat cultuur kunt opsnuiven.
anoniem_379559 wijzigde dit bericht op 07-01-2019 20:11
7.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat is je budget? Data??Ik kan wel Zuid Amerika, Australië of Indonesië zeggen, maar als jij in juli weg wil met een budget van €1000 pp heb je daar weinig aan.
Alle reacties Link kopieren
Colombia idd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
07-01-2019 20:01
Colombia idd
:proud:
Thailand
Alle reacties Link kopieren
Nou voor een week lijken me alle bovenstaande bestemmingen wat ver hè.
Waarom niet gewoon Frankrijk? In de zomer meestal zonnig, genoeg cultuur en de minder bekende plekken zijn vast avontuurlijk genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Spanje, Andalusië, Canarische eilanden. Genoeg zon en ook nog van alles te zien.
Ik weet niet wat je onder avontuurlijk verstaat?
Als het voor ergens de komende 3 maanden is dan moet je wel buiten Europa als je ook wil zwemmen. Thailand of Antillen of Mexico etc is rechtstreeks een uurtje of 10-11 vliegen en das best te doen voor een week, al zou ik er minstens 2 van maken.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
07-01-2019 20:16
Als het voor ergens de komende 3 maanden is dan moet je wel buiten Europa als je ook wil zwemmen. Thailand of Antillen of Mexico etc is rechtstreeks een uurtje of 10-11 vliegen en das best te doen voor een week, al zou ik er minstens 2 van maken.
Budget is maar €500...
Alle reacties Link kopieren
Duitsland
Wat vind je avontuurlijk? De een vindt een kanotocht al heftig genoeg en de ander wil paragliden.
Alle reacties Link kopieren
Malta.
Slowakije
dolfje schreef:
07-01-2019 20:17
Budget is maar €500...
Das wel erg krap. Dat wordt Luxemburg met eigen auto in juni ofzo. Kun je rafter, klimmen en kastelen bekijken.
Slovenië in de zomer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven