Mallorca tips met kind 2 jaar

08-01-2019 10:21 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
We zijn aan het kijken voor een vakantie eind augustus/september.
Nu kwamen we uit bij Mallorca (klein stukje vliegen).
We hadden een 2 kamer-appartement gevonden (calimera es tailaial oid) maar de transfer van vliegveld naar app is 100 min.
DIt lijkt ons niet echt ideaal met een 2 jarige erbij...

iemand nog tips waar hijzij is geweest op korte vliegafstand?
liefst korte transfer?
ik zag ook al Menorca voorbij komen, maar is daar ook wel wat te doen?

tips voor appartementen? (naam)

overige tips ook welkom mbt vakantie met een kleine ;)
Je kunt je huurauto gewoon aan 't vliegveld oppikken, dan ben je tenminste mobiel en kun je ook wat van het eiland zien tijdens je vakantie.
Alle reacties Link kopieren
dat is ook wel een goed idee redbulletje.
waar huur je dan een huurauto, via welke site?
Zoek een plek op Mallorca die dichter bij het vliegveld ligt.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan eind september ook naar Mallorca, met vierjarige en eenjarige. Huren inderdaad een auto. Dan is iedere uithoek van Mallorca max een uur. Zo lang rijd je in Nederland toch ook wel eens neem ik aan?
We boeken overigens ook alles los: tickets, villa en auto. Goed te doen qua prijs, waarschijnlijk goedkoper dan een pakket.
sanneennas schreef:
08-01-2019 10:36
dat is ook wel een goed idee redbulletje.
waar huur je dan een huurauto, via welke site?
Sunnycars is meestal goed en goedkoop

Maar in Alicante had ik vorig jaar Goldcar met click n go en dat was helemaal 'n top-systeem.
Alle verzekeringen erbij en eigen risico afgekocht en als click n go beschikbaar is op Mallorca dan krijg je 'm sms in welk parkeervak je auto staat en kun je hem met je telefoon openen. Geen gedoe dus en gelijk wegrijden. Idem met inleveren.
Alle reacties Link kopieren
Wij zaten in Alcudia, in Viva Tropic, onze kinderen waren destijds vijf en drie. Ik vond het wel een fijne plek, heel kindvriendelijk, en er was een binnenzwembad, normaal heb je dat niet zo nodig, maar wij hadden toevallig pech met het weer (laatste week van mei, meeste dagen rond de 19 graden en weinig zon) en dan is dat wel heel fijn. Het is niet pal naast het vliegveld maar ook niet 100 minuten rijden.

Op Menorca ben ik nooit geweest, maar dat schijnt juist een heel kindvriendelijk eiland te zijn dus dat zou ik zeker ook overwegen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
08-01-2019 10:57
Het is niet pal naast het vliegveld maar ook niet 100 minuten rijden.
Als je zelf rijdt niet maar met transfer wel, als je pech hebt moet je heel veel hotels langs.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Je zou eens in omgeving van Palmanova moeten kijken of Playa de Palma. Kies je voor Playa de Palma dan heb je een reistijd van ongeveer 10 minuten vanaf de luchthaven. Zou je zelfs een taxi kunnen pakken in plaats van met de transferbus (scheelt weer stops bij verschillende hotels). Je kunt eens kijken bij Allsun Kontiki, Fontanellas Playa of één van de Viva hotels. Die zijn super kindvriendelijk en hebben perfecte ligging. Club Calimeras Es Talaial is een goede voor kleine kindjes, staat het om bekend maar reistijd is inderdaad wel een stuk langer dan het zuiden van Mallorca. Als je meer info wilt kan je altijd nog even op de website van reisgidsmallorca.nl kijken. Staan ook nog tips op! Hopelijk kom je er een beetje uit, ben vaak op Mallorca geweest dus stel gerust vragen.
Alle reacties Link kopieren
Menorca! En dan Aparthotel Royal Son Bou Family Club!! Geweldig hotel: superschoon, hele lieve mensen, 20 minuten transfer, superleuk kinderzwembad, aan het mooie strand, ik kan alleen maar pluspunten noemen.Krijgt op Zoover ook iets van een 9,2 dus zegt genoeg😉
Wij zijn hier 4 keer geweest toen onze kinderen nog jong waren, altijd geweldig genoten!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven