De leistert

12-01-2019 09:46 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Wij willen een weekje weg in de zomervakantie nou lijkt me de leistert een mooi park met grote buitenzwembad.. en indoorn speeltuin wanneer het weer toch niet zo mooi is want ja het blijft nederland dus je weet het nooit.. is het wat de leistert om in de zomer vakantie heen te gaan? Of raden jullie een andere bungalowpark of camping aan? Ik zag dat je via roompot een boerderij huisje kan boeken en via camping de leistert een chalet kan huren wat raden jullie aan?

Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
De chalets staan echt op de camping.
De huisjes op een park tegen de camping aan.
Vanaf daar is het verder lopen naar zwembad en speeltuin.
Alle voorzieningen zijn op de camping en als je op het bungalow park staat mag je er ook gebruik van maken
In de zomer vakantie zou ik voor een chalet kiezen.
Minder luxe maar met mooi weer ben je waarschijnlijk toch veel buiten.
Kinderen spelen op een camping sneller met andere kinderen dan op een bungalow park
Alle reacties Link kopieren
Oké dankjewel dan ga ik kijken voor een chalet.. Hoe is het park verder voor een kind van 6 en 2 jaar? Is het zwembad ook leuk in de zomer?
Lalize schreef:
12-01-2019 09:52
De chalets staan echt op de camping.
De huisjes op een park tegen de camping aan.
Vanaf daar is het verder lopen naar zwembad en speeltuin.
Alle voorzieningen zijn op de camping en als je op het bungalow park staat mag je er ook gebruik van maken
In de zomer vakantie zou ik voor een chalet kiezen.
Minder luxe maar met mooi weer ben je waarschijnlijk toch veel buiten.
Kinderen spelen op een camping sneller met andere kinderen dan op een bungalow park
Alle reacties Link kopieren
De Leistert is echt een fantastisch park, vind ik! Buiten is ook nog een enorme recreatieplas met speeltuin ernaast, daar hebben onze jongens zich enorm vermaakt. En bij slecht weer is er een mooie nieuwe binnenspeeltuin (met reuze-zandbak) voor de kleinsten. Wij hadden een huisje; inderdaad wel wat verder lopen, maar bolderkar was inbegrepen.
Alle reacties Link kopieren
-Nienke- schreef:
12-01-2019 12:44
De Leistert is echt een fantastisch park, vind ik! Buiten is ook nog een enorme recreatieplas met speeltuin ernaast, daar hebben onze jongens zich enorm vermaakt. En bij slecht weer is er een mooie nieuwe binnenspeeltuin (met reuze-zandbak) voor de kleinsten. Wij hadden een huisje; inderdaad wel wat verder lopen, maar bolderkar was inbegrepen.
Is het dan beter om voor een chalet te gaan die zijn wat dicht erbij toch? In de zomer spelen ze misschien met andere kinderen op de camping en denk minder gouw bij de boerderij huisjes klopt dat?
Alle reacties Link kopieren
Voor de kinderen is camping echt leuker.
Lekker overal dicht bij en makkelijk contact leggen.
Ook animatie programma op de camping e.d.
En dan kan de oudste misschien ook wel zelf na de speeltuin.
Dat kan vanaf de huisjes echt niet zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven