Winterzon Vakantie Begin Maart

12-01-2019 12:13 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Heeft er iemand ervaringen met een vakantie naar Tenerife, Lanzarote of Fuerteventura Begin maart, tips voor leuke plaatsjes? Goede hotels
En welke plek is het beste heen te gaan rond die tijd!
Ben al bij een reisbureau geweest voor veel tips maar ben ook altijd erg nieuwschierig naar de ervaringen van mensen die daar rond die tijd zelf geweest zijn 😊

Alvast bedankt voor alle tips!
Alle reacties Link kopieren
Op Lanzarote geweest in maart en in januari.
Ik vond Playa Blanca wel leuk, in Puerto del Carmen is ook genoeg te doen qua restaurants en barretjes. Maar het eiland is niet zo groot dus als je een auto huurt ben je zo overal.
Het waait er wel flink dus als je dan niet uit de wind zit en de zon is weg kan het flink afkoelen, dat is volgens mij op Fuerteventura nog erger.
S’avonds koelt het ook snel af dus lange broek en vest aan. Wij vonden het geen weer om te zwemmen. Tenminste niet in zee, in een verwarmd zwembad kan wel.
Het is wel prima weer om te wandelen en te touren.
Binnenkort gaan we naar Tenerife, verwacht en hoop vergelijkbaar weer. Graad of 20.
Alle reacties Link kopieren
Half maart Gran Canaria in het zuiden. Beide keren heel erg warm en de zon brandt enorm. Eén dag was het iets frisser.
Life is short. Eat dessert first.
In maart noodweer gehad, ongeveer een week. Het kán mooi zijn, maar kan ook veel regen vallen. Verschillende keren geweest, op meerdere eilanden. Lanzorote vonden we het mooist, daarna Tenerife. De rest viel wat tegen. Toch waaide het vaak te hard voor strand.
Qua weer verschillen de eilanden niet zo. Op Tenerife moet je zorgen dat je aan de zonnige zuidkant zit. in maart kan het mee en tegen zitten, gemiddeld meer mee. Temperatuur zal net boven de 20 zijn, maar heb ook wel weken van 30+ meegemaakt.

Qua gezelligheid steken wat mij betreft Puerto del Carmen (LZ) en Corralejo (FV) ver boven de rest uit. Lanzarote is, van de drie die je noemt, het meest bezienswaardig.

Tenerife heeft een prachtige dierentuin, die van Fuerteventura is ook het bezoeken waard.

Ieder eiland heeft zo wel wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven