Op vakantie naar Ibiza

12-01-2019 18:03 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar ervaringen wat betreft het weer op Ibiza in de meivakantie (19 april t/m 5 mei)! Ook vraag ik mij af of er al veel open is of dat je echt merkt dat het seizoen nog moet beginnen?
makeupgirl wijzigde dit bericht op 12-01-2019 18:11
42.36% gewijzigd
Wisselvallig dus
Alle reacties Link kopieren
Kennissen van mij zaten vorig jaar in de meivakantie op Mallorca en die zijn daar volledig weggespoeld, dus....
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Het kan in de meivakantie ook wisselvallig zijn. We hebben begin mei meerdere keren regen gehad.

Desondanks heerlijk om te gaan hoor, rustiger dan in juli.
anoniem_77885 wijzigde dit bericht op 12-01-2019 18:11
13.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
2 jaar geleden geweest en toen was het erg koud en zelfs veel regen gehad helaas. Gran Canaria geen optie?
Er is wel veel open (genoeg) maar ook het eea gesloten. Daarentegen kun je nu overal terecht waar het in hoogzomer te druk is.
Alle reacties Link kopieren
Ik was er afgelopen jaar in de week voor de meivakantie. Het weer was redelijk. We hebben de helft van de tijd een graad of 20 gehad met soms een bui. De andere helft van de week was het uit de wind 25 graden, dus warm genoeg voor de bikini.
Ik vond wel dat het erg druk werd in ons hotel (all inclusive) zodra de meivakantie begon, gelukkig was dat voor ons het moment dat onze terugvlucht was.
Ik zou in mei niet naar Ibiza gaan. Daar zou ik in de zomermaanden naartoe gaan. Voor garantie op echt lekker warm weer kan je beter naar Kaap Verdië gaan. :angel:
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik ga op zoek naar iets anders:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven