Wintercamping omgeving Zutphen

13-01-2019 23:13 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met google kom ik er niet uit. We willen rond de eerste week van maart lekker met de caravan weg, richting Zutphen. Maar het camping seizoen is dan nog niet van start. Weet iemand hier toevallig een boerencamping/minicamping of grotere camping die wel het hele jaar open is, in die regio?
Camping de adelaar in Voorst is
s winters wel open volgens mij.

Kampeerboerderij Bussloo eind maart pas weer

Wat vind je regio? In Beekbergen bv stikt het van de campings (en mooiere natuur dan rondom Zutphen wat mij betreft)
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag Zutphen en Doesburg bezoeken, dus liever geen uur in de auto zitten om daar te komen. Ik ga de links even uitzoeken, dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie bij camping de Adelaar dat campers welkom zijn in de winter. Wij komen met de caravan. Ik ga ze in ieder geval een mailtje sturen.
Dan zou ik rondom Rheden / rhederlaag/ posbank zoeken
Alle reacties Link kopieren
Tussen Doesburg en Zutphen heb je camping Ijsselstrand (ze hebben er een feestzaaltje bij, ben er wel eens geweest, nooit zelf gekampeerd)
Volgens mij hele jaar open, vrij groot. Maar in maart natuurlijk niet vol, dus vast rustig
Oh-happy-day schreef:
13-01-2019 23:37
Ik wil graag Zutphen en Doesburg bezoeken, dus liever geen uur in de auto zitten om daar te komen. Ik ga de links even uitzoeken, dank je wel!
De Jutberg in Laag Soeren. Ligt mooi tussen Zutpen en Doesburg in.
Alle reacties Link kopieren
De Jutberg in Laag-Soeren inderdaad! Een mooie bosrijke omgeving, precies tussen Zutphen en Doesburg in ( leuke steden) en ook Arnhem is dichtbij.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwStippel schreef:
14-01-2019 08:04
De Jutberg in Laag Soeren. Ligt mooi tussen Zutpen en Doesburg in.
Maar die gaat 30 maart pas open
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
14-01-2019 07:28
Tussen Doesburg en Zutphen heb je camping Ijsselstrand (ze hebben er een feestzaaltje bij, ben er wel eens geweest, nooit zelf gekampeerd)
Volgens mij hele jaar open, vrij groot. Maar in maart natuurlijk niet vol, dus vast rustig
Perfect, dank je wel!
lilalinda schreef:
14-01-2019 09:28
Maar die gaat 30 maart pas open
De camping is het hele jaar open maar misschien geldt dat alleen voor de vaste plekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven