ski's online kopen?

14-01-2019 10:12 4 berichten
Heeft er iemand ervaring met het kopen van ski's met bindingen online?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb voor de feestdagen bij OutdoorXL nieuwe Fischer ski´s met bindingen gekocht. Ik woon in Duitsland dus ze versturen ook naar Duitsland.

Tijdens het afrekenen kun je je schoenmaat, lengte en gewicht doorgeven en dat zetten ze de bindingen ook goed dus je kunt direct gaan skien.

Ik vond het perfect heb eerst uitgezocht op internet wat ik wou, je kunt allerlei recenties lezen.

Succes ermee! Voor welke ski's wil je gaan?
Luuntje19419 schreef:
14-01-2019 11:32
Ja, ik heb voor de feestdagen bij OutdoorXL nieuwe Fischer ski´s met bindingen gekocht. Ik woon in Duitsland dus ze versturen ook naar Duitsland.

Tijdens het afrekenen kun je je schoenmaat, lengte en gewicht doorgeven en dat zetten ze de bindingen ook goed dus je kunt direct gaan skien.

Ik vond het perfect heb eerst uitgezocht op internet wat ik wou, je kunt allerlei recenties lezen.

Succes ermee! Voor welke ski's wil je gaan?
Ik heb ski's gevonden op de site Decathlon (ik heb daar ooit rijkleding gekocht en dat was prima gegaan) maar twijfel omdat ik nog nooit via een website ski's heb gekocht en zat met de bindingen maar dat lossen ze netjes op zo te lezen! Ik ga op oudoorxl kijken bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je ze perse online willen bestellen? Ik zou me toch wel willen laten adviseren eigenlijk.
Ik heb ze destijds gekocht bij een zaak in het gebied waar wij altijd gaan skien. Goed advies gekregen en mocht ze de hele week uitproberen. Als ze me niet bevielen mocht ik ze inruilen voor andere.
Het waren ski's van vorige collectie(wel nieuw), dus heb er niet de hoofdprijs voor betaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven