Voorjaarsbestemming (1 week)

14-01-2019 15:10 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,
Ik ben op zoek naar een leuke bestemming voor ca een week (6-8 dagen) voor eind maart, het liefst met redelijk tot goed weer. Vanwege de periode zit ik aan 'zonbestemmingen' te denken, maar we zoeken niet een standaard strand-vakantie. We houden van natuur en leuke stadjes, even relaxen is prima maar er moet wel wat actiefs te doen zijn.

Ik zit te denken aan:
- Azoren (1 eiland vanwege de tijd)
- Kaapverdië (waarschijnlijk het eiland Santo Antão of Santiago, verder nog niet in verdiept)
- Jordanië

Iemand wellicht ervaringen met één van de bovenstaande bestemmingen, of heeft iemand nog andere leuke tips?
Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan naar Madeira. Lekker wandelen, stad bezoeken, veel uit eten, lezen en uitrusten met zn tweeën. Kinderen blijven voor het eerst thuis.
Gran Canaria heeft een veel negatiever imago dan het verdient. Ik heb er heerlijk gewandeld, mooie stadjes bekeken en heel gave natuur gezien. Malta zou ook best kunnen rond die tijd, maar is dan nog niet zo heel heet. Daar is ook echt veel te zien en te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ha, ik wilde ook voor Gran Canaria komen pleiten! Fantastisch eiland, prachtige natuur en heel fijne wandelingen. Je moet dan echt wel een auto huren.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven