Denk mee over vakantie met dreumes

15-01-2019 14:36 18 berichten
Een vakantie met je dreumes dus. Hij kan tegen die tijd lopen (kan nu ook al lopen maar komt niet verder dan 5 meter) maar niet goed genoeg om hele wandelingen te maken (tenzij met buggy toegankelijk). We houden van zon, zee, strand (geen strand maar zwembad is een optie, maar dan moet de locatie het gebrek aan strand wel ruimschoots goedmaken) maar ook van mooie oude steden en natuur.

Auto of vliegen kan allebei. Buiten Europa is ook niet uitgesloten mits op een locatie met goede medische voorzieningen (man is bang dat zoon ziek wordt op vakantie).

Eigen accommodatie (appartementje oid) is goed, maar all-in is ook geen bezwaar. Een gewoon hotel liever niet. Of alles zelf regelen, of niks zeg maar.

Budget: max 3000 euro
Tijdsduur: +/- 2 weken
Periode: tussen begin mei en eind oktober.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan naar albufeira met kleuter en dreumes. Heb een heerlijk park gevonden, aan het strand en heel kindvriendelijk. Wil het je evt wel pb'en!
Alle reacties Link kopieren
Kos? Heel fietsvriendelijk, dus goed alternatief om met je kindje wat te gaan ondernemen. Je kan dan zat zien van de omgeving, maar hoeft niet constant auto/taxi in en uit, en hoeft ook geen lange afstanden te wandelen.
Ook mooi eiland om e.e.a. te bezichtigen.
Nijntje* schreef:
15-01-2019 14:45
Kos? Heel fietsvriendelijk, dus goed alternatief om met je kindje wat te gaan ondernemen. Je kan dan zat zien van de omgeving, maar hoeft niet constant auto/taxi in en uit, en hoeft ook geen lange afstanden te wandelen.
Ook mooi eiland om e.e.a. te bezichtigen.
Zijn we vorig jaar geweest. En we vonden het eerlijk gezegd een beetje saai :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Kashri schreef:
15-01-2019 14:46
Zijn we vorig jaar geweest. En we vonden het eerlijk gezegd een beetje saai :whistle:
Oh wat jammer! Wat miste je dan precies? (om een idee te krijgen waar je dan nog meer naar op zoek bent)
Alle reacties Link kopieren
Je hebt pb kashri
Alle reacties Link kopieren
funnymiss schreef:
15-01-2019 14:39
Wij gaan naar albufeira met kleuter en dreumes. Heb een heerlijk park gevonden, aan het strand en heel kindvriendelijk. Wil het je evt wel pb'en!
Ik ben heel benieuwd. Zou je mij het willen sturen? Ik ben ook op zoek voor iets net na de zomervakantie.
Alle reacties Link kopieren
Gebruiker2016 schreef:
15-01-2019 14:57
Ik ben heel benieuwd. Zou je mij het willen sturen? Ik ben ook op zoek voor iets net na de zomervakantie.
Je hebt pb, als het goed is
Alle reacties Link kopieren
funnymiss schreef:
15-01-2019 14:39
Wij gaan naar albufeira met kleuter en dreumes. Heb een heerlijk park gevonden, aan het strand en heel kindvriendelijk. Wil het je evt wel pb'en!
Ik ben ook heel benieuwd. Zou je mij ook willen laten weten waar het was?
Nijntje* schreef:
15-01-2019 14:48
Oh wat jammer! Wat miste je dan precies? (om een idee te krijgen waar je dan nog meer naar op zoek bent)
We hadden een huurauto en hebben nagenoeg het hele eiland (letterlijk) gezien. Natuur viel ons tegen maar we vonden het vooral jammer dat we nergens het gevoel hadden dat we echt tussen de locals zaten.
Alle reacties Link kopieren
Dan misschien naar een kleiner Grieks eiland?
Kalymnos, Leros, Naxos, Ios.....
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij Eliza was here. Echt hele gave plekjes.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Maisnon3 schreef:
15-01-2019 15:33
Ik ben ook heel benieuwd. Zou je mij ook willen laten weten waar het was?
Je hebt pb, als het goed is?
@funnymis je maakt mij ook nieuwsgierig. Kun je het mij ook toesturen.

Verder een tvp. Wij zijn ook o zoek.
Alle reacties Link kopieren
@ funnymiss, ik ben ook nieuwsgierig waar? Mag ik ook een pb? Ben op zoek naar een leuke vakantieplek met een dreumes en kleuter
Alle reacties Link kopieren
funnymiss schreef:
15-01-2019 16:12
Je hebt pb, als het goed is?
Gelukt! Dank je wel :-)
Alle reacties Link kopieren
wij vlogen of gingen met eigen auto. Bij vliegen een makkelijk appartement met zwembad/strand en beetje centraal zodat je makkelijk ergens kon gaan eten.

Met eigen auto gingen we kamperen, met eigen tent en ook wel met huurtent. Dan kindvriendelijke camping en reizen in 2 dagen met hotel overnachting . Wij maakten er niet zo veel drukte van iig..
Alle reacties Link kopieren
funnymiss schreef:
15-01-2019 14:39
Wij gaan naar albufeira met kleuter en dreumes. Heb een heerlijk park gevonden, aan het strand en heel kindvriendelijk. Wil het je evt wel pb'en!
Ik ben ook benieuwd, wil je mij ook een pb sturen? Toevallig vandaag nog gekeken naar vakanties in Albufeira. Prachtige omgeving daar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven