Bonte verzameling weekend weg (NL): briljante tip gezocht!

15-01-2019 15:22 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag viva forumleden,

Dit voorjaar willen wij met de familie een weekend weg in eigen land.
De samenstelling is divers: gezin met (jonge) kids, sportievelingen, stel zonder kids...
We zoeken een leuke locatie om voor ieder wat wils te vinden:
- Fijn(e) huis(jes)
- Iets te beleven in de nabije omgeving (leuke stad of bos/zee/duinen)
- Voldoende te doen voor kinderen (zwembad/speeltuin/oid)
- Bij voorkeur niet al te commercieel/standaard (denk: Center Parcs)

We gaan met 10 personen, 2 aparte huisjes/accomodaties zijn geen probleem.

Iemand de gouden tip? Alvast bedankt voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben kortgeleden met een dergelijk gezelschap twee huisjes in Safari Resort Beekse Bergen geboekt. Maar dat is je misschien net wat te Centerparcs-achtig ;-)

https://www.beeksebergen.nl/overnachten/safari-resort
Alle reacties Link kopieren
-Nienke- schreef:
15-01-2019 15:49
Wij hebben kortgeleden met een dergelijk gezelschap twee huisjes in Safari Resort Beekse Bergen geboekt. Maar dat is je misschien net wat te Centerparcs-achtig ;-)

https://www.beeksebergen.nl/overnachten/safari-resort
Vind ik oprecht een hele leuke optie, maar wel aardig prijzig! Maar bedankt voor de suggestie, die houd ik zeker in gedachten Nienke!
Alle reacties Link kopieren
Ergens bij een boer? Voorbeeld
Alle reacties Link kopieren
mir86 schreef:
15-01-2019 15:52
Vind ik oprecht een hele leuke optie, maar wel aardig prijzig! Maar bedankt voor de suggestie, die houd ik zeker in gedachten Nienke!
Naast het resort is er ook een ‘gewoon’ vakantiepark met wat minder luxe huisjes die goedkoper zijn. Misschien is dat een optie om mee te nemen.
Alle reacties Link kopieren
-Nienke- schreef:
15-01-2019 16:49
Naast het resort is er ook een ‘gewoon’ vakantiepark met wat minder luxe huisjes die goedkoper zijn. Misschien is dat een optie om mee te nemen.
Ik neem het zeker mee, thanks!
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan vaak met zo'n gezelschap weg en favoriet is wel Buitenhof de Leistert. Heeft wel veel van Center Parcs weg, maar het voelt wel anders vind ik. De huizen zijn heel ruim, luxe, vrijstaand en liggen op een apart stuk van het park, wat verder af van het centrum gedeelte met zwembad en binnenspeeltuin enz. Als je je huisje goed zoekt (je kan boeken op nummer) loop je via je achtertuin zo het bos is. Roermond is dichtbij voor wat outlet shoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven