Camping Sicilië

18-01-2019 09:07 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben op zoek naar de gouden tip. Begin juni ga ik met man en baby van dan 1 jaar een weekje naar Sicilië. Nu ben ik op zoek naar een camping aan de oostkust, we vliegen op Catania. Ik heb nog niets kunnen vinden wat aan onze wensen voldoet dus probeer ik het hier! We zoeken:
Accommodatie met eigen keuken en sanitair.
Rustig
Fijn zwembad of aan fijn strand.
Restaurant of afhaal op de camping.
Broodjes/ ontbijt op de camping.
Niet te ver van bezienswaardigheden.

Alles wat ik tot nu toe gevonden heb heeft niet al te beste beoordelingen. Ik ben dus op zoek naar goede ervaringen.
Andere tips voor Sicilië met een baby zijn ook van harte welkom :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vier keer op Sicilië geweest en nog nooit een camping gezien. Maar goed: ik let er ook niet echt op. Ik kan mij ook voorstellen dat er niet zoveel zijn: in het hoogseizoen (juli, augustus) is het veel te warm voor een tentje.
Mijn tip: huur een huisje/appartement.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie! Ik heb al veel campings gevonden dus ze zijn er zeker wel.
Een huisje of appartement is ook fijn maar omdat de kleine vroeg op bed ligt lijkt het ons fijn als wij nog lekker buiten kunnen zitten en eventueel een pizza af kunnen halen. Een hele avond op een balkonnetje is dan niet heel relaxed. Vandaar dat we een camping zoeken. Een huisje of appartement met een flink terras sluiten we zeker niet uit.
Ik heb daar op een camping gestaan in Catania

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven