Nachtje weg met mijn moeder; tips?!

18-01-2019 19:20 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder heeft mij voor kerst een overnachting cadeau gedaan, om samen een leuke stad te bezoeken.. Nu willen wij volgende week dit gaan plannen, doordeweeks. Maar ik heb echt geen idee welke stad leuk is om te bezoeken!? Ik woon zelf in Noord-Holland en mijn moeder in Zuid-Holland dus die vallen af, omdat we beide omgevingen vrij goed kennen.

Omdat het erg koud wordt is het wel fijn als er eventueel overdag binnen een activiteit is i.p.v. winkelen. Door de stad heen slenteren om iets cultureels te doen vinden wij beide wel leuk, maar ergens binnen zou ook fijn zijn. Tips zijn meer dan welkom!
Maastricht , mooie stad om te winkelen. Kunt er ook met stiphout een boottocht doen.
Valkenburg is ook heel mooi , in t centrum bevinden zich gezellig winkeltjes en veel restaurantjes , je kunt er de fluwelengrot bezoeken , er is een thermea 2000 , een steenkolenmijn enz.
Heerlen is ook heel leuk , waar gezellig kunt winkelen en wat drinken.
Het Thermenmuseum is ook echt een aanrader , heel interessant gaat over de Romeinse tijd , Gaiazoo in Kerkrade is dicht in de buurt en ook echt de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
Den bosch?
Alle reacties Link kopieren
Nijmegen! Prachtige oude stad, met mooie winkelstraatjes. Ook leuk om een stadswandeling te doen met gids. Het MuZIEum is een leuke binnen activiteit. Maar ook andere musea: valkhof, Afrika museum, oorlogsmuseum.
Een ochtend of een middag / avond naar sanadome (met badpak) of de thermen (zonder badpak)
Nijmegen heeft het allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de leuk reacties!
Alle reacties Link kopieren
Zwolle is een verrassend leuke stad. Klein en beloopbaar, goed cultureel aanbod, je kan gaan floaten als dat je ding is, er is meer dan uitstekende horeca te vinden.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Deventer?
Alle reacties Link kopieren
naamloosjes schreef:
20-01-2019 17:24
Deventer?
Zou ik niet doen. Lijkt leuk, mooi centrum, maar dodelijk saai in de praktijk. En let op de winkelsluitingstijden.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven