Zomervakantie 2019

19-01-2019 11:01 17 berichten
Hoi allemaal,

Ik ben bezig inspiratie op te doen voor de zomervakantie van 2019, maar zie door de bomen het bos niet meer. Het is de bedoeling eind juli en begin augustus zo’n 2.5 à 3 weken weg te gaan met de auto, samen met mijn vriend. We willen graag op campings en/of huisjes verblijven. Liever geen of weinig hotels. We zijn beide 22 jaar en willen graag naar plekken gaan waar genoeg te doen is, maar liever niet naar een uitgaanslocatie zoals Salou. Vorig jaar zijn we via Parijs en Zuid-Frankrijk richting Toscane gereisd , waar we een week zijn gebleven, en daarna via Zwitserland en Duitsland terug. We willen nu graag naar een ander land dan Italie. Portugal, Kroatie en Griekenland lijken ons leuk, al is dit wel ver rijden. Zijn er plekken of routes die jullie echt kunnen aanraden en waarom? Waar hebben jullie een fantastische vakantie gehad?

Ik begrijp dat dit heel persoonlijk is, maar ik zou toch graag de mening van anderen willen horen.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht als eerste aan Toscane, maar daar ben je dus al geweest.

Is Kroatië via Oostenrijk en Slovenië een optie? Oostenrijk vond ik zelf leuk en mooi. Over Slovenië heb ik ook goede verhalen gehoord.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Tsjechië-Slowakije-Oostenrijk?

Rondje Scandinavië?

Oostenrijk-Kroatië-Hongarije?

Er is zoveel leuk om te doen. Pak de kaart van Europa erbij zou ik zeggen :)
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Noorwegen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië. En dan terug via Venetië.
Of de boot pakken in Duitsland naar Oslo, en dan verder naar boven. Dat laatste wil ik graag een keer doen.
Andere reis op mijn lijstje is naar Guernsey en Jersey.
Alle reacties Link kopieren
Rondje IJsselmeer. Maar dan op de fiets.
Noorwegen!
malibu82 schreef:
19-01-2019 11:17
Ik dacht als eerste aan Toscane, maar daar ben je dus al geweest.

Is Kroatië via Oostenrijk en Slovenië een optie? Oostenrijk vond ik zelf leuk en mooi. Over Slovenië heb ik ook goede verhalen gehoord.
Wat een leuk idee! Ik zou zelf nooit denken aan Oostenrijk voor de zomervakantie, maar wat is dat mooi zeg! Zeker een goede optie. Dankjewel!
lux- schreef:
19-01-2019 12:35
Tsjechië-Slowakije-Oostenrijk?

Rondje Scandinavië?

Oostenrijk-Kroatië-Hongarije?

Er is zoveel leuk om te doen. Pak de kaart van Europa erbij zou ik zeggen :)
Allemaal goede ideeëen. En ja, dat is precies het probleem. Ik kan niet kiezen
JollyRider schreef:
19-01-2019 12:39
Noorwegen
Deze word al 2x genoemd. Lijkt me heel mooi. Zijn er daar ook een beetje leuke campings?
willem1959 schreef:
19-01-2019 13:07
Rondje IJsselmeer. Maar dan op de fiets.
Als het in de zomer warm genoeg is hier, zou dat zeker kunnen. Lekker goedkoop ook
MinkeDeWit schreef:
19-01-2019 12:58
Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië. En dan terug via Venetië.
Of de boot pakken in Duitsland naar Oslo, en dan verder naar boven. Dat laatste wil ik graag een keer doen.
Andere reis op mijn lijstje is naar Guernsey en Jersey.
Guernsey en Jersey had ik nog nooit van gehoord, maar dat ziet er erg fijn uit. Kom je daar ook met de auto (per boot misschien?)
Ninonyn schreef:
19-01-2019 16:52
Guernsey en Jersey had ik nog nooit van gehoord, maar dat ziet er erg fijn uit. Kom je daar ook met de auto (per boot misschien?)
Jazeker. Vanuit Frankrijk maar ik denk ook wel vanuit Engeland. Als je 2,5 week hebt is dat misschien wel leuk.
Noorwegen en zweden.
Alle reacties Link kopieren
Noord Spanje is prachtig, Bilbao. In die streek is met de grens van Frankrijk veel te zien en te doen.
Girls compete with each other, women empower one another
Alle reacties Link kopieren
Ninonyn schreef:
19-01-2019 16:48
Allemaal goede ideeëen. En ja, dat is precies het probleem. Ik kan niet kiezen
Gelukkig heb je nog wat jaartjes te gaan toch? Heb je wat om naar uit te kijken ;)

Noorwegen is prachtig en een extreem kampeerland dus dat kan prima. Wildkamperen mag er ook :)
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Zuid-West kust van Engeland. Met 3 weken kun je ook wel wat eilanden meepakken.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven