Reis Kroatië

21-01-2019 16:17 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey
Ik ga in de zomer vakantie naar Kroatië.
Zouden jullie die er al zijn geweest hoe het daar is en wat ik kan aandoen
Alvast bedankt
Het is toch richting het Oostblok, dus ik zou vooral weinig aandoen.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je? Wat is vraag?
Alle reacties Link kopieren
En ook belangrijk: WAAR precies in Kroatië ga je naartoe?
Alle reacties Link kopieren
Meiden kleden zich daar trouwens best sexy hoor! Dus verder mag daar gewoon alles 😊 als je edele delen maar bedekt zijn haha😊
Alle reacties Link kopieren
superduba schreef:
21-01-2019 17:10
Meiden kleden zich daar trouwens best sexy hoor! Dus verder mag daar gewoon alles 😊 als je edele delen maar bedekt zijn haha😊
Zelfs dat hoeft soms niet, naturisten campings te over daar :)
Alle reacties Link kopieren
De meeste mensen in Kroatië lopen in oude lappen en berenvellen.
Een oud bloemetjesgordijn over je schouders doet het daar ook altijd goed.
Alle reacties Link kopieren
bording schreef:
21-01-2019 17:12
Zelfs dat hoeft soms niet, naturisten campings te over daar :)
Ja dat is ook zo 😊
Alle reacties Link kopieren
google stuk ?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze bedoelt welke plaatsen ze kan aan doen. Ik ben er enorm vaak geweest. In 2002 voor het eerst, toen het nog niet door het massatoerisme ontdekt was zo kort na de burgeroorlog. Daarna nog regelmatig. Istrië vond ik op een gegeven moment echt te druk worden. Toen zijn we richting Dalmatie gegaan.
Dus waar ga je in Kroatië?
Plitvice meren zijn prachtig, maar wel ver rijden als je in Istrië zit. En het hoogseizoen ook mega-druk. Mijn echtgenoot was er geweest in het jaar dat de burgeroorlog begon, dus die had nog een idyllisch beeld van verlaten meertjes. Viel wel even tegen, bussen vol Chinezen, rijen bij de kassa's en voetje voor voetje schuifelen. Maar desondanks de moeite van het bezoeken waard, als je in het voor- of naseizoen kunt is het vast nog mooier.
Bijna alle dorpjes langs de kust zijn prachtig, erg oud. Als je in Istrië zit is een uitstapje naar de grotten van Postonja in Slovenie ook heel mooi, zeker op een bloedhete dag.

Mocht je vraag toch over kleding gaan. Gewoon zomerkleding. Je hoeft nergens speciaal rekening mee te houden. Platte schoenen in de meeste dorpjes, vanwege de straten van keitjes.

In Kroatie heb je wel enorm veel naturisten-campings. Dus mocht je naar een camping gaan, lees echt heel goed of het een geklede camping is of niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven