Suriname. Wanner tickets?

22-01-2019 22:01 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Wij gaan met ons gezinnetje in juli voor de eerste keer naar Paramaribo! Erg veel zin in!

Hotels zijn geboekt, maar de vliegtickets nog niet. Wellicht kan iemand me helpen met het volgende;

Weet iemand wat het beste moment is om vliegtickets te boeken naar Paramaribo als je in juli vertrekt? De prijzen schommelen op dit moment (24 weken van tevoren) per dag... ik vraag me af of ik nu moet boeken, of moet wachten tot een X aantal weken daarvoor.. wellicht dat de prijs nog daalt...

Iemand wellicht ervaring met het boeken van vliegtickets voor die periode?

Marie
Alle reacties Link kopieren
Is dat niet hoogseizoen? Dan is vaak wel hoe eerder hier beter
Mag ik meeliften op dit topic? Ik vroeg me precies hetzelfde af maar dan voor Bangkok in juli. Ook hoe eerder hoe beter?
Alle reacties Link kopieren
eh nu!! waarschijnlijk ben je al bijna telaat.

juli is idd hoogseizoen, dus te tickets zijn peperduur en gaan waarschijnlijk niet meer dalen.

ik weet van mijn ouders die boekte ver van tevoren soms al een jaar, want het gaat heel rap.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
10 maanden van te voren.. Je bent al te laat voor de goede prijzen
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
22-01-2019 22:13
Mag ik meeliften op dit topic? Ik vroeg me precies hetzelfde af maar dan voor Bangkok in juli. Ook hoe eerder hoe beter?
idem met een *. Zag vorige week tickets voor 631 met 1 overstap , die zijn nu al weer weg en zit je zomaar op de 745
poldervrouw schreef:
22-01-2019 23:25
idem met een *. Zag vorige week tickets voor 631 met 1 overstap , die zijn nu al weer weg en zit je zomaar op de 745
Ik zag er net nog voor 460, maar zal eens sneller gaan nadenken
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
22-01-2019 23:27
Ik zag er net nog voor 460, maar zal eens sneller gaan nadenken
vast met Aeroflot of Ukraine airlines en ongunstige tijden ;) zomertickets zo goedkoop dan zit er vaak addertje onder het gras..
Alle reacties Link kopieren
Hoe eerder hoe beter inderdaad.
Wij gaan in augustus naar Bali en ik heb de tickets in november geboekt.
Tickets zijn nu alleen maar duurder geworden.
Alle reacties Link kopieren
De prijs heeft te maken met de verschillende boekingsklassen. Hier staat het uitgelegd:

https://www.cheaptickets.nl/blog/cheapt ... /index-amp
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Normale prijs met KLM naar PBM is 700 euro. Kun je een ticket voor dat bedrag krijgen dan is dat ongeveer het minimale. Goedkoper ga je het niet vinden, ook niet in de werelddealweken. Misschien dat SLM/TUI iets goedkoper zijn, die vliegen ook op PBM.
Ik hoop dat je inmiddels al tickets heb. Wij boeken naar Suriname altijd 1 jaar/10 maanden van tevoren. Tickets worden nu alleen maar duurder en duurder.
Alle reacties Link kopieren
stoffel80 schreef:
02-02-2019 20:10
Ik hoop dat je inmiddels al tickets heb. Wij boeken naar Suriname altijd 1 jaar/10 maanden van tevoren. Tickets worden nu alleen maar duurder en duurder.
Wisselt wel hoor. Ze weten heel goed dat er een groep is die altijd 10 maanden vooraf boekt en laten dan ook de prijzen daarop oplopen. Op een gegeven moment zakt de verkoop weer in en dan gaat de prijs weer wat omlaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven