Menorca mei

17-02-2019 14:07 10 berichten
Hallo!
Zijn er hier mensen die weten of het in mei in Menorca warm genoeg is voor buiten zwembaden? Met name voor peuters?
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar in mei op Menorca geweest. Toen was het erg wisselvallig. Weer varieerde van regen tot zon en en een graad of 24. Dus je moet denk ik een beetje mazzel hebben.
Alle reacties Link kopieren
Aantal jaar terug in mei op Mallorca geweest. Dat heeft denk ik een vergelijkbaar klimaat. Volgens de plaatselijke bevolking was het toen extreem koud voor de tijd van het jaar.

Maar het was niet eens elke dag buiten zit weer. Laat staan weer om te zwemmen.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn eind april begin mei geweest in 2017 op Mallorca geweest. Inderdaad 2 dagen gewoon fris en soms wat regen. De andere dagen was het warm genoeg voor zwemkleding maar t zwembadwater zelf was wel echt nog fris. Al liet onze peuter zich daar niet door tegenhouden helaas dus moest er iemand van ons mee ;-)
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Wij waren vorig jaar mei op Mallorca en het was die dagen best fris. Wij hebben niet gezwommen en ik zou er rekening mee houden dat het niet warm genoeg is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou kijken voor een accomodatie met verwarm zwembad.
Wij zijn eens in oktober op Mallorca geweest en het was best warm( 25+) maar het water in de zwembaden was echt steen en steenkoud. Het was lekkerder om in zee te wemmen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, daar zou ik niet op rekenen.
Wij gaan vaak in mei, maar zwemmen doen we dan nooit. Vooral peuters koelen snel af. Gewoon ervan uit gaan
dat het t shirt weer is, dan kan alles meevallen.

De zwembaden zijn niet verwarmd dus het heeft de temperaturen van de nachten in april. Niet echt aangenaam dus.

Als je wilt zwemmen, kies dan een hotel met een binnenbad. Buitenzwembaden zijn gewoon niet verwarmd
Bedankt! Beter niet dan, wil wel graag buiten zwemmen :D
Alle reacties Link kopieren
Of kijken naar een verwarmd zwembad als de temperatuur dan redelijk is is het wel te doen maar anders ...
Jaren terug eens begin mei geweest, temp wel lekker zo’n 24 Gr alleen de duik in het zwembad benam me de adem, kolere wat koud, eenmalige aktie.

Evt Canarische eilanden of Turkije ?
Iets zonzekerder en warmer wellicht
Alle reacties Link kopieren
Reflectione schreef:
17-02-2019 21:14
Bedankt! Beter niet dan, wil wel graag buiten zwemmen :D
Dan moet je echt voor bijv Kaapverdië of de Antillen gaan. Ook Griekenland en Turkije is dan nog te koud voor warme zwembaden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven