10 jaar vriendinnen vakantie: jubileumtip gezocht!

22-02-2019 23:16 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Elk jaar ga ik met een zeer goede vriendin minimaal een week op vakantie: van New York, Europa, Azie en zelfs vier maanden samen backpacken: we hebben heel wat van de wereld samen gezien! We hebben altijd heel veel lol om elke reis er een bijzondere herinnering van te maken. Dit jaar wordt het heel bijzonder, want ze is dan ruim 25 weken zwanger en we hebben ons 10 jarig jubileum van vriendinnen vakantie! Een mooi moment om samen te vieren en te proosten op haar zwangerschap!

We hebben een paar wensen:
- datum staat vast op tweede weekend juli
- iets dichtbij strand/meer/water of midden in de natuur
- genoeg privacy (we houden niet van massa, maar wel van gezelligheid)
- we hebben een auto, maar iets van activiteit in de buurt zou fijn zijn
- comfortabele bedden en " zwangerproof"
- in Nederland/ België heeft haar voorkeur

Wie heeft er een leuke suggestie voor ons jubileum?
samen sta je sterker
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zelf voor iets op een Waddeneiland gaan. Daar kun je naar het strand, wadlopen (levert vaak leuke verhalen op) of naar een dorpje, terrasje pakken oid. Vaak zijn er, zeker in het hoogseizoen, genoeg activiteiten om te doen. Kies de leukste/gekste uit, en ga ervoor.
Chaletje huren in de Ardennen?
Bijvoorbeeld in de buurt van Dinant of Han-sur-Lesse?

La Roche is vlakbij, Durbuy ook, het kasteel van Bouillon vond ik ook de moeite, wandelen gaat ook, ...
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
22-02-2019 23:36
Ik zou zelf voor iets op een Waddeneiland gaan. Daar kun je naar het strand, wadlopen (levert vaak leuke verhalen op) of naar een dorpje, terrasje pakken oid. Vaak zijn er, zeker in het hoogseizoen, genoeg activiteiten om te doen. Kies de leukste/gekste uit, en ga ervoor.
ja, dat staat hier ook op de lijst. Wel zijn veel huisjes (logisch) alleen per week te huur. Ameland lijkt hier dan wel favoriet..
samen sta je sterker
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
22-02-2019 23:41
Chaletje huren in de Ardennen?
Bijvoorbeeld in de buurt van Dinant of Han-sur-Lesse?

La Roche is vlakbij, Durbuy ook, het kasteel van Bouillon vond ik ook de moeite, wandelen gaat ook, ...
Het kasteel van Bouillon heeft de naam al mee :proud: , we zijn wel van de woordgrappen dus zit hier dan wel goed...
ik ga eens kijken voor meer info. Heb je aanraders?
samen sta je sterker
Ik zou last minute boeken, zodat je weet hoe de zwangerschap loopt en hoe ze zich voelt. Misschien iets van een spa? Of bijvoorbeeld een stedentrip naar Brussel?
Alle reacties Link kopieren
naamloosjes schreef:
24-02-2019 10:43
Ik zou last minute boeken, zodat je weet hoe de zwangerschap loopt en hoe ze zich voelt. Misschien iets van een spa? Of bijvoorbeeld een stedentrip naar Brussel?
Ze is zwanger, niet ongeneselijk ziek
Alle reacties Link kopieren
We willen wel gewoon boeken, komt vast goed! En anders staat vriend standby😉
We willen graag wat meer actief, een spa heeft niet echt de voorkeur...maar wel handig voor in de buurt...
samen sta je sterker
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van een Tiny house? In de natuur (diverse plekken) leuke huisjes, comfortabel.
Alle reacties Link kopieren
Puzzlenien schreef:
25-02-2019 11:14
Wat dacht je van een Tiny house? In de natuur (diverse plekken) leuke huisjes, comfortabel.
Nou, precies zoiets dus! Ik kan alleen nog weinig vinden via google...dat lijkt me nou echt leuk!
Aanraders?
samen sta je sterker
Alle reacties Link kopieren
maestro schreef:
25-02-2019 16:44
Nou, precies zoiets dus! Ik kan alleen nog weinig vinden via google...dat lijkt me nou echt leuk!
Aanraders?
Ik zou kijken op de site van tiny house droomparken. Daar zijn meerdere locaties. Zelf vind ik de Veluwe geweldig. Maar vooral ook omdat het daar qua natuur zo anders is dan waar ik woon. ALs het kan is het een aanrader om een huisje te boeken waar een raam boven je bed zit, heb al paar keer gehad dat het zo helder is en je mooi de maan en sterren kunt zien of heel relaxt wakker kunt worden met een koffie/thee in bed :)
Alle reacties Link kopieren
Natuurhuisje.nl al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Op het strand van Kijkduin staan in de zomer ook kleine huisjes. Wel een aantal naast elkaar dus niet geheel privacy.. In de 2e week van juli is het nog net geen vakantie dus ik verwacht niet dat het hele strand volligt met badgasten als je wakker wordt.
Alle reacties Link kopieren
Buitenplaats Beekhuizen, en dan een luxe pod ofzo. Prachtige locatie omgeven door bos. Nationaal Park Veluwezoom op loopafstand en NP Hoge Veluwe is ook niet zo ver (met de auto).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven