Rituals winkel op Schiphol

28-02-2019 19:43 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet er iemand hoe groot de collectie van de Rituals winkel na de douane op Schiphol is?

Hebben de gewone winkels meer? Ik overweeg om Rituals producten er te halen, dan kunnen ze als handbagage mee (en telt het niet mee bij de kilo's).

Maar ik wil wel specifieke producten mee nemen.
Waarom wil je daar mee gaan slepen? Als je 't online bestelt zal het vast goedkoper zijn. Bij Schiphol moeten ze de enorme huurprijzen van die shops eruit halen.
Alle reacties Link kopieren
Die bij de B/C Gates heeft gewoon alles hoor en zelfde prijzen
redbulletje schreef:
28-02-2019 19:46
Waarom wil je daar mee gaan slepen? Als je 't online bestelt zal het vast goedkoper zijn. Bij Schiphol moeten ze de enorme huurprijzen van die shops eruit halen.

De prijzen zijn overal hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Op de terugweg telt het wel mee als kilo's dus daar win je niks mee...
Ik weet één plek na de douane waar ze Rituals verkopen, maar dat is meer een veredelde kraam, geen geel grote shop. Maar misschien hebben ze meer verkooppunten die ik niet ken. Ze verkopen bij punt vooral ook veel mini’s.

Van prijzen weet ik niets, dus ik weet niet of het goedkoper is.
Er zijn er 3 na de douane zag ik.

https://www.schiphol.nl/nl/op-schiphol/shoppen/rituals
Alle reacties Link kopieren
Bij de Schengengates hebben ze wel veel, meestal ook net iets goedkoper.
Life's a bitch and you can't win.
M. Python
Alle reacties Link kopieren
Er is een vrij grote winkel tussen B en C-pier, als je binnen Schengen vliegt.

Houd je er wel rekening mee dat het op de terugweg naar Nederland alsnog meetelt voor gewicht èn als je alleen met handbagage reist ook een probleem kan zijn met je 10x100 ml vloeistoffen?
Alle reacties Link kopieren
Voorbij de security check heb je Rituals winkels richting de B pier , tussen de E en F pier ( naast transferbalie 6 van KLM ) en voorbij D8. Alledrie verkopen ze de volledige collectie. Op Schiphol plaza zit ook een kleine shop schuin tegenover de HEMA, daar verkopen ze niet de Hamman serie.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel! Ik woon in het buitenland, en ben nu een paar weken in Nederland. Rituals gaan dus mee, en niet meer mee terug. Helaas is er bij ons geen Rituals winkel. De potten body lotion zijn best zwaar, de douche gel en olie zijn ook zo lekker :)

De 100 ml regel telt niet meer indien gekocht na de douane.
Mystery schreef:
28-02-2019 20:20
Dank jullie wel! Ik woon in het buitenland, en ben nu een paar weken in Nederland. Rituals gaan dus mee, en niet meer mee terug. Helaas is er bij ons geen Rituals winkel. De potten body lotion zijn best zwaar, de douche gel en olie zijn ook zo lekker :)

De 100 ml regel telt niet meer indien gekocht na de douane.

Lekkere voorraad inslaan dan maar :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben wel een grote collectie hoor. En het is iets goedkoper dan in de winkel. Ik dacht dat die doucheschuim in de winkel €8,90 kost en daar €7,50. Als je alleen handbagage hebt kun je het alleen niet mee terug nemen en als je een overstap hebt heb je ook een probleem, tenzij je op de plek van de overstap zelf je incheck-koffer over moet zetten, dan kun je het in je koffer stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Oh het gaat niet mee terug lees ik. Hoef je ook niet over te stappen?
lattemachiato schreef:
01-03-2019 16:19
Oh het gaat niet mee terug lees ik. Hoef je ook niet over te stappen?
Overstappen mag gewoon met gesealde aankopen van na de douane. Tenzij je de luchthaven tussendoor verlaat. Maar dan kun je je bagage eventueel inchecken.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
01-03-2019 16:30
Overstappen mag gewoon met gesealde aankopen van na de douane. Tenzij je de luchthaven tussendoor verlaat. Maar dan kun je je bagage eventueel inchecken.
Bij de rituals winkel vroegen ze er de laatste keer nadrukkelijk naar en drukten ze me op het hart dat het niet mocht. Het was naar de VS, misschien zijn de regels daar anders. Ik moest daar wel mijn eigen koffer ophalen en weer op een andere band zetten, dus toen heb ik het er in kunnen doen.
lattemachiato schreef:
01-03-2019 16:35
Bij de rituals winkel vroegen ze er de laatste keer nadrukkelijk naar en drukten ze me op het hart dat het niet mocht. Het was naar de VS, misschien zijn de regels daar anders. Ik moest daar wel mijn eigen koffer ophalen en weer op een andere band zetten, dus toen heb ik het er in kunnen doen.
Wat gek. Ik ben vorige maand nog naar de VS gevlogen met overstap en diverse grote flessen vloeistof (alcohol/cosmetica) in verzegelde tas. Geen probleem. En ik doe dat meerdere malen per jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef niet over te stappen. Rituals Schiphol heeft een mailadres en daar nog even nagevraagd, en kreeg snel dit antwoord:

Wij hebben Rituals winkels achter de douane op vertrek 1 en 2.
Ook bij vertrek 3 hebben we een kleine afdeling.
Zij hebben niet allemaal het volledige assortiment. Wel grotendeels hoor, maar volledige collecties zijn alleen in onze grote filialen te krijgen.

Succes!
Volgens mij maak het bij aankopen na de douane niet uit hoe groot ze zijn maar je moet ze wel in de gesealde tas laten. Ik bedoel als dat een probleem zou zijn waarom verkopen ze het dan daar? En ze verkopen er ook flessen drank, lijkt me niet wenselijk dat mensen die helemaal leeg zuipen op het vliegveld of tijdens de vlucht.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
05-03-2019 08:12
Volgens mij maak het bij aankopen na de douane niet uit hoe groot ze zijn maar je moet ze wel in de gesealde tas laten. Ik bedoel als dat een probleem zou zijn waarom verkopen ze het dan daar? En ze verkopen er ook flessen drank, lijkt me niet wenselijk dat mensen die helemaal leeg zuipen op het vliegveld of tijdens de vlucht.
Alhoewel dat sommige mensen niet lijkt te weerhouden... :sarcastic:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Nog even vertellen dat ik de winkel heb gevonden. Er was er zelfs nog 1. Inderdaad veel kleine verpakkingen (leuke reisset gescoord) en niet het gehele assortiment. Maar wel veel, dus ik ben goed geslaagd. Voor de bodylotion is er nu een voordeligere navulverpakking.

Als je niet hoeft over te stappen/directe vlucht, gaan de items in een gewoon tasje - ongesealed.
Die limited edition voor KLM geur ruikt zo lekker, weet iemand of je die bij de Rituals op schiphol kan kopen? Had laatst geen tijd om even zelf naar die winkel te gaan maar als je hem daar kan halen vraag ik even aan iemand of men die kan halen als men via schiphol vliegt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven