Hurtigruten

04-03-2019 11:30 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben druk doende om mijn noorwegen reis uit te plannen.. Ik kwam in een kant en klare rondreis de hurtigruten tegen. Daar doen ze 2 nachten op de boot. Bergen Trondheim.
Dat lijkt mij echt super. Maarrr.. ik kan dat dus niet vinden.. 2 nachten op die boot.. Wel langere reizen maar niet die 2 dagen bergen - trondheim

Iemand ervaring met dit soort mini cruise boeken op die hurtigruten ?
Probeer BBI travel of Buro Scanbrit eens. Zij kunnen ook eea samenstellen.
Alle reacties Link kopieren
Scanbrit heb ik gekeken maar stonden alleen maar langere reizen op.. Doen ze ook dit soort kortere dingen apart aanbieden ?
Dat weet ik niet, zelf geen ervaring met Noorwegen. Heb een paar jaar terug Zweden via hen geboekt en er was veel mogelijk toen. Heb via de site contact met ze gezocht en een mobiel reisadviseur heeft me toen verder geholpen.
Hier kan je ook nog informeren:

https://www.norske.nl/
Alle reacties Link kopieren
Toch Noorwegen dus ipv Zweden ;-).

Een tip, maak geen ambitieus plan, geniet van de dag. Zo'n reis met de Hurtigruten is natuurlijk hartstikke leuk, maar heeft ook veel invloed op je vakantie. Noorwegen is veel te mooi om je te haasten om de boot te halen.
Maar deze bedoel je denk ik:

https://global.hurtigruten.com/about-us ... trondheim/
Alle reacties Link kopieren
Dahlia74 schreef:
04-03-2019 11:43
Toch Noorwegen dus ipv Zweden ;-).

Een tip, maak geen ambitieus plan, geniet van de dag. Zo'n reis met de Hurtigruten is natuurlijk hartstikke leuk, maar heeft ook veel invloed op je vakantie. Noorwegen is veel te mooi om je te haasten om de boot te halen.

Ja, het heeft mede te maken met praktische overweging. Mijn man zit daar ivm werk dus halen we hem daar op. Dan is het handiger om naar Noorwegen te gaan. Het is prachtig wat we tot nu toe hebben gelezen en gezien via youtube etc. Dus we zullen ons daar zeker vermaken.

Het zal zeker invloed hebben maar het lijtk me wel waanzinnig, ik wil iig even onderzoeken wat er kan en hoe het ingepast kan worden.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
04-03-2019 11:45
Maar deze bedoel je denk ik:

https://global.hurtigruten.com/about-us ... trondheim/
Jij kan beter zoeken dan ik ;-).. Ik kon hem niet vinden, maar die bedoel ik iid.. Thanks !
poldervrouw schreef:
04-03-2019 11:48
Jij kan beter zoeken dan ik ;-).. Ik kon hem niet vinden, maar die bedoel ik iid.. Thanks !

Ik kom er alleen niet uit als ik via de homepage zoek naar afvaarten. Volgens mij, omdat er ook meetings staat, is dit een businessdingetje.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
04-03-2019 11:50
Ik kom er alleen niet uit als ik via de homepage zoek naar afvaarten. Volgens mij, omdat er ook meetings staat, is dit een businessdingetje.
Ja precies.. ik kan hem niet vinden in de dienstregeling. Ik heb al mail gestuurd naar Scanbrit, want zij bieden hem aan in een rondreis , dus misschien alleen te boeken met een pakketreis.. Zou zomaar kunnen..
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
04-03-2019 11:48

Het zal zeker invloed hebben maar het lijtk me wel waanzinnig, ik wil iig even onderzoeken wat er kan en hoe het ingepast kan worden.
Het lijkt mij ook waanzinnig, maar dat is het hele land soweiso. Ik zou er dus eens een aparte reis van maken ipv onderdeel te laten zijn van een rondtrekvakantie door Noorwegen. Maar ik houd dan ook helemaal niet van plannen. Het enige wat wij plannen is de boot op de heenreis ;-).
Alle reacties Link kopieren
Dahlia74 schreef:
04-03-2019 11:53
Het lijkt mij ook waanzinnig, maar dat is het hele land soweiso. Ik zou er dus eens een aparte reis van maken ipv onderdeel te laten zijn van een rondtrekvakantie door Noorwegen. Maar ik houd dan ook helemaal niet van plannen. Het enige wat wij plannen is de boot op de heenreis ;-).
Ik plan het in die zin niet zo strak hoor.. Ik heb een begin en eindpunt en plekken die ik perse wil zien. Maar ik ga niets boeken aan campings of hutten. Alleen de boten boek ik. Verder is het daar niet nodig ook al is het hoogseizoen begrijp ik van iedereen. Ik wil wel beetje route in mijn hoofd hebben maar blijf gerust dag langer ergens als het er superleuk is of minder als we wegregenen..
Alle reacties Link kopieren
hmmm scanbrit geeft aan dat dit niet los te boeken is.. helaas.. andere reizen zijn niet wat ik zoek, althans niet voor nu.
poldervrouw schreef:
04-03-2019 12:10
hmmm scanbrit geeft aan dat dit niet los te boeken is.. helaas.. andere reizen zijn niet wat ik zoek, althans niet voor nu.

Ik zou alsnog ook die Hurtigruten hierboven ook een mailtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
Toevallig was ik een poosj3 geleden hier ook naar op zoek en kwam erachter dat losse stukken hutigruten via de Noorse site te boeken zijn: https://www.hurtigruten.no

En dan op de tab Havn till Havn je traject kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Ieke dank je !

Ik wacht nog op bericht van henzelf over traject.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven