Wat was jouw meest mislukte helse vakantie?

16-03-2019 09:38 235 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals gewoonlijk begint TO :)

We gingen een lekker weekje weg gaan naar een resort in Nederland. Alleen liep het totaal anders dan gepland. Het weer zat als eerste niet mee ( enorme regenbuien en rukwinden). Mijn partner voelde zich al niet lekker, buikgriep, koorts, overgeven. Vervolgens op dag 2 werd onze oudste helemaal beroerd, overgeven diaree buikpijn. Na 2 helse nachten waarbij de kinderen snachts aan het spoken waren en wij niet aan slaap toekwamen, besloten we maar eerder naar huis te vertrekken. Mijn partner en oudste zaten de hele dag gekluisterd aan de wc. :-[
Dat was een hele korte pech vakantie... @(

Wat was jouw mislukte pech vakantie ooit?
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ben ooit verkracht op vakantie in barcelona.
Alle reacties Link kopieren
Een week op het Prinsenmeer, in een omgebouwde keet met stinkende harde matrassen en lallende tokkies midden in de nacht schreeuwend over het park.
Alle reacties Link kopieren
Een resort is toch in een huisje? Waarom naar huis gaan, zit je fijner op je eigen toilet? Zou anders zijn als je een hurktoilet op een Franse camping hebt! ;-D
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Anoniempjerosso schreef:
16-03-2019 09:39
Ben ooit verkracht op vakantie in barcelona.
WoW! Dat moet verschrikkelijk zijn!
Een kennis van mij is ooit van achteren aangevallen en gedrogeerd, en werd wakker in de bosjes van een park. Dit was in Spanje. Ze heeft geen idee wat haar is aangedaan, behalve dat ze beroofd was.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
fitch schreef:
16-03-2019 09:41
Een resort is toch in een huisje? Waarom naar huis gaan, zit je fijner op je eigen toilet? Zou anders zijn als je een hurktoilet op een Franse camping hebt! ;-D
De bedden lagen verschrikkelijk, en de ventilatie maakte een enorm kabaal. En overal led lampjes die ons uit onze slaap hield. En we waren toch liever thuis ziek, dan op een park.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Anoniempjerosso schreef:
16-03-2019 09:39
Ben ooit verkracht op vakantie in barcelona.
Jemig, wat erg! :(
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben psychotisch geworden in Barcelona. Ik werd achtervolgd en ze wilden me vergiftigen met gifgas toen we in de bus zaten. Ik keek toen naar mijn kan en hij lag te dutten. Dat zag ik als teken dat ze hem al vergast hadden. Ik schreeuwde door de bus STOOOPPP I WANT TO GO OUT!
en ben de bus uit geatormd.
Manlief er achteraan en hij brak toen en werd heel boos. Daardoor dacht ik dat hij in het complot zat en ben een maisveld ingevlucht. Later bleek dat we de laatste bus hadden en we waren in the middle nowwhere. Man heeft een taxi gebeld en mij overgehaald om mee te gaan.
In het hotel sloot ik mezelf op in de badkamer en ben oververmoeid in slaap gevallen.
Volgende dag was alles weer goed.
Ik ga nooit meer naar Barcelona. Echt een trauma.
Alle reacties Link kopieren
Regenachtige fietsvakantie door open landschap in Drenthe met de hele familie slapen in ijskoude blokhutjes.....super saai, geen reet te doen of te zien behalve weiland, kou, honger en ik kan werkelijk niets leuks bedenken. Ik heb sindsdien ook een enorme aversie tegen fietsvakanties. Een weekend met de fiets op pad naar de kust ok, maar dan wel met wat comfort, wat leuke dingen en bekijken en af en toe een wijntje op het terras en niet 40-80 km per dag door langs weilanden in de gietende regen op een camping zonder verwarming, goed sanitair of een lekkere maaltijd.
viva-amber wijzigde dit bericht op 16-03-2019 09:48
19.38% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
16-03-2019 09:42
WoW! Dat moet verschrikkelijk zijn!
Een kennis van mij is ooit van achteren aangevallen en gedrogeerd, en werd wakker in de bosjes van een park. Dit was in Spanje. Ze heeft geen idee wat haar is aangedaan, behalve dat ze beroofd was.
Ja de vakantie was voor mij meteen klaar. Heb de eerstvolgende vlucht naar huis genomen en leefde in een soort droom ofzo. Het voelde niet echt. Ik was toen 17 en heb een jaar therapie gehad om het te kunnen verwerken. Dat is gelukt. Het is gebeurd, en het is gelukkig voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Totaal verregende vakanties. Heel saai leed dus.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Redballoon schreef:
16-03-2019 09:45
Ik ben psychotisch geworden in Barcelona. Ik werd achtervolgd en ze wilden me vergiftigen met gifgas toen we in de bus zaten. Ik keek toen naar mijn kan en hij lag te dutten. Dat zag ik als teken dat ze hem al vergast hadden. Ik schreeuwde door de bus STOOOPPP I WANT TO GO OUT!
en ben de bus uit geatormd.
Manlief er achteraan en hij brak toen en werd heel boos. Daardoor dacht ik dat hij in het complot zat en ben een maisveld ingevlucht. Later bleek dat we de laatste bus hadden en we waren in the middle nowwhere. Man heeft een taxi gebeld en mij overgehaald om mee te gaan.
In het hotel sloot ik mezelf op in de badkamer en ben oververmoeid in slaap gevallen.
Volgende dag was alles weer goed.
Ik ga nooit meer naar Barcelona. Echt een trauma.
Allemachtig! Ook al een heftige ervaring uit Spanje. Ik hoor daar toch vaker gekke dingen gebeuren.
Voor iedereen een groene tuin
Met mijn ouders nog ergens jaren tachtig. Ouders en drie puber meiden met de vier persoons caravan van de Randstad naar Friesland gereden. Weekend van Hemelvaart. Plan was dat twee meiden in een tentje zouden slapen.

Bij aankomst regen, regen en nog eens regen. Eerste nacht dus met zijn allen in de caravan. Bed links, bed rechts en dan eentje op de grond met zijn benen onder een van de bedden.

Tweede dag in droog moment de voortent opgezet. Inmiddels ook veel wind en koud. Toen we langs een telefooncel kwamen belde mijn vader zijn broer ivm iets zakelijks. Thuis scheen de zon. Natte voortent ingepakt, en naar huis. Zaterdag en zondag nog heerlijk thuis in de zon gezeten.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
16-03-2019 09:50
Met mijn ouders nog ergens jaren tachtig. Ouders en drie puber meiden met de vier persoons caravan van de Randstad naar Friesland gereden. Weekend van Hemelvaart. Plan was dat twee meiden in een tentje zouden slapen.

Bij aankomst regen, regen en nog eens regen. Eerste nacht dus met zijn allen in de caravan. Bed links, bed rechts en dan eentje op de grond met zijn benen onder een van de bedden.

Tweede dag in droog moment de voortent opgezet. Inmiddels ook veel wind en koud. Toen we langs een telefooncel kwamen belde mijn vader zijn broer ivm iets zakelijks. Thuis scheen de zon. Natte voortent ingepakt, en naar huis. Zaterdag en zondag nog heerlijk thuis in de zon gezeten.
Goed opgelost nog :biggrin:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ooit voor een week in een Grieks ziekenhuis beland. Inclusief flying doctors en meer ellende. Was echt een nare ervaring.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
16-03-2019 09:54
Ik ben ooit voor een week in een Grieks ziekenhuis beland. Inclusief flying doctors en meer ellende. Was echt een nare ervaring.
Dat klinkt heftig! Wil je er meer over vertellen?
Voor iedereen een groene tuin
Wij hadden een hele leuke vakantie in Lanzarote maar we moesten naar huis omdat de gezondheid van mijn vader plotseling erg achteruit ging. Er was geen rechtstreekse vlucht dus we moesten van Lanzarote naar Barcelona en van Barcelona naar Amsterdam. De eerste vlucht had vertraging en zodoende mistten we de vlucht naar Amsterdam en dat was de laatste vlucht. We hebben zeker anderhalf uur op het vliegveld van Barcelona rond gelopen voordat we iemand gevonden hadden die ons kon helpen. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest. Toen hebben ze een hotel geregeld waar we konden overnachten. We hadden alleen maar handbagage bij ons. Ik heb toen mijn vader aan de telefoon gehad en gezegd dat wij de volgende dag met de eerste vlucht naar huis zouden komen. Dat is goed zei mijn vader tot morgen dan. Toen we de andere dag eindelijk in het ziekenhuis aan kwamen lag mijn vader al in coma dus ik heb hem niet meer kunnen spreken. Bij zijn overlijden ben ik wel bij geweest.
Flink ziek geworden op vakantie. Eerst een dokter aan het huisje met medicijnen. Maar die hielpen niet. Uren bij de dokter gezeten aan het infuus, maar hielp ook niet. Daarna met de ambulance overgebracht naar het ziekenhuis om daar een week doodziek in bed te liggen.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
16-03-2019 10:01
Wij hadden een hele leuke vakantie in Lanzarote maar we moesten naar huis omdat de gezondheid van mijn vader plotseling erg achteruit ging. Er was geen rechtstreekse vlucht dus we moesten van Lanzarote naar Barcelona en van Barcelona naar Amsterdam. De eerste vlucht had vertraging en zodoende mistten we de vlucht naar Amsterdam en dat was de laatste vlucht. We hebben zeker anderhalf uur op het vliegveld van Barcelona rond gelopen voordat we iemand gevonden hadden die ons kon helpen. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest. Toen hebben ze een hotel geregeld waar we konden overnachten. We hadden alleen maar handbagage bij ons. Ik heb toen mijn vader aan de telefoon gehad en gezegd dat wij de volgende dag met de eerste vlucht naar huis zouden komen. Dat is goed zei mijn vader tot morgen dan. Toen we de andere dag eindelijk in het ziekenhuis aan kwamen lag mijn vader al in coma dus ik heb hem niet meer kunnen spreken. Bij zijn overlijden ben ik wel bij geweest.
Wat erg @( . Je voelt je dan zo machteloos. :"-(
Voor iedereen een groene tuin
Een week op een Grieks eiland met mijn moeder. Iedereen was Nederlands of Duits en lag als een zwartgeblakerde zombie een week lang op een strandbed. En we moesten met een bus vol Nederlanders opgehaald worden.van het vliegveld. En het Entertainment was een coverband met golden oldie meezingers. En elke keer als we eten hadden moest iemand een foto van ons maken.
Alle reacties Link kopieren
Op mijn laatste vakantie had ik 24 uur vertraging, ernstige voedselvergiftiging in de Sahara was ook geen pretje toen onze gids ook nog onderhands een deel van ons water had verkocht...maar die reis was zo indrukwekkend dat ik de minder goede zaken grotendeels heb verdrongen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Of nee toen mijn nichtje overleden was en we dat hoorden op dag 2 maar we moesten nog een paar dagen blijven in Salau met het gezin. In de herrie en de brandende zon en de feestsfeer. Wie gaat er dan ook naar Salau met kinderen :)
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
16-03-2019 10:09
Op mijn laatste vakantie had ik 24 uur vertraging, ernstige voedselvergiftiging in de Sahara was ook geen pretje toen onze gids ook nog onderhands een deel van ons water had verkocht...maar die reis was zo indrukwekkend dat ik de minder goede zaken grotendeels heb verdrongen.
Jeej! Wat een bizar verhaal, jullie water werd gewoon verkocht?
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
16-03-2019 10:13
Jeej! Water verkocht?
Yep 5 dagen Sahara, airco uitgevallen in de auto, slapen in het zand en ieder had +/- 11 -12 literwater >2 liter per dag en hij heeft 1/4 achter ons rug in een dorpje verkocht terwijl ik leeg liep van de diarree (sorry). Ik heb in een cafe ook een glas vervuild water gehad waardoor ik nog zieker werd. 1 van reisgenoten was opgenomen maar ik heb volgehouden. Het was wel een prachtige reis. Die gids was echt een enorme l%l en heeft ook nog met een meisje uit de groep aangepapt, vertelde elke dag hetzelfde suffe verhaal over de oude Egyptenaren dus op het laatst heb ik hem genegeerd en ben ik zelf op pad gegaan.
viva-amber wijzigde dit bericht op 16-03-2019 10:18
18.52% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
GroenTuintje schreef:
16-03-2019 09:48
Allemachtig! Ook al een heftige ervaring uit Spanje. Ik hoor daar toch vaker gekke dingen gebeuren.
Ik denk niet dat het veel met het land te maken heeft in dit geval

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven