Singlereis/groepsreis voor 25 jaar

17-03-2019 09:11 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Heeft er iemand ervaring met reisorganisaties die singlereizen/groepsreizen organiseren voor 25+? Ik ben nu 25, bijna 26 en wil graag op vakantie dit jaar. Ik wil alleen niet bij oudere mensen in de groep. Het liefst van 25-35. Daarnaast wil ik niet té ver weg (en te duur).

Hopelijk heeft iemand goede tips of aanbevelingen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf ooit met Mambo reizen op groepsreis geweest. Je kan dan met je eigen leeftijdsgroep op reis (toen hadden ze geloof ik een groep van 20 tot 35 jaar en eentje van 25 tot 39), veel keus uit bestemmingen binnen en buiten Europa en niet zo duur. Ze hadden toen zowel reizen voor singles als groepsreizen waar ook stelletjes mee mochten, maar in de laatste groep zaten ook veel singles.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een paar jaar geleden op vakantie geweest met Estivant. Was goed geregeld.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Verkijk je trouwens niet op mensen ouder dan 35. Ik ben een paar jaar geleden met een groepsreis meegeweest en de 55-plussers waren het leukst. De jongeren lagen allemaal om 12 uur op bed omdat ze moe waren.... :-)

Afhankelijk van het soort reis zijn het blijkbaar niet de uitgebluste 50-ers die we zo vaak zien
Alle reacties Link kopieren
Bedenk eerst eens wat je op vakantie wil doen: Rondreizen, cultuur, strand luieren en feesten of sportief. Dan kun je gerichter zoeken welke organisatie bij jou past.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Als je een actieve vakantie in de natuur zoekt, dan is https://www.nosun.nl/ een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee, ben zelf ook op zoek naar een leuke single/groepsreis met leeftijdsgenoten.
Ik zou zeggen:mambo, Crusj, Nosun of soms Shoestring (je kan de leeftijd bekijken). Ik ben met allemaal meegeweest.
Alle reacties Link kopieren
Contiki, Topdeck, G-adventures (18-35 jaar).
Alle reacties Link kopieren
Hier ook paar keer met mambo gewëest. Waren super vakanties!
Ik ben ooit op wintersport geweest met cirkel en met
Dynamic Holland. Die hebben bestemmingen in Europa voor je standaard zon zee en af en toe een excursie- vakantie. Mambo en Shoestring zijn wat meer lange reizen naar uitheemse bestemmingen volgens mij.
Ben zelf een aantal keren met cirkel reizen en estivant geweest. Goed bevallen en je kiest zelf je leeftijdscategorie. En ben een keertje naar Marokko geweest met Kras reizen, dit was ook een alleengaande reis. Verder mocht je wat verder weg willen, bied Foxreizen ook singlereizen aan. Succes. Mocht je verder nog vragen hebben dan laat maar weten. Ga al zo’n 10 jaar op vakantie met een singlereis en bevalt altijd goed.
Cinderella76 schreef:
20-03-2019 09:36
Ben zelf een aantal keren met cirkel reizen en estivant geweest. Goed bevallen en je kiest zelf je leeftijdscategorie. En ben een keertje naar Marokko geweest met Kras reizen, dit was ook een alleengaande reis. Verder mocht je wat verder weg willen, bied Foxreizen ook singlereizen aan. Succes. Mocht je verder nog vragen hebben dan laat maar weten. Ga al zo’n 10 jaar op vakantie met een singlereis en bevalt altijd goed.
Met de rondreis van Kras naar Marokko was de jongste 34 en de oudste 78. Maar merk zelf dat ik 42 jaar meer heb met oudjes dan met jongeren. Ben namelijk ook wel eens met een leeftijdscategorie geweest van 25-35 en merkte dat jongeren toch vaak nog willen stappen ect. Ik ben best bereid om dan één avondje mee te gaan, maar merkvast ik dat toch niet meer trek. Ik sta liever ‘s ochtends niet te laat op om lekker de omgeving te ontdekken. Maar goed misschien trekt jou dit nog wel. Ach er is voor elk wel wat wils😊
Alle reacties Link kopieren
forumfossiel schreef:
20-03-2019 09:28
Ik ben ooit op wintersport geweest met cirkel en met
Dynamic Holland. Die hebben bestemmingen in Europa voor je standaard zon zee en af en toe een excursie- vakantie. Mambo en Shoestring zijn wat meer lange reizen naar uitheemse bestemmingen volgens mij.
Hoeft niet hoor, ze hebben ook gewoon reizen in Europa: Italië l, Kroatië, Griekenland
Tegenwoordig ben ik meer de kras-doelgroep.🧙🏻‍♀️
Alle reacties Link kopieren
Villavibes

en ik merk eigenlijk dat ik nu op mijn 42e meer van stappen en feesten houd dan toen ik 30 was hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Hoii
Ik ga dit jaar ook voor het eerst met een single/groepsreis, een weekje naar Zakynthos :) leeftijd 20-35 en tot nu toe alleen twintigers aangemeld.
Heb via singlereizen geboekt, zij bieden leuke verschillende reizen aan dus zeker een kijkje waard!
Ben benieuwd waar je uiteindelijk voor gaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven