Wie gaat er kamperen in mei vakantie?

18-03-2019 15:26 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wie er gaat kamperen met kids in de mei vakantie.

Waar gaan jullie heen? wat zijn de overwegingen, wat is een absolute must qua camping of faciliteiten?

To trapt af:

Aangezien de kinderen 2 weken hebben ben ik aan het overwegen om te gaan kamperen.
Ik ga nog niets boeken want ik wil even kijken wat het weer gaat doen.
Het kan voor mij iets in NL zijn maar buitenland sluiten we ook niet uit.
Ik zou wel graag een binnenzwembad willen en speeltuin zodat we wel wat uitwijk mogelijkheden hebben bij regen.
Wellicht een wat grotere camping zodat het niet zo stil/verlaten is
Wij willen gaan kamperen maar weten nog niet waar. Max 1,5 uur rijden van Eindhoven want we gaan maar een paar dagen. Ongeveer dezelfde eisen als jij hebt verder. Dus ik lees mee voor tips 😊
In de mei vakantie is het niet duur in het buitenland. Wij wachten ook het weer af. Bij slecht weer huren we een stacaravan in Italie. Kost echt geen drol dan!
Bij mooi weer blijven we in Nederland.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
18-03-2019 15:38
In de mei vakantie is het niet duur in het buitenland. Wij wachten ook het weer af. Bij slecht weer huren we een stacaravan in Italie. Kost echt geen drol dan!
Bij mooi weer blijven we in Nederland.

Dit doe je dan neem ik aan rechtstreeks? Want via een NL organisatie zou het wel weer wat duurder zijn ivm vakantie?
Ik wilde al reageren met "ja ik!", maar het gaat echt om kamperen met kids, de mijne gaan niet mee.
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
18-03-2019 15:53
Ik wilde al reageren met "ja ik!", maar het gaat echt om kamperen met kids, de mijne gaan niet mee.

Haha tuurlijk mag je ook reageren! Nu ben ik juist nieuwsgierig waarom je specifiek voor de mei vakantie gaat als je geen rekening met kids hoeft te houden.

Waar ga je heen?
Alle reacties Link kopieren
-Hanka- schreef:
18-03-2019 15:32
Wij willen gaan kamperen maar weten nog niet waar. Max 1,5 uur rijden van Eindhoven want we gaan maar een paar dagen. Ongeveer dezelfde eisen als jij hebt verder. Dus ik lees mee voor tips 😊
Bosbad Hoeven, de Paal, Ter Spegelt, Achterste Hoef, Slot Cranendonck, Wolfsven, Somerense Vennen, Prinsenmeer, Beringerzand, de Leistert, Molenheide, Hengelhoef, Wilhelm Tell, Klein Vink, ‘t Gello, Ginkelduin, Coldenhove, Rabbit Hill.

Dat zijn campings op 1,5 uur van Eindhoven, met binnenspeeltuin en binnenzwembad. Bosbad Hoeven, de Leistert, De Paal en Ter Spegelt scoren altijd hoog bij verkiezingen voor beste campings.
wolkewitje schreef:
18-03-2019 16:51
Bosbad Hoeven, de Paal, Ter Spegelt, Achterste Hoef, Slot Cranendonck, Wolfsven, Somerense Vennen, Prinsenmeer, Beringerzand, de Leistert, Molenheide, Hengelhoef, Wilhelm Tell, Klein Vink, ‘t Gello, Ginkelduin, Coldenhove, Rabbit Hill.

Dat zijn campings op 1,5 uur van Eindhoven, met binnenspeeltuin en binnenzwembad. Bosbad Hoeven, de Leistert, De Paal en Ter Spegelt scoren altijd hoog bij verkiezingen voor beste campings.
Dankjewel 😀 ik ga ze eens bekijken
Ik ga waarschijnlijk naar een boerderijcamping in de achterhoek. Ik ga niet specifiek in die periode omdat het dan meivakantie is, maar werktechnisch gezien is dat de enige mogelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
wolkewitje schreef:
18-03-2019 16:51
Bosbad Hoeven, de Paal, Ter Spegelt, Achterste Hoef, Slot Cranendonck, Wolfsven, Somerense Vennen, Prinsenmeer, Beringerzand, de Leistert, Molenheide, Hengelhoef, Wilhelm Tell, Klein Vink, ‘t Gello, Ginkelduin, Coldenhove, Rabbit Hill.

Dat zijn campings op 1,5 uur van Eindhoven, met binnenspeeltuin en binnenzwembad. Bosbad Hoeven, de Leistert, De Paal en Ter Spegelt scoren altijd hoog bij verkiezingen voor beste campings.
Bij deze ben ik geweest. Zijn erg leuke campings.
Ik was een keer kamperen in die periode op Sardinië, maar de nachten waren erg koud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven