Weekend of nachtje weg in Nederland / België

21-03-2019 14:03 11 berichten
Goedendag, mijn ouders zijn over een paar maand 40 jaar getrouwd. Wij zouden ze graag een weekendje of nachtje weg willen geven. Het budget wat wij hiervoor hebben is 275 euro. Mijn ouders zijn geen hele ondernemende mensen, wel houden ze van lekker eten en een leuk stadje
Het zou super leuk zijn iets te vinden wat met wat origineler is dan een standaard hotelkamer het zou leuk zijn als iets wat royaler binnen het budget blijft zodat wij ze ook nog ergens wat kunnen laten eten op onze kosten.

Wie wil er met mij meedenken voor een leuke overnachting?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Brussel een heerlijke stad! Genoeg mooie boetiekhotelletjes te vinden voor een goeie prijs!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Kijk is naar het Arresthuis in Roermond. Slapen in een gevangenis, echt heel leuk! Ze kunnen lekker slenteren door de stad en eventueel winkelen bij de Designer Outlet. Eten kan in het luxe restaurant in het hotel of bij de vele andere zaakjes. 🙂
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
21-03-2019 14:06
Ik vind Brussel een heerlijke stad! Genoeg mooie boetiekhotelletjes te vinden voor een goeie prijs!
Iets overzichtelijker, niet minder leuk: Gent
Hotel de stokerij in Oudenburg. Vlakbij Brugge en Oostende. De eigenaresse bracht ons destijds naar een restaurant in de buurt en de eigenaresse van het restaurant bracht ons terug.
Mechelen laatst gedaan, we hadden geslapen in een kerk (patershof) gave locatie maar kwaliteit/prijs-verhouding (ik zou ze echt geen 4 sterren geven) viel beetje tegen.... dus die raad ik eigenlijk niet aan haha maar zit ook wel andere leuke hotels , heel leuk stadje sowieso.
Alle reacties Link kopieren
https://www.druum.be/

Deze is echt fantastisch! Midden in het centrum van Brussel met heel veel goede, kleine restaurantjes op wandelafstand. En er is een parkeerterreintje dat afgesloten wordt zodat je ook de auto veilig kwijt kan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Gent vind ik één van de leukste steden in België. Geen tip voor een hotel o.i.d. maar voor 275 kom je daar wel een heel eind lijkt me.
https://www.voordeeluitjes.nl/hotel/vel ... 24-03-2019

Brugge. Leuke stad, prima hotel incl ontbijt en 1x diner.
Ik ga eens goed kijken naar alle tips. Dank jullie wel voor de reacties
Alle reacties Link kopieren
Zutphen, en dan een B&B net buiten de stad, zoals De Stokroos. Nog nooit geweest maar lijkt mij zó leuk. Zutphen wel geweest, en is een geweldig leuke stad om bv een stadswandeling te doen. Fijne restaurants en terrassen, heel gemoedelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven