Leuke restaurants Disney land parijs

22-03-2019 19:33 28 berichten
Goedendag,

Wij gaan in de mei vakantie een aantal dagen naar Disney.
In de eerste instantie wouden wij 's Avonds in het Disney hot gaan eten met die Disney figuren, helaas blijkt dit niet meer beschikbaar te zijn.
Ik ben nu voor 2 avonden opzoek naar een leuk ala carte restaurant. Wie weet waar wij gezellig kunnen zitten?
Alle reacties Link kopieren
Disney is super, maar de restaurants zijn ruk. Tis bijna allemaal alleen maar friet met snacks. In de Village zit t Rainforest restaurant ofzoiets, die hebben ook pastas.
-
Alle reacties Link kopieren
Nergens :hyper:
Het zijn vreetschuren. Ik moet eerlijk zeggen dat ik na zo’n dagje pretpark ook niet meer zo’n zin heb in een ‘gezellig avondje tafelen’. Gewoon ergens wat eten en naar het hotel, c’est ca.
ik vind de bistrot bij Ratatouille erg leuk! Ook lekker gegeten. Chez Mickey vond ik een tegenvaller, iedereen roept erover maar ik vond Ratatouille echt veel leuker. Planet Hollywood is ook leuk, maar niet van Disney zelf.
Chez Micky ben ik naar aan het kijken, ik kan alleen niet heel erg blij worden van het menu.

Ratatouille zou ik ook eens naar kijken
Alle reacties Link kopieren
Rainforest café is leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ja, Rainforest Cafe is een aanrader.
Cafe Mickey heeft ook figuren, maar wellicht ook volgeboekt (en best duur voor wat je er te eten krijgt).

Het pirates of the Caribbean restaurant (Cpt. Jack?) vond ik ook een aanrader..
Bij ons kwam captain Jack ook nog even langs, haha..
Live long and prosper
Alle reacties Link kopieren
Als je geld genoeg hebt en dochter(s) die prinsessen geweldig vind(en) dan kun je gaan lunchen in L'Auberge de Cendrillon in het Disneyland park. Het eten is best goed al rechtvaardigt het niet de prijs en behoorlijk franse keuken waar je van moet houden. Maar het belangrijkste is dat er prinsessen aan tafel komen voor foto en handtekeningen. Dat scheelt een hoop wachten in het paviljoen. En een lange, uitgebreide lunch is ook niet verkeerd. Als je niet te vroeg reserveert, kun je daar mooi even zitten en uitrusten voor je verder gaat. Je avondeten kan dan wat later en eenvoudiger zijn bijvoorbeeld een broodje bij Earl of sandwich of een burger van 5 guys , beide zitten in Disney Village en is counterservice.

In Studios kun je leuk eten bij Bistrot Chez Remy. Net als bij de attractie is alles groot alsof je zelf een rat bent.

Qua tafelbediening is Annette's diner en het Rainforest Cafe leuk, ook in Village. Volgens de website van Disney heeft Cafe Mickey in Village maaltijden met figuren en tafelbediening. Is dat ook al vol?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou naar Village gaan.
Annette's diner & Rainforrest.

Veel plezier
Alle reacties Link kopieren
Vapiano!
Of rainforest.
Café Mickey heeft nog mogelijkheden om te eten met die "dingen", alleen vind ik het menu wat ze daar hebben niet echt aantrekkelijk te noemen, lees ik ben best een lastige eter.

Wij hebben trouwens premium vouchers voor ontbijt en diner.
Alle reacties Link kopieren
Is er ook geen plek meer bij Inventions? Dat is een restaurant in het Disneylandhotel. Disneyfiguren komen bij je aan tafel en nemen de tijd voor een foto en handtekening. Het eten is in buffetvorm maar luxer dan in andere restaurants. Het is wel duur maar een belevenis om nooit meer te vergeten!
Alle reacties Link kopieren
In het Rainforrestcafé kun je volgens mij niet met vouchers betalen.
yellowpino schreef:
22-03-2019 21:02
Is er ook geen plek meer bij Inventions? Dat is een restaurant in het Disneylandhotel. Disneyfiguren komen bij je aan tafel en nemen de tijd voor een foto en handtekening. Het eten is in buffetvorm maar luxer dan in andere restaurants. Het is wel duur maar een belevenis om nooit meer te vergeten!
Inventions heeft alleen nog plek om 10 uur 's avonds en dat vinden wij echt te laat
Alle reacties Link kopieren
Die dinervouchers kun je ook gebruiken voor lunch. En de premiumvouchers kun je gebruiken voor de lunch bij de prinsessen. De premium ontbijtvouchers zijn niet alleen voor je hotel, maar ook voor het ontbijtbuffet met disney figuren in Plaza Gardens (Disneyland park) dus dat zou je ook kunnen doen. Dus de figuren zou je op die manier ook kunnen doen. Ik zou wel snel reserveren.

Hier heb je een overzicht waar de vouchers geldig zijn. https://www.discoverthemagic.nl/disneyl ... sion-paris

Annette's en Remy vallen er onder.
Bill's Bob!
Country& western en met live muziek. Je ruikt de paarden nog( ok, daar moet je van houden;-)) en het eten is heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
aaiamfibie schreef:
22-03-2019 21:06
Inventions heeft alleen nog plek om 10 uur 's avonds en dat vinden wij echt te laat
Dat is wel laat maar dan heb je wel superuitzicht op de show rond sluitingstijd! Volgens mij hebben ze ook daar lunch met Disneyfiguren, ook zeer uitgebreid buffet. Zou hun je ook kunnen doen en dan s avonds een broodje ergens eten.
Alle reacties Link kopieren
Met je premium kun je ook naar de wild west show gaan.

Of voor a la carte; the steakhouse ,California grill, Annette 's diner.

Mocht je buffet willen ga dan naar hunters grill in seqouia lodge
Alle reacties Link kopieren
Ook hier is Annette’s diner in zdisney Village favoriet.
Superleuk op rollerskates, wel altijd heel druk.
Wij zijn ook een x naar de Buffalo Biil Wild West Show geweest. dit is inclusief eten.
Het eten is dan niet echt heel top, maar de show vond ik leuk, niet goedkoop.
In het park beviel ons de kaart van Pirates of the Carribean en de sfeer is bijzonder leuk, zeker als je een tafel aan het water hebt waar de bootjes langs komen. Eten was best goed van kwaliteit, herinner ik me.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
22-03-2019 21:13
Bill's Bob!
Country& western en met live muziek. Je ruikt de paarden nog( ok, daar moet je van houden;-)) en het eten is heerlijk!


Jaa dit!
Ze hebben daar veel variatie en en eten is ook echt lekker.
Plaza Gardens echt een afrader, niemand van ons gezelschap vond er ook maar iets lekker.
Alle reacties Link kopieren
Het rainforest café vonden de kinderen geweldig. Ze hebben het er nu een jaar later nog over. Zelf vond ik de kwaliteit van het eten tegenvallen, dus hou daar rekening mee. Afgelopen zomer bij de Efteling was ik daardoor (gezien onze ervaring bij Disney) aangenaam verrast over het eten.
Alle reacties Link kopieren
Buffet in Seqouia Lodge is ook goed. Zelf nooit geweest maar Walt's moet ook goed zijn en fraai uitzicht.
Alle reacties Link kopieren
Aaiamfibie je hebt een pb
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben toen een avond gegeten bij 1001 nacht/Ali baba achtig restaurant; een verwesterde midden oosten keuken. Wij vonden het een verademing na alle Amerikaanse fastfood.
Volgens mij hadden wij daar ook met vouchers betaald.
disney1 schreef:
23-03-2019 09:12
Aaiamfibie je hebt een pb
Pb terug
Alle reacties Link kopieren
Is rainforrest het zelfde als rainforrest café in amerika( dieren thema?). Is het eten in Parijs zo slecht dan? In amerika is het bij Disney (LA en Orlando) best goed en veel keuze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven