Disneyland Parijs, hoe goedkoper?

01-04-2019 09:54 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na jarenlang smeekbedes van de kinderen te hebben genegeerd, willen we ze verrassen met een weekend Disneyland voor hun verjaardagen. Ik kijk net op de site en schrik me de tandjes van die prijzen. Heeft iemand tips hoe je het nog enigszins betaalbaar houdt? Moet je vroeg boeken, niet op het park gaan slapen (maar waar dan wel), zijn er kortingscodes voor gratis tickets ofzo? Alle info is welkom!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een camping geboekt icm met dagkaarten voor het park. Is toch goedkoper dan via hotels volgens mij (wij combineerden Disney met een stedentrip Parijs). Of natuurlijk flink buiten de schoolvakanties gaan, maar dat was in ons geval helaas geen optie.
Alle reacties Link kopieren
Vooral ook zoeken via de Belgische sites. Op die manier bespaarde een nichtje van mij heel veel geld.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
zijn er kortingscodes voor gratis tickets ofzo?

:rofl:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wat is je budget? Want je hebt vaak bij disneyland aanbiedingen als je in hun hotel zit krijg je ontbijt en diner gratis, en ook nog dat je wat eerder het park in mag.
Via ANWB boeken en slapen in David Crocket.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
01-04-2019 10:01
:rofl:
Ik wilde typen korting, maar blijkbaar hebben mijn hersens en handen er wat anders van gemaakt. Gaat hem nooit worden, dat snap ik ook :nerd:
Alle reacties Link kopieren
CrystalClearr schreef:
01-04-2019 10:02
Wat is je budget? Want je hebt vaak bij disneyland aanbiedingen als je in hun hotel zit krijg je ontbijt en diner gratis, en ook nog dat je wat eerder het park in mag.
Ze hebben nu 20% op de hotels, maar dan nog zit ik over de 1000 euro voor vrijdag tot zondag. Vind ik serieus veel geld.

Belgische sites ga ik checken!
Dan vraag je of opa oma ooms tantes geld willen geven als bijdrage aan de Disney trip. Onder de noemer alle kleine beetjes helpen.
Ze hebben toch al kasten vol rotzooi.
Alle reacties Link kopieren
Disneyhotels kunnen duur zijn maar soms zijn er goede aanbiedingen. Je hoeft ook niet in het duurste hotel om wel van de voordelen van een Disneyhotel te profiteren zoals eerder het park in kunnen. Ook zijn er goedkopere hotels in de buurt met shuttlebussen naar het park. Maar de belangrijkste vragen zijn: wanneer, hoe lang en wat is je budget?
Alle reacties Link kopieren
Wanneer en hoe lang: weekend in juni of september/oktober (vrijdag - zondag), buiten de schoolvakantie.
Budget: liefst onder de 800 euro voor 4 personen (kind van 14 en kind van 11)
Hebben ze geen studiedag of wat dan ook dat ze toch al vrij zijn?
Alle reacties Link kopieren
We melden ze gewoon een vrijdag ziek. Verschillende scholen dus dat valt niet op.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden toen een stacaravan gehuurd op een camping een half uur rijden vanaf Disneyland en dagkaarten gekocht.
Iedereen zn eigen rugtas met eten en drinken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
MarijeMarije schreef:
01-04-2019 10:14
We melden ze gewoon een vrijdag ziek. Verschillende scholen dus dat valt niet op.
Dat vind ik stom om meerdere redenen.
Als school het toch ontdekt dan krijg je een dikke boete
De kinderen kunnen niet vertellen waar ze geweest zijn in de klas, want dan weten ze dat je ze ziek gemeld hebt daarvoor
En je leert je kids dat liegen oke is

Maar goed, zelf weten verder. Wij zijn een keer geweest toen het studiedag was en toen hebben we in een hotel vlakbij geslapen waarbij je met een shuttlebus erheen kan. Die hotels hebben vaak ook al een beetje een disneygevoel en vaak ook extra's zoals een zwembad.
Stressed is just desserts spelled backwards
MarijeMarije schreef:
01-04-2019 10:06
Ze hebben nu 20% op de hotels, maar dan nog zit ik over de 1000 euro voor vrijdag tot zondag. Vind ik serieus veel geld.

Belgische sites ga ik checken!
Daar zitten dan toch ook de toegangskaarten bij inbegrepen?
Ga gewoon door de weeks in de meivakantie (eind april ofzo). Volgens mij heeft de rest van Europa dan geen vrij (op 1 mei na)
Alle reacties Link kopieren
Anwb, Albert Hein had laatst ook een goedkope actie, maar de beste tip is in de herfstvakantie of voorjaarsvakantie gaan. Dat zijn de goedkoopste periodes.
Alle reacties Link kopieren
MarijeMarije schreef:
01-04-2019 10:14
We melden ze gewoon een vrijdag ziek. Verschillende scholen dus dat valt niet op.
beter gaan je kids dan niks op instagram posten
C&O travel. Daar hebben wij al meerdere keren geboekt.
Alle reacties Link kopieren
Kijk regelmatig op sites van disneyland zelf maar ook bijvoorbeeld OAD en cenotravel. Zeker in oktober zijn er leuke aanbiedingen, maar vorig jaar in juni ook. Soms voor Disneyhotels zelf maar vaker voor Disney partner hotels. Die liggen vlakbij en hebben gratis shuttlebussen vanaf stopplaats naast treinstation bij ingang. Let op of er wel of geen ontbijt inbegrepen is. Bij Disneyhotels zelf is dat niet meer automatisch en bij sommige partnerhotels nu juist wel.
Wij hebben jaren voor 1 of meer personen een jaarkaart gekocht bij dlp kaarten ( en dan 5 dagkaarten via bring a friend voor 45 euro) en dan hotel of stacaravan los geboekt. Rugzak met wat drinken per persoon en snacks en krentenbollen helpt wel om kosten overdag wat lager te houden. Wij reden vaak eerste dag vroeg weg, rond 12 uur park in, heb je toch lange dag. Tweede dag hele dag park in. Derde dag van opening tot ongeveer 19.00 uur en dan naar huis rijden. Kochten dan heerlijke sandwiches bij earl of sandwich in Village om onderweg op te eten.
Succes met zoeken. Het is niet goedkoop maar wel heel er leuk.
Marie-Antoinettexx schreef:
01-04-2019 10:49
beter gaan je kids dan niks op instagram posten
Dat is dan gelijk een goede opvoedles: niets online zetten als je niet betrapt wil worden tijdens iets wat niet mag. En dingen die niet mogen maken het leven leuker, dus motivatie om niet zomaar alles online te knallen.
Alle reacties Link kopieren
hou vooral in de gaten wat er allemaal dicht is. Momenteel is het er schering en inslag dat het halve park in de verbouwing ligt. Ik vind het iig niet het geld meer waard.

Wij zaten in Le Chene gris van Vacansoleil in een sta caravan. Is kwartiertje met de auto vanaf het park. Scheelt een hoop geld met een hotel.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
01-04-2019 11:03
Dat is dan gelijk een goede opvoedles: niets online zetten als je niet betrapt wil worden tijdens iets wat niet mag. En dingen die niet mogen maken het leven leuker, dus motivatie om niet zomaar alles online te knallen.
En dan doen ze iets wat ze niet mogen van hun ouders en dan staan die ouders meteen met 3-0 achter :rofl:
maleficent wijzigde dit bericht op 01-04-2019 11:28
0.12% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Kinderen leren dat liegen mag als het je uitkomt? Vreemd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven