Walibi

22-04-2019 15:58 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdag willen we met de kinderen een dagje naar Walibi. Als ik google op wachtrijen Walibi kom ik op de site van loooopings de actuele wachttijd tegen. Dat is allemaal 5 minuten, met uitzondering van de Crazy River, die is 30 minuten.
Hoe kan dat? Het is 2e paasdag. Wij gaan normaal altijd naar de Efteling dus heb geen idee wat ik kan verwachten qua wachtrijen in Walibi.
Iemand een idee?

Of beter in juni gaan op een studiedag?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon nu gaan, in de vakantie zijn er veel langere rijen.en wellicht is het bij de waterbaan wat drukker vanwege het lekkere weer :sherlock:

De wachtrijen van vandaag zeggen trouwens niets over donderdag volgens mij, maar ik kan het mishebben
Alle reacties Link kopieren
Donderdag is vakantie ;-)
Wachtrijen van vandaag zeggen niks over donderdag, aan de andere kant: vandaag is heel Nederland vrij; donderdag niet denk ik (wel veel scholen, maar niet alle ouders)
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen vrijdag waren de wachttijden 30 minuten tot meer dan 45 minuten voor de populairste achtbaan.
De tijden op de app klopten niet met de werkelijke tijden maar het was wel te doen.
Alle reacties Link kopieren
mmmm, ok. Met de Efteling wachttijden klopt het altijd wel. Ik denk er nog even over.
Alle reacties Link kopieren
Eva1977 schreef:
22-04-2019 16:07
Donderdag is vakantie ;-)
Wachtrijen van vandaag zeggen niks over donderdag, aan de andere kant: vandaag is heel Nederland vrij; donderdag niet denk ik (wel veel scholen, maar niet alle ouders)
Oh haha ik voel me dom. Sorry was ik me niet bewust van.
Alle reacties Link kopieren
Walibi is een beetje 'uit' aan het raken. Ik kom er ieder jaar in juni op een zaterdag, en echt...niet te vergelijken met de Efteling. Voor de populairste attracties sta je hooguit 30 minuten in de rij.
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
dropfruitje schreef:
23-04-2019 08:34
Walibi is een beetje 'uit' aan het raken. Ik kom er ieder jaar in juni op een zaterdag, en echt...niet te vergelijken met de Efteling. Voor de populairste attracties sta je hooguit 30 minuten in de rij.

Precies

Ik kom er ook regelmatig maar het wachten is daar peanuts inv ergelijk met Efteling. Nu vind ik de Efteling 100 x leuker , mooier en fijner dan Walibi.. Wat loopt daar toch een irritant volk zeg.. pff...
Alle reacties Link kopieren
Hebben besloten in de juni vakantie te gaan; volgens mij is dat geen landelijke vakantie; tussen hemelvaart en Pinksteren zijn ze hier een week vrij.
we gaan normaal altijd naar de Efteling of Toverland. Nu willen de kinderen een keer andere achtbanen proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven