Restaurantje Den Bosch

23-04-2019 15:56 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen ga ik een dagje naar Den Bosch en ben op zoek naar een leuk restaurantje in het centrum.
Ik heb hier al de tip Picasso gevonden, maar misschien hebben jullie nog meer ideetjes?
Picasso is inderdaad een aanrader.
Tante Pietje is ook leuk (en lekker :P ) om te eten.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn zoveel leuke restaurantjes in Den Bosch, wat voor type zoek je?
Picasso vind ik zelf niet heel bijzonder, behalve dat ze een hele fijne binnentuin hebben maar aan de weersvoorspellingen te zien kan je daar geen gebruik van maken.
Alle reacties Link kopieren
Korte Putstraat zit genoeg leuks, idd o.a. Tante Pietje.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zelf Uilenburg leuker dan de Korte Putstraat qua restaurantjes
AnAppleADay schreef:
23-04-2019 16:00
Er zijn zoveel leuke restaurantjes in Den Bosch, wat voor type zoek je?
Picasso vind ik zelf niet heel bijzonder, behalve dat ze een hele fijne binnentuin hebben maar aan de weersvoorspellingen te zien kan je daar geen gebruik van maken.
Was die niet (deels) overdekt? Maar ik zou ook naar Korte Putstraat gaan. En daarna Uilenburg voor een drankje.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
23-04-2019 16:10
Was die niet (deels) overdekt? Maar ik zou ook naar Korte Putstraat gaan. En daarna Uilenburg voor een drankje.
Volgens mij kan er wel iets dicht in de tuin maar met regen is het toch niet de lekkerste plek om te zitten.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
23-04-2019 16:00
Er zijn zoveel leuke restaurantjes in Den Bosch, wat voor type zoek je?
Picasso vind ik zelf niet heel bijzonder, behalve dat ze een hele fijne binnentuin hebben maar aan de weersvoorspellingen te zien kan je daar geen gebruik van maken.
Een leuk eetcafé heeft wel mijn voorkeur, en het liefste in het centrum waar we daarvoor of daarna lekker ergens een drankje kunnen drinken
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zelf Bistro Bon leuk, of M'eat. DIT is ook leuk maar minder een eetcafe.
Alle reacties Link kopieren
Tante Pietje is erg leuk en lekker! Laatst bij Allerlei geweest aangezien Tante Pietje vol zat, ook een aanrader! Sowieso is de Korte Putstraat erg gezellig. Gaf ons een soort vakantiegevoel haha
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook even kijken voor Tante Pietje.
Is de Korte Putstraat midden in het centrum?

En parkeren in het centrum? Iemand tips?
munamar wijzigde dit bericht op 23-04-2019 16:29
20.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Le Bateau kun je ook lekker eten. Of Bolwerk, ligt aan het water.

Korte Putstraat is nog geen 10 minuten lopen vanaf de Schapenmarkt.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 23-04-2019 16:36
34.33% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Q-Park Tolbrug
Parkeergarage Arena
Parkeergarage Wolvenhoek
Parkeergarage St. Josephstraat (deze en Wolvenhoek) liggen het dichtst bij de Korte Putstraat)
Of Q-Park langs het spoor
iceteapeach wijzigde dit bericht op 23-04-2019 16:39
21.62% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal! Denk dat het tante Pietje wordt :-)
Alle reacties Link kopieren
Tante Pietje
Ome Bernard
Allerlei
Eetbar Dit
Nomnom
Pollevie
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Alle reacties Link kopieren
Ik kom graag bij Kek in de Vughterstraat. Ze hebben een mooie patio aan de Binnendieze en heerlijk stokbrood met kruidenboter vooraf. Verder wat kleinere gerechtjes, zodat je een paar dingen hebt i.p.v. een bord vol friet met een worteltje en een klein stukje vlees.

Eetbar Dit in de Snellestraat heeft heerlijke Turkse pizza en je kunt daar ook fijn buiten zitten. Enige nadeel is dat je niet kunt reserveren en dat het meestal druk is. Maar in dat geval kun je om de hoek naar M'Eat of tapas eten bij Barzza. (Stoofstraat)
Alle reacties Link kopieren
De Stip!
Alle reacties Link kopieren
We hebben gegeten bij tante Pietje! Was heerlijk!
Drankje gedronken op een terrasje in dezelfde straat; helaas onder scherm want regen kwam met bakken uit de hemel :-)
Bedankt voor de tips allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven