Loro en Siam park Tenerife

28-05-2019 11:26 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week gaan we met ons gezin naar Tenerife. Loro en Siam park staan op de verlanglijst. We kunnen nu al de combi kaartjes online kopen voor 66 euro. Dit is exclusief vervoer want we hebben een huur auto. Weet iemand of dit een redelijke prijs is of dat we beter terplaatse kaartjes kunnen kopen.

En heeft iemand een idee wat een beetje een rustig een dag is?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Kijk ff op hun website wat kaartjes normaal kosten.
.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik gekeken. Voor een combi kaartje betaal je daar 66 euro.
Dat is de normale prijs van een twinticket geloof ik. Als je beide parken wil bezoeken is dat inderdaad voordeliger dan twee losse kaartjes.
De prijs van een twinticket is aan de kassa hetzelfde, of misschien een paar euro meer dan online.
Combitickets zijn goedkoper dan Lisse tickets. Soms hebben ze een familie-deal.

Mij is opgevallen dat vooral zaterdagen rustiger zijn dan de overige dagen. Toeristen reizen vaak van/naar Tenerife op die dag. Het is natuurlijk ook afhankelijk van vakanties in Europa...
Alle reacties Link kopieren
Loropark is echt wel verdrietig:

https://www.seaworldofhurt.com/features ... e-exposed/


Ga liever naar de top van El Teide! Ook een gaaf uitje en worden geen dieren voor mishandeld.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
28-05-2019 18:55
Loropark is echt wel verdrietig:

https://www.seaworldofhurt.com/features ... e-exposed/
de tanden van de orca's :-o
Verder vind ik het om te :'(
Alle reacties Link kopieren
Ga absoluut niet naar Loropark. Je bent geen mens als je daarheen gaat.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Eens wat betreft Loro Parque. Gewoon niet doen. Veel leuker is een boottocht naar Los gigantes en daar snorkelen. Onderweg kan je walvissen en dolfijnen spotten.
Waterpark niet geweest maar ik zou kaartjes daar kopen als je zin hebt om er heen te gaan. Misschien is er ter plekke bij een bureautje aan de straat een goede deal te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Siam park is wel leuk. Wij hebben kaartjes bij zo'n bureautje gekocht inderdaad. Je mag geen eten meenemen!! Dat wordt in beslag genomen.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven